6. fejezet

75 3 0
                                    

[Harry]

- Ez meg ki a franc? - Teletömött szájjal tette fel a kérdést egy borostás fazon, enyhén megnőtt hajjal, de még így sem volt olyan hosszú, mint az enyém. Monstrum, aki szintén az első asztalnál foglalt helyet, az előbb említett fickó mellett ült, és a kérdés után azonnal felkapta a fejét, hogy megnézze, mi az, ami verekedést is szíthat az unalmas napokban. Mikor tekintetünk találkozott, szürke szeme lassan feketévé vált, míg nem kialudt benne az az apró szikra is, ami eddig lázba hozta.

- Csak Harold.

- Az a gyerek, amelyik ellopta a párnádat? - Egy horkantással tudtam viszonozni a pletykát. A kezem ökölbe szorult, amit Stella érezhetett is, mivel ujjai sínylették az erőkifejtésemet. Szabad kezével megérintette az enyémet, ezzel észhez térítve, hogy nem kéne eltörnöm a csontját. Megígértem neki, hogy én nem bántom majd, és ezt az összes hazugságom ellenére komolyan vettem.

Egy bocsánatkérő pillantással fordultam Stella felé, aki egy apró mosollyal vígasztalt. A haja egy kicsit még kócos volt, mondjuk öt perccel ezelőtt még szórakoztattuk egymást. Még éreztem az érintését. Akármilyen remekül is végezte a dolgát, valakit nem tudott kiverni a fejemből.

Megráztam a fejem, hogy visszatérjek a valóságba. Most nem gondolhattam Sophiára. Tudtam, hogy vár rám, és nehéz időszakon megy keresztül. Ugyanakkor azzal is tisztában voltam, hogy be kell jutnom a felsőbb körökbe, hogy ezen változtathassak.

- Megint összeszedtél valakit, Stella? - Egy harmadik fickó megjegyzésére mindenki nevetésben tört ki, Stella pedig láthatólag eléggé rosszul érezte magát.

- Nagyon vicces Greg – próbálta leplezni a sértődöttségét. - Legközelebb kérd ki a tanácsom, úgy hallottam megint bepróbálkoztál valakinél a fürdőben, de nem jött össze! - Még én is megadtam az „úúú" hangot, amit kórusban lehetett hallani az asztalnál. Büszkén pillantottam Stella felé.

- Szóval Harold, azt hallottam, hogy mióta itt vagy, csak akkor brunyálsz, ha terápián vagy. Ez igaz? Gondjaid vannak a vizeléssel?

- Köszi a kérdést, igazából prosztatám van - feleltem széles vigyorral. Szerencsére mindenkinek leesett a szarkazmusom, amit nevetéssel jutalmaztak, leszámítva természetesen Monstrumot.

- És hogy kerültél ide?

- Megerőszakoltam, és teherbe ejtettem egy tinédzsert, akinek a gyámságát megkaptam, miután elütöttem a szüleit.

- Kemény! - bólogatott elismerően Greg. - És, Stellával jó volt a szex? Legközelebb kipróbálhatjuk hármasban is – váltott számomra tetsző témára.

- Legyen inkább négy! – csatlakozott bele a beszélgetésbe egy hosszabb hajú, huszonöt év körüli srác. Stella felé fordultam, aki most kivételesen nem nézett rám, de a kezeink még mindig össze voltak kulcsolva. A földet bámulta, én pedig úgy éreztem, mintha egy gyámoltalan kislányt figyelnék, akit bántalmazni merészeltek. Hirtelen összeszorult a szívem, és már nem tetszett annyira a terv, hogy kihasználjam Stellát. Olyan gyámoltalannak tűnt! Rengeteg pasi közé szorult, gondolom, a vezetőjük juttatta ilyen állapotba.

Stella elvette a kezét, már semmilyen fizikai kapcsolatot nem tartott velem. Körbenéztem, Stella viszont nem emelte fel a fejét, amíg nem mondták neki, hogy megteheti.

- Amúgy, meddig akarod ennek a farkát szopni? – kérdezte Greg Stellát. - Ha jól tudom, a főnök azt mondta, hogy nem lehetsz senkivel!

I'm Gonna Miss You, DaddyWhere stories live. Discover now