21. fejezet

47 4 0
                                    

[Harry]

- Harry, kérsz egy kis piát?

- Whiskeyt – feleltem azonnal – És nyugodtan kérheted három decis pohárba!

Dave egy kacsintással jelezte, hogy felfogta, ma igazán be akarok baszni. Persze, ez nem jelentette azt, hogy nem végzem el a nekem kiszabott feladatokat. Zack, Dave és én azért jöttünk a Phonoxba, hogy drogot adhassunk el, az én részem (és Davidé is, de inkább az enyém), az ingyen osztogatás volt. Vagyis, flörtöljek, csábítsak, kínáljak, menjek tovább.

Nem volt valami nehéz feladat, mégis sok múlott a sikereimen. Aki függött, az vett, a cél az volt, hogy minél több pénz kerüljön a zsebünkbe.

Zack a hátsó bejáratnál álldogállt és ott igyekezett minél több embert bűnbe csábítani.

Körbepillantottam a klubban. A hírnevemet nem tudtam meghazudtolni, sok részeg lány közeledett felém, hogy elmondhassa, mennyire szeret, annak ellenére, amiket elkövettem a média szerint. Egyikük Jessica volt, egy nagyjából tizenkilenc év körüli egyetemista, aki az exét próbálta kiverni a fejéből a sok alkohollal és a szexi fiúkkal maga körül. Kapva-kaptam az alkalmon, és leheltem egy apró csókot az ajkára.

- Tényleg rosszfiú vagy, igaz? – kérdezte pajkosan Jess, ahogy közelebb hajolt hozzám, mellét és minden porcikáját a testemhez dörgölve. – Imádom a rosszfiúkat.

Hatalmas, csábos mosoly került az arcomra.

- Imádom azokat, akik imádnak. – Egy újabb, ezúttal szenvedélyesebb csók csattant el köztünk, a lány még bejutást is kért a nyelvével, amit teljes örömmel adtam meg neki.

- Menjünk nyugodtabb helyre – lehelte a fülemre, amitől kirázott a hideg, és végigfutott a hátamon.

- Már tudom is, hova – feleltem, majd összekulcsoltam a kezeinket és a mosdó felé vezettem őt.

Már majdnem elértük a kívánt célállomást, mikor Jessica a falhoz nyomott és azonnal falni kezdte az ajkaimat. Erotikusan beleharapott az alsó ajkamba, amitől már én is felébredtem odalent.

Belemarkoltam a fenekébe, majd felvezettem a kezem egészen a melléig, amit szívesen gyúrtam a csókunk közben.

- Tegyél magadévá.

- Igenis, Kisasszony – suttogtam a szájába mosolyogva. Nyomtam egy gyors puszit az ajkára, majd benyitottam a mosdóba és ott folytattuk tovább, amit abba hagytunk.

- Undorító – mikor meghallottam Sophia hangját, azonnal ledermedtem. Elment a kedvem a szextől és csak az üresség maradt bennem egy jó nagy adag szégyenérzettel a tetején.

- Igazán undorító alak vagy – ismételte meg könnyes szemmel.

Jessica nem igazán értette, mi történik, továbbra is a karjaimban volt, a rúzs elmosódott az arcán, ami az én számra is rákerült, már amennyire a tükörben láttam.

Sophia megvetett tekintettel nézett rám, mért végig, majd figyelte Jessicát és a kezemet, ami a derekán pihent. A haja most szőke volt, nem az a megszokott barna, és rövidebb is lett. Kontaktlencsét is viselhetett, mert az őzikék helyett acélkék, rideg szempár nézett velem farkasszemet.

- Sophia.

- Ha már odaáig süllyedsz, hogy egy ismeretlen, fiatal lányt dugsz csupán a hecc kedvéért, akkor jobb lenne, ha a férfi mosdóban csinálnád.

I'm Gonna Miss You, DaddyWhere stories live. Discover now