BALIN ÖZAY;
Ne saçmalıyor bu ya! Onu oraya kadar taşıyamam. Bu bir kere fizik kurallarına aykırı. Hem neden taşıyorum anlamıyorum ki ayakları var yürüsün gitsin. Şuan arabanın maliyetini karşılamak daha cazip geldi ama nasıl? Bulur muyduk bir yolunu? Çalışsana ahmak beyin? Neden böyle bir şey istedi?
Gayet sağlam duruyor. Bilmem kaçıncı kez saydığı 3 saniyeyi şimdi son kez tekrarlayacakmışmış.
İstersen yapma.
"Konuşacak mısınız artık bal hanım!"
Evet çok güzel sabrı taşıyordu. Ama bu benim umurumda mıydı?
Asla.
Şimdi ona ağzının payını verecektim.
"Az ye de kendine uşak tut."
Hadii cannıımmm!! Uşak tutmak için kesinlikle benim tavsiyemi bekliyordu dimi. Hadi itiraf etsin.
"Demek öyle haa! sen bilirsin baloncum. çantandan defter kalem çıkartır mısın?"
Napcak ders mi verecek bana iki gram aklıyla?
"Napcaksın defteri?"
"Hadi çıkarda çabuk derse yetiş.
Sırt çantamı önüme getirip fermuarını açtım ve dediği gibi bir defter kalem çıkarttım.
" Ee? Ne bu şimdi?"
Ellerini göğsünde birleştirdi belini dikleştirip kafasını yukarı kaldırıp güya kendinden emin bir hal almış oldu.
"Yaz kızım!"
Ne!!! Yaz mı kızım! Bu ne şimdi yeşilçama mı kaydık? Gözlerim üzerinde ne saçmalayacağını cidden merak ediyorum.
"3- 9- 3- 4- 1"
"Ne bu numaranı mı veriyorsun? Seni arayacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun."
Ahah ne zannediyordu canım bu beni?
"Tabii tabii numaramı veriyorum. Duydum ki iki gündür araştırıyormuşsun zahmet etme dedim."
Ne kadar da düşünceli ama dimi. Tam hayallerimdeki gibi bi bey.
Tövbe yazdıysa bozsun.
Defteri kapatıp ''eğlencen bittiyse girmem gereken dersler var.'' Burada saçmalıklarını dinleyecek vaktim tabii ki yok.
''Neden kapattın defteri ayrıca burada da halletmen gereken bir iş var. Verdiğim numaranın telefon numaram olmasını çok istediğini biliyorum ama kötü haber o benim banka hesap numaram. Hani yatırman gereken 4.500 lira var ya o yüzden. Teklifimi bir daha gözden geçir istersen.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYI: UÇURUM (DÜZENLENİYOR)
FanfictionBİR KÖRÜN GÜNEŞİ GÖZLERİNDE HİSSETTİĞİ GÜN UYANACAĞIM