KIYI: UÇURUM

45 7 45
                                    



Selam çöp kutusu!!!

Nasılsın okulumun güzide büstü?

Aah ah merdivencim! Bu günde çok ezdiler seni dimi?

La la la la kelebekler...

Heyyoo heyyoo kuşlar...

Eftrafımda aptallar...

Uçun balonlar uçun!!!

Ayy !!

Iyyy !

Öğğkkk !

"BALON" mu dedim ben? Tam da şarkım harika giderken mahvettim. Kesinlikle çok iyi bir besteciyim. Aksini iddia edebilecek ve kendime tek rakip müzik yapım şirketleri.

BALON = ODUN YIĞINI = ALKIN

Nasıl ama? Bermuda şeytan üçgeninden -0 farkını söyler misiniz.

Neyse ne ya! Balon diyince aklıma odun yığını geldi.

Yanlarından ayrıldıktan sonra bir daha görmedim. Yani hiç birini görmedim. Derse gelmediler. Çok garip , çünkü Biricik de yok. Merak etmem gerekiyor muydu? Hmm... evet. Çünkü Biricik yok. Defterlerimi çantama yerleştirip, gözümün önünden nerede olabileceklerini geçirirken (sanki çok okulu biliyormuşum gibi) kapıda üçününde belirdiğini gördüm. Ama Koray neden hala onu taşıyor. Yüzünde acılı bir ifade, parmak üzerinde adımlar, baş öne eğik ayaklara yalvarıyor... Gerçekten ayaklarında sorun vardı ve ben onu bile isteye ittim. Öyle mi? Başını yukarıya kaldırdı, beni gördü. Vee... acılı yüzünün yerini, çatılı kaşlar, ateş püsküren gözler, hızlı nefes alış veriş... Onu öyle bıraktım diye kesin yeni cezasını hazırlamıştı. Koray'ın kolundan birden kendini çekip, ayaklarını sürüye sürüye yanıma geldi.

" SE-SENİN NE İŞİN VAR BURDA YİNE!!!" ne demek ne işin var burada? Aynı sınıfta olduğumuzu bilmiyor olamaz.

"aynı sınıftayız çünkü senin ne işin varsa benimde o işim var." Söylediğim şeyle dahada, dahada sinirlendi. Ellerini masaya sabitleyip, kan toplamış gözleriyle dişlerini sıkarak sakinmiş gibi konuşmaya devam etti. "Dalga mı geçiyosun sen benimle! Ben sana bir daha bu sıraya oturmayacaksın demedim mi!" ne zannediyordu bu kendini? Ağa? Paşa? Okul müdürü? Bu okuldaki konumun neydi ki senden emir alacakmışım ben?

" senden emir almıyorum Alkın bey! Sen bu okulda öğrenciysen bende öğrenciyim ve istediğim yerde oturmaya hakkım var. Bursluyum diye istediğim sırada ders dinleyemeyecek miyim?! "

Bu kadarı da fazla ama. Ben bu okulun öğrencisiyim. Onun oyun arkadaşı değil.

" Kalk BU SIRADAN YARIN DA DEFOL BAŞKA BİR OKULA!" Bu beni sadece güldürdü tabii ki. Beni başka bir okula gönderecekmiş fgv3wyuyhopğewücfjbu. Ben buna random atarım. İçimdeki alaycı tavır dışıma da yansıdı. Kahkaha atmadan duramadım. Beni güldüren bu tehtit Alkın beyimizin hiç hoşuna gitmemiş belli ki. Bir anda masamdan doğrulup, elini havaya kaldırıp... Bana elini kaldırdı!!! Anlık refleksle ne yapacağıma karar vermeden ellerimi başımın üzerine sarıp masaya kapandım.

KIYI: UÇURUM (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin