GÜLME ÖYLE KELEBEKLER EN FAZLA BİR GUN YAŞAYABİLİYOR

98 24 18
                                    

Başımı sıraya yaslamamla hocanın dikkatini çekmiş bulundum ki otoriter bi sesle
-yeni kız kalk bakalım . Demesiyle başımı kaldırıp etrafa bakındım bütün gözler benim sıradamdaydi .
-sana diyorum yeşil .
- ben mi ?
-sınıfta senden başka yeşil gözlü ve yeni bi kız mi var ? Varsa onunla da konuşalım.
-haklısınız yok hocam . Diyip ayaklandım.
-adın ne ?
-Balın Özay .
- edebiyatın iyi mi ? Herkese sorduğumuz gibi sana da bi soru sormak istiyorum
-tabi hocam .
Ellerini bağlayıp benim sirama doğru yürüdü ve
- aşkın tanımını yap bakalım bize Balın .
Ellerimi sıraya koyup kendimden emin bi şekilde etrafa göz gezdirdikten sonra
-aşk aptallikla cesaret arasında takılı kalmış duygudur .
Bir elini uzatıp devam et dercesine salladiktan sonra ;
-aşk cesareti göze alacak kadar aptallık,aptallığı göze alacak kadar cesaret ister .
Anlamadığını belli edecek sesler çıkaranlara göz devirip söze devam ettim .
-aşk aptallaştırır hocam bunu bilerek aşık olmayı tercih ediyorsan cesaretlisin . Ama cesaret çoğu zaman zarar verir . Ve bunu bilmene rağmen hala aşk diyorsan aptallık yapmış olursun . Hayatta böyle YAKLAŞMAYA CESARET EDEMEZSEN NE KAÇIRDIĞINI BİLEMEZSİN ...
hocanın afallamış hali dudağımın kivrilmasina neden oldu .
-bende aynı şeyi düşünüyorum sizinle . Diyip nispet verdikten sonra geri yerime oturdum .

........
Yaklaşık beş dakikadır biricigin beynimin etini yemesiyle pes edip olanları anlattım .
-oldu mu ?
-manyak mı be bu sana teşekkür edeceği yerde yaptığı şeylere bak .
-Ya onu boşver ben alışkınım ama o arabayı gördükten sonra beni mahveder .
-aksine ödeşmiş oldunuz diyip koca bi kahkaha patlattı .
-sence yanıma bırakır mi ?
-hayır
Sıkıntılı bi şekilde nefes verip karşıdan sinirle bana gelen tanıdık simayla gözlerim kocam oldu . Eğilip hemen masanın altına girdikten sonra biricigin üst üste sorduğu sorulardan dolayı saklanabilmem mümkün değildi .
-üç saniyen var Balın Özay ya sen kendi isteginle ordan çıkarsın ya da ben seni çıkartır rezil ederim .
-uğraşma şu kızla işin yok mu senin .
-sen karışma biricik . Süren başladı . Üç dedim mi çık .

Üç.
- espirin yaz aylarında iyi geliyor ya ortam buz tuttu .
Birden masanın altından çıkıp cevap verme gereğinde bulundum.
Çünkü aptalim.
-senin dilin bayan uzun suçunu bilmiyorsun sanırım .
Kollarimi bağlayıp ona meydan okurcasına
-be-ben suçsuzum
Kolumdan tuttuğu gibi beni kantinden hızla dışarı çıkarttı ve en son kantini dolduran Biricik nidalarindan da saniyeler sonra eser kalmadı .
Tahmin ettiğim gibi tabi ki de otoparka gelmiştik .
-bir açıklaman var mi BALİN ÖZAY
-ben senin hayatını kurtardım be nankör!
Yüzüne kocaman bir kahkaha yerleştirdiğinde ne olduğunu anlamadım ama gülmek bir adama en fazla bu kadar yakışır bunu fark ettim . Birden yüzünde ki gülüşünden eser kalmamış kaşları olabildiğine çatık bir şekilde üzerime yürüyüp kolumdan sertçe tuttu . Sesimi otoparkta yankılanacak şekilde yükseltip
-bırak kolumu ! Diye bağırdım .
-Sen benim hayatımı okula geldiğin ilk günden mahvettin kızım şimdi bana burda  masum rolüne bürünme.
- ya ben sana ne yaptim daha adını bile bilmedigim adama ne kadar zarar verebilirim . Artık gözlerim dolmaya başladı son sözlerime doğru içime konuştum . Ama duyduğuna eminim .
-O ZAMAN  TANİŞALİM BALIN ÖZAY CUNKU BUNDAN SONRA HAYATINDAKİ YAŞAYACAĞIN BUTUN KOTULUKLERDEN SORUMLUYUM . RÜZGAR ALKIN .
Söylediği sözlere göz devirip ;
- bu söylediğin sözlerin hiç biri umurumda değil sen bana ne cezası vereceksen çabuk ver burda senin saçma sözlerini dinleyecegime bi an önce cezamı çekeyim !
- bu kadar sabırsızlıkla beklediğini bilseydim daha önceden düşünürdüm . Ama sana layık bi ceza olması için biraz zamana ihtiyacım var .



SONUNDA YENI BÖLÜM YAZABİLDİM . OY VOTE VE MESAJLARİNİZ BANA DAHA COK İLHAM VERİYOR GUNDEN GUNE BUYUYORUZ . İNSALLAH BİNLERCE KİŞİNİN OKUYABİLECEĞİ BİR KİTAP OLUR . BEGENECEGİNİZİ UMUYORUM . ARAYI SOGUTMADAN SİMDİDEN YENİ BOLUM DÜŞÜNMEYE GİDİYORUM ❤🌹💎

Şuraya bir adet yürek yemiş BALIN OZAY BIRAKIYORUM❤🌹

KIYI: UÇURUM (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin