Sziasztok! Nos, akkor itt lenne az I'm Gonna Be a Daddy második része, A hallgatás mérge c. könyv második kötete, ami nem került kiadatásra. Mielőtt azonban belekezdünk, azoknak, akik nem olvasták az első kötetet, ez történt az előző részben, vázlatosan:
Azoknak, akik a fanfictiont olvasták, de a kiadott könyvet nem:
Harry Styles most is Harry, énekes
Sophia most is Sophia
Niall Horan most Adam, gitáros
Zayn Malik most Shawn, kilépett bandatag
Liam Payne most Evans, a banda közeli barátja, tanácsadó
Louis Tomlinson most Tom, dobos
Simon Cowell most Wilson, cégigazgató
Ash Sophia osztálytársa, aki segítette Samanthát
Samantha Sophia biológiai anyja1. fejezet: Harry Jones (21 éves, a Blax együttes énekese) autóbalesetet okoz ittasan, ami miatt bíróság elé kerül. Lefizetéssel sikerül megúsznia a börtönt, viszont megkapja az árvává vált lány, Sophia (16 éves) gyámságát. (A 2. kötetben kiderül, miért.)
2. fejezet: Sophia megérkezik a házba, és nem veti véka alá utálatát Harry felé, aki egyből szemet vet a lány szépségére.
3. fejezet: Sophia elmegy otthonról, tervei szerint elszökik, de semmi sem úgy történik, ahogy azt tervezte. Gyászba borul.
4. fejezet: Harry a barátaival bulizni megy, mivel nem érdekli Sophia sorsa. Részegségében a barátai mégis arra kérik, hogy keressék meg a lányt. Miután megtudják, hol van, Adam a nyomába indul.
5. fejezet: Sophia megérkezik egy partira, ahová korábban egyik ismerőse által lett meghívva. Találkozik a banda gitárosával, Adammel, akivel hamar összebarátkozik.
6. fejezet: Harry megbírkózik első apai teendőjével, miközben a banda tagjai, Tom, Adam, illetve a banda menedzsere, Evans külső szemlélőként elemzik a kialakult helyzetet. Felfedezik, hogy Harry kezd megváltozni.
7. fejezet: Sophia otthon marad, míg a többiek interjút adnak az egyik helyi csatornának. Miután a lány végignézi, és szembesül egy igen nagy hazugsággal, miszerint ő Harry unokahúga, akit jószívűen befogadtak, bosszút esküszik Harry ellen.
8. fejezet: A fiúk megbeszélik, hogy elmennek sátrazni Sophiával, aki viszont hallani sem akar a csapatépítő tréningről. Harry iránt érzett gyűlölete, valamint az alkohol hatása olyan dologra készteti, ami az énekest kórházba juttatja.
9. fejezet: Adam elviszi Sophiát egy cukrászdába, közben pedig a sátrazásról és Harryről beszélgetnek. Sophia elkezd bűntudatot és sajnálatot érezni Harry iránt.
10. fejezet: Harry évek óta először elmegy egy templomba, hogy megbocsátást kérjen bűneire. Sophia bocsánatot kér a tettéért, Harry pedig megfogadja, hogy soha többé nem nyúl alkoholhoz.
11. fejezet: Míg Harry egyre jobban szenved a Sophia miatt érzett szexuális vágyától, addig a lány megkezdi bosszúját ellene. Sophia szembesül azzal, hogy Harry törődik vele, és nem közömbös a számára.
12. fejezet: Harry megbeszéli a történteket a barátaival, miközben Sophia bevásárol, ezzel kissé csonkítva Harry bankszámláját. A fiú elkezd komolyabb érzelmeket táplálni Sophia iránt.
13. fejezet: Sophia felkel az éjszaka közepén arra, hogy Harry új zenét szerez. A zongoránál ülve Sophia elkezd megnyílni Harrynek.
14. fejezet: Harry kiszeretné venni az iskolából Sophiát, miután a lány mindenképp el akar menni sátrazni, hogy ne találkozzon a rég nem látott rokonával. Az osztályfőnök azonban látogatást tesz, hogy megbizonyosodjon arról, Sophia tényleg nagyon beteg, így a srácokkal mindent megtesznek, hogy átverjék a nőt.
YOU ARE READING
I'm Gonna Miss You, Daddy
Teen FictionAz I'm Gonna Be a Daddy második része, ami A hallgatás mérge címmel jelent meg tavaly Novemberben, ezért Wattpadon nem teljesen elérhető. Miután Sophia biológiai anyja, Samantha, sikeresen végre hajtotta tervének első részét, készen áll arra, hogy a...