Pagāja laiks un es viņam neatbildēju.
- Y/N, runā ar mani! - Viņš jau palikt nikns.
- Jā! Vienkārši es esmu stāvoklī un sievietes kuras ir stāvoklī kļūst emocionālās un tas ir viss--Es uzspiedu mazu smaidu un notrausu pēdējās asaras. - Ko gribēji?
- Es par to balli, kura būs pēc trijām dienām. Tu vai aiziet uz Jungkooka kabinetu un aiznest viņam ielūgumu? - Viņš jautāja un kā jau manam priekšniekam es piekritu un devos uz Jungkooka kabinetu.Nonākot pie kabineta durvīm es centos saturēt asaras un kad grasījos vērt vaļā durvis es izdzirdēju pazīstamu balsis.
-Y/N, ko tu te dari? - Tas bija Jungkooks.
- Jimins lika tev nodot ielūgumu uz balli kura notiks pēc četrām dienām. - Es teicu pasniedzot viņam ielūgumu. Viņš uz brīdi bija šokā.
-Pag uz balli? Bet man likās, ka tu vairs negribi mani redzēt!
- Tā arī ir, bet es tur neko nevaru padarīt, jo Jimins ir ne tikai mans topošais vīrs, bet arī priekšnieks, un es kad esmu darbā pildu tikai viņa pavēles tāpēc ņem to sasodīto ielūgumu, lai es varu iet! - Es viņam vēsā tonī teicu.Brīdī vilcinādamies viņš paņēma ielūgumu, un es līdz ar to atgriezos savā kabinetā, savācu savas mantas un devos uz savām mājām, protams, pirms tam pabrīdinot Jiminu.
Pēc četrām dienām.
Šodien beidzot ir balles dienas un pirms tam bija vēl daudz kas jāizdara, bet visas lietas kas ir saistītas ar balli uzņēmās Jimins aizbildinoties ar to, ka es esmu stāvoklī un nevaru sevi par daudz apgrūtināt, tāpēc man nekas cits neatlika kā sagatavot sevi ballei.Pirmais, kur es gāju bija frizētava, kur strādāja man ļoti pazīstama draudzene.
Man frizūru taisīja apmēram divas stundas ja nemaldos, bet iznākums man ļoti patika.
Pēc tam es devos uz mājām pagatavot sev kafiju un devos uz viesistabu un ieslēdzu TV.
Kad izdzēru kafiju es devos uzvilkt savu balles kleitu. Tā kā tā bija masku balle, tad man bija arī jāvelk maska, lai gan es to baigi negribēju, bet kleita bija ļoti skaista.
Protams es negribēju neko krāšņu vilkt un pie tam vēl garu kleitu, bet Jimins uzstāja un es viņam neko pateikt arī nevarēju.
Beidzot es biju gatava un devos ārā, kur jau mani sagaidīja limuzīns no kura izskāpa ārā Jimins.
- Ak kungs Y/N tu izskaties satriecoši! - Viņš teica un noskaitīja mani no galvas līdz kājām.
- Tici man Jimin tu vēl labāk. - Es iesmējās par saviem vārdiem un devos Jimina virzienā.Kad es nonācu pie limuzīna un grasījos kāpt iekšā Jimins apturēja un noskūpstīja mani un protams es atbildēju skūpstam.
Pēc apmēram piecām minūtēm es pirmā atrāvos un ieskatījos Jiminam acīs.
- Klau mums vajadzētu braukt. - Es teicu un ar to Jimins piesteidzās pie limuzīna durvīm, lai man tās atvērtu.Pēc garā ceļa mēs beidzot bijām klāt.
Es biju ļoti laimīga, ka beidzot atkal ir ballē, jo kopš es strādāju šī ir tikai otrā ballē saspringtā grafika dēļ.
- Y/N, balles laiká neatej no manis ne soli. Saprati? - Pēkšņi Jimins ierunājās.
- Bet kāpēc? Es nesaprotu? - Es no pārsteiguma teicu.
- Klau es zinu, ka tev nepatīk, ja tevi kāds pieskata, bet tu esi visskaistākā dāma šeit un es negribu lai tev kāds uzmācas, un protams ņemot vērā to, ka tu vēl gaidi bērnu, tava drošība ir vēl vairāk svarīga man. - Viņš man skaidroja.
- Labi, bet vai tagad drīkstu aiziet uz tualeti? - Es viņam klusi jautāju, lai citi nesadzird.
- Labi ejam! - Viņš saņēma manu roku un veda mani tualetes virzienā.
- Klau, ja kas sauc es te pat būšu! - Ar tiem vārdiem es iegāju tualetē.Pēc divām minūtēm es biju sakopusies un devos pie Jimina, bet kad es atvēru vaļā durvis,es nekur neieraudzīju Jiminu, bet viņa vietā stāvēja Jungkooks.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tears | Jeon Jungkook and Park Jimin |
Hayran