ALKIN ARAT 🌹🌙

50 18 16
                                    

RÜZGAR ALKIN 

Balını okulun ortasında öyle yara bere içinde bıraktığım için içim acıyordu. Okula geldiği ilk günden beli kötü davranıyorum. Yaşadığım bütün kötülüklerin faturasını ona kesiyordum. Aptallık mı yapıyorum . Fazlasıyla. Ama elimde değil ona kötü davranıyorken kendimi frenleyemiyorum. Hayatımı kurtardı ama teşekkür etmek yerine onun değimiyle hayvanlık yapıyorum. Araba umumda değil.. İstemeden tek yaptığı hata sıranın altındaki anılarımı çöp sayıp atmak istemesiydi ama bunun sorumlusu da sınıfımdaki gerizekalılardı. O gün ellerini tutup kıvırdığımda bana dönmesiyle elindeki poşete mi,yoksa o poşetteki tonlarca anıyı yaşadığım kıza benzemesine mi delirseydim bilemedim. Bi an karşımda aylardır yüzüne hasret kaldığım ilk aşkım hülya gözlerimin önündeydi. Ona dokunuyordum. Bu sefer toprağına değil ellerine dokunuyordum. Aylar sonra ilk defa görüyordum ve yaptığım tek şey onun canını acıtmaktı. Sınıftan ağlayarak gittiğinde yerle yeksan oldu HERYER. gözüme kim takıldıysa elimden geldiğince sert darbler savurdum. Çıldımış gibiydim. O an ne ders ne de bi başka durum umrumda değildi. Sınıfa tehditler savurup ayrıldım. Arabama atlayıp nereye gideceğimi bilmeden son gaz ilerliyordum. Gözyaşlarım istemsizce ard arda akarken görüş açımı bulanıklaştırmıştı . Trafik ışıklarına takılmayıp sahil kenarına gelmişim.Farkında bile değilim. Hülya ölmeden bir gün önce ikimiz burda el ele otuuyoduk. Bi gün sonra onun gitmesi... Nasıl anlatılır bilmiyorum. Ben ki ona binlerce şiirler yazıp şarkılar besteleyen adam şuan iki kelimeyi bir araya getiremeyecek kada yorgunum. 3 ay sonra ilk defa geliyordum buraya. Sevdiğim kızla değilim yanlızım. Daha fazla dayanamayıp arabamdaki bütün alkollü içecekleri çıkartıp şişeleri birer birer fondikledim. Her zaman tedarikliyimdir. Acının nerde ne zaman yakama yapışacağı belli olmadığı için arabamı ilaçlarımla dolduurum. Aldığım alkolün etkisiyle gözüm kararmıştı. Ve sarhoşluğumdan yararlanmak isteyen bi kaç züppe cebimdeki butun paralarımı alıp ben bi güzel döverken YİNE YENİDEN ONU GÖRDÜM ONU BANA GERİ VEDİN ALLAHIM SESİMİ DUYDUN diye hunharca bağırıp kahkahalar atıyordum. Daha fazla gücüm kalmadığı için bankın kenarına ayaklarımı uzatıp boş boş etrafı izlerken yine gözlerimin önünde belirdi. Ben hayal gördüğümü düşünürken beni döven adamlarında benden farkı olmadıkları için alt edip yanıma geldi. Aylardır rüyalarıma giren o saçlarına bir daha dokundum. içtiğim biraların uyuşturdğu dilimle bi kaç kelime döküldü dudaklarımdan.

-se-n se-n kimsin?

-Beni hatırlamadın mı? Bugün bana bağırıp sınıftan kovdun ya...

-Bi-bilmi-yor-sun sen sen osun. Dedim ve başımı daha fazla tutamayıp omuzlarına bayıldım. En son beni arabaya sürüklediğini ve kafama darbeler aldığımı hissettim.

Başka bişey hatırlamıyorum. Sabah kalktığımda araba üzerime kilitli ve hafızamda dün geceye dair zere eser yoktu . Pencereden dışarı baktığımda koşarak yanıma geliyordu yine . Aslında bu işte de parmağının olduğunu düşünmem gerekirdi. Kapıyı açtığında bir hışımla arabadan inip yine hesap sordum.

