-Jungkook es vēlos doties iekšā, ja neiebilsti es došos labi? - es ar asarām acīs teicu.
- Princes tev viss kārtībā, jo tu ne izskaties labi un vēl pie tam tu raudi.
- Jā man viss kārtībā, vienkārši.... - es nepaspēju pabeigt, jo Yoongi iejaucās.
- Es atvainojos, ka izjaucu jūsu skaisto momentu, bet vai es varētu ar tevi, Y/N, aprunāties zem četrām acīm? - Viņš jautāja man. Es paskatījos uz Jungkooku un viņš tikai samīļoja mani un paskatījās uz Yoongi.
- Jums pa tiešām vajag izrunāties, tapēc es jūs netraucēšu. - To pasakot viņš pagriezās atkal pret manīm un notrausa manas asaras- Ja kas es būšu iekšā labi?Es neko neatbildēju, bet tikai skatījos kā viņš pagriežās uz aiziet. Tagad paliku tikai es ar Yoongi.
Es jau arī gribēju doties iekšā, bet tad es sajutu, ka kāds parauj mani aiz rokas. Es paskatījos uz personu, kurš to ir izdarījis un yas bija neviens cits kā Yoongi.
-Y/N lūdzu uzklausi mani. - Viņš lūdzās, bet es tikai nokratīju viņa roku no savējās un ar dusmīgu skatienu paskatījos uz viņu.
- Dirmžēl mums nav par ko runāt, jo tu mani gana jau sāpināji, kad pirms vairākiem gadiem mani pameti.
- Klau es jau tev tad treicu ka man nav izvēles lūdzu piedod man.
- Klau es tevi gaidīju,kad tu mani apciemosi, bet kad pagāja mēneši, gadi, es sapratu, kad tu esi mani jau aizmirsi tāpēc, ja neiebilsti es došos iekšā, jo man paliek auksts. - To pasakot es devos iekšā meklēt Jungkooku.Ieejot iekšā manas acis pārlaidās visai telpai cauri meklējot Jungkooku līdz es viņu atradu sarunājamies ar vienu vīrieti.
Pie ejot viņiem klāt es beidzot ieraudzīju ar ko viņš runā. Tas bija Taehyung jeb Tae (V).
Es uzreiz viņu apskāvu, jo viņš ir gan man, gan Junkookam labs draugs.
Ieraugot viņu es uzreiz aizmirsu par Yoongi un visām problēmām.
Es biju tā pēc viņa sailgojusies, jo viņš bija devies darba darīšanās uz Franciju.
- Sveiks! - Es no sajūsmas iesaucos, kad atrāvos no viņa. - Kā gāja? Ko labu sadarīji?
- Ak kungs Y/N es esmu tā sailgojies. Tagad ir tāda sajūta, ka es tevi veselu mūžību neesmu redzējis, lai gan biju prom tikai mēnesi. - Viņš teica. - Un uz taviem jautājumiem- man iet ļoti labi, jo beidzot satiku tevi un pārsvarā strādāju, jo tu jau zini cik nopietni es uztveru savu darbu. Bet kā tev iet?
- Nevar sūdzēties, jo Jungkooks rūpējas pa manīm, bet problēma tāda, ka es visu dienu tikai pa mājām, bet es plānoju meklēt darbu un Jungkooks to nezina, jo es viņam to neesmu teikusi, un es vēlos lai arī tu viņam neko nesaki, jo tas viņam būs kā pārsteigus. - Es čukstus teicu.Runājot ar Tae es nemaz nepamanīju, ka Jungkooks ir pazudis.
Pēkšņi uz skatuves iedegās gaismas.Paskatoties uz skatuves pusi es tur ieraudzīju negaidītu skatu. Tur stāvēja Jungkooks, kurš pēkšņi ierunājās.
- Pirmkārt, es vēlos pateikties visiem par to, ka viņi šeit ieradās un atbalstīja mani. Otrkāt šeit ir viena ļoti īpaša persona, kuras dēļ mēs visi šodien esam šeit. Y/N uznāc lūdzu uz skatuves tu arī! - Viņš iesāka un es lēnām sāku iet skatuves virzienā, līdz nonācu līdzās Jungkookam, kurš notupās uz viena ceļa un atkal ierunājās- Y/N tu man esi viss: tu esi manas zvaigznes kuras izgaismo nakti, tu esi mana saule un pats galvenais tu esi mana princese, princese kuru es mīlu. Tāpēc.... - Viņš teica izvelkot kastīti un atverot to man priekšā pavērās skaits gredzens.
- Y/N vai tu kļusi par manu sievu?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tears | Jeon Jungkook and Park Jimin |
ФанфикMeitene vārdā Y/N dzīvo kopā ar savu draugu Jungkook laimīgi jau ilgu laiku , bet vai tā būs vienmēr? Vai laime nesīs tikai prieku vai arī tomēr bēdas, dusmas, un asaras? Uz šiem jautājumiem atradīsiet atbildes lasot šo stāstu.