27. fejezet

26 0 0
                                    

Másnap estére Sophia határozottan a türelme végén járt. Akárki szólt hozzá, morcosan válaszolt, vagy ölni tudó tekintettel ment el egy másik sarokba. Nem beszélt, csak ha muszáj volt neki. Naponta kétszer vittem el valahova dugás címszóval, azokban a percekben pedig kiadta minden dühét, hogy aztán ismét visszamenjen az általa gennyládáknak becézett dílerek közé.

Még Zackhez se szólt hozzá. Hiába mondtam neki, hogy vigyázzon vele, ha kérdezett, nem felelt, ha parancsolt, nem engedelmeskedett.

Sokszor közbe kellett avatkoznom, hogy eltereljem Zack gondolatait. Sophia, vagyis Kate, határozottan nem könnyítette meg a dolgomat.

- Hagyj békén! – hallottam meg Sophia hangját. Azonnal letettem a pultra a whiskeys poharamat, és szinte villámsebességgel szeltem át a köztünk lévő távolságot. Megragadtam Dave csuklóját, amikor megemelte a kezét.

- Remélem nem épp megütni akartad – néztem bele dühödten Dave szemébe, aki szintén rossz kedvében volt.

- Megtaníthatnád a kurvádnak, hogy fékezze a nyelvét a férfiakkal szemben, ha épp nem kielégítésre használja!

- Nem értem, mi a rossz abban, ha kimondja, amit gondol – fordítottam ki Dave csuklóját, amitől összegörnyedt. – Pont attól izgató.

Ha most azt mondanám, hogy nem élveztem a helyzetet, hazudnék. Dave csontjának roppanása megnyugtatóan hatott rám. Mintha egyszerre minden felgyülemlett feszültségem elpárolgott volna.

- Barom, engedj el!

- Emlékszel még arra, amit mondtam Katetel kapcsolatban? Ha hozzáérsz, kitépem a szíved. Szerintem örülhetsz, hogy csak a csuklód bánta. – Elengedtem Davet, aki azonnal a kezéhez kapott, és dörzsölni kezdte azt.

- Egyszer úgyis hibázni fogsz, Jones. Alig várom a pillanatot, mikor golyót repítenek a fejedbe!

Miután Dave káromkodva odébb állt, felsegítettem Sophiát a földről, és ellenőriztem, hogy nem esett-e baja. Ahogy közre fogtam az arcát, és ujjammal cirógatni kezdtem őt, ellágyulni látszott a tekintete.

- Túlságosan törődsz velem – mondta. – Észre fogják venni.

- Akkor sem fogom hagyni, hogy bántsanak, ha az életembe kerül. Örülök, hogy jól vagy. – Sophia lesöpörte a kezem, majd végignézett a tomboló bandán, akik táncba, szexbe és piába fojtották unalmukat.

- Nem tudom elhinni, hogy hónapok óta így élsz – ingatta a fejét. – Hogy így éltél.

- Hidd el, én sem.


Jones! – kiabált át Stella a tömegen, majd mikor elért hozzánk, csipőre tette a kezét. – Zack küldött. Azt üzeni, hogy indulhatunk!

- Remek! Addig te itt maradsz! – parancsoltam Sophiának, aki összefonta a karját.

- Kétlem – mondta Stella, végigmérve a csapzott hajú, ribancos külsejű barátnőmet. – Zack azt akarja, hogy ő is jöjjön. Talán probléma? – kérdezte gyanakvóan, mikor meglátta az arckifejezésemet. Összeszorított ököllel erőszakoltam egy mosolyt az arcomra.

- Egyáltalán nem. De miért akarja, hogy jöjjön? Ő csak egy ribanc!

- Ahogy én is. Ha továbbra is itt akarod tartani, muszáj megtanulnia a szakmát. Ingyenélőket nem etetünk.

I'm Gonna Miss You, DaddyWhere stories live. Discover now