KORKUYORDU. SESİNDEN BUNU ANLAMAK ZOR DEĞİLDİ AMA YİNE DE ÇEKİNMEDEN CEVAP VERİYORDU. FARKLI,FARKLIYDI . ÇOK GARİP. KENDİMİ YİNE Bİ RÜYAYA DALMAMAK İÇİN SAVUNMA MEKANİZMAM ONA KÖTÜ DAVRANMAKTI. HÜLYA'NIN BANA YAŞATTIKLARINI ONDAN ÇIKARTIYORDUM. GÜYA KENDİMDEN UZAKLAŞTIRCAM SANKİ BENİM AŞKIMDAN ÖLÜYORDU. NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM. HÜLYAYI ÇOK SEVİYORDUM. HALA SEVİYORUM . NASIL UNUTULUR BİLMİYORUM ONCA ŞARKIYI HAFIZAMDAN NASIL SİLİCEM? SAYFALARCA ŞİİR ÇÖPE Mİ GİDECEKTİ? AMA CANIM YANIYOR. GÜÇSÜZÜM. BENİ GÖRÜNCE KORKUDAN SAKLANAN KOCA ADAMLAR BU HALİMİ GÖRSE NE DÜŞÜNÜRDÜ. HÜLYA YENİDEN KARŞIMDA . HÜLYA DEĞİL AMA ONUN GİBİ. VE BEN YİNE ONDA GİBİYİM. UMARIM HİSLERİM BENİ YANILTIR . SÖZ VERDİM,Bİ DAHA ÖLMEMEYE... MASUMCA ÇANTASINDAN ÇIKARDIĞI ÇOCUKSU AYNAYI YÜZÜME TUTTU. SİNİRLİ DEĞİLDİM,SANİYELER ÖNCE AYNANIN RENGİNİ FARK EDENE KADAR... BEYAZ... BEN HAYATIMDAN BEYAZI ÇIKARTALI UZUN ZAMAN OLDU. HAYATIMDAN ÇIKARDIĞIM O SAF RENGİ YÜZÜME TUTMASIYLA DAYANAMAYIP ELİMLE YÜZÜMDEN HIZLA ÇEKİP YERE FIRLATTIM. GÖZLERİ DOLDU . AMA UMRUMDA DEĞİL. ACIMAYACAKTIM... ÜZÜLMEYECEĞİM... YÜZÜNE BAKAMAM... YÜZÜNÜ GÖRMEMEK İÇİN YÜZÜMÜ YERE SABİTLEDİM. GİTMESİNİ BEKLİYORUM. GİT...GİT...LÜTFEN GİT... YERE SABİTLİ OLAN GÖZLERİMİN ÖNÜNE Bİ KAÇ DAMLA GÖZ YAŞI SÜZÜLDÜKTEN SONRA AYAK SESLERİ GİTTİĞİNİ HİSSETTİRMİŞTİ.

YÜZÜMDEKİ YARALARI GÖSTERMEYE ÇALIŞMIŞTI. BEN YİNE KALBİMİ KATILAŞTIRIP İZİN VERMEDİM. DİKİZ AYNASINDAN YÜZÜMÜ İNCELEDİĞİMDE DARMADAĞINDI RESMEN. CANIM ACIMIYORDU. YADA ACIYORDA BEN HİSSETMİYORDUM. ARABAMA ATLAYIP YİNE SON GAZ OKULA İLERLİYORUM. OKULUN KAPISINA GELDİĞİMDE SAKİN ADIMLARLA SINIFA DOĞRU YÜÜRKEN YERDEKİ KAN İZLERİ DİKKATİMİ ÇEKMİŞTİ. TAKİP ETTİM.
YÜRÜDÜM...
YÜRÜDÜM...
BİZİM SINIF?
BENİM SINIFIMDA BEN YOKKEN OLAY YARATMAK DA NE DEMEK ? YA DA... BAŞKA BİŞEY. KAPIYI ÇALMA GEREĞİNDE BULUNMADAN SINIFA DALDIM . ÖĞRETMEN DE GİRMEMİŞTİ ZATEN DERSE. ETRAFA BAKTIĞIMDA
KAVGA ?
YOK.
GÜRÜLTÜ?
YOK.
SİNİRLİ SIFATLAR?
YOK.
EEE O KAN LEKELERİ NEYDİ. GÖZLERİM ARKA SIRAYA , BALINA VE BİRİCİĞE TAKILDI. ELİNİ SARIYORDU. NEDEN . NE OLDU. DAHA YARIM SAAT ÖNCE BİŞEYİ YOKTU BİRİ BİŞEY Mİ YAPTI. HASS.... KENDİ SUÇUMU BAŞKASINA SIVIYORDUM RESMEN. Benim yüzümdendir kesin. Başka kim olacak aptal herif. En son benim yanımdaydı. Ağlayarak gitti zarar vemiş işte kendine. Sinirimi belli etmemeye çalışmak için direk en arkadaki yerime geçtim. Gözlerimin tek odak noktası Balın'ın sırasıydı. arada bir arkasına döndüğünde göz göze gelsekte aldırış etmeden gözlerinin içine bakıyordum. Hülya'ya ihanet mi ediyorum , bilmiyoum . ama haksız yere birinin canını acıtıyorum. Annem...annem olsa ne derdi bana? O bana hep hiçbir zaman baban gibi biri olma derdi. sen adam ol oğlum derdi. ne farkım kaldı benim o adi adamdan. Annemin sözünü de dinlememiştim. iyice kaybediyordum kendimi.

Son dersteyiz. zilin çalmasıyla bana huzur veren yere gidiyorum.


Evettt aylar sonra sonunda.   Ruzgar Alkınli  bir bölümden merhaba. Biliyorum çok beklettim. Ama ikinci kitabıma başladım ve ilk kitabım yani RUZGAR HİC AĞLAR Mİ?'sin ilk 10 bölümü kitaplaştırıldı. Seneye de inşallah desteklerle,  desteklerinizle tamamı çıkacak.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
En kısa zamanda bölüm gelecek 🌹💙
Cici bakın kendinize...

KIYI: UÇURUM (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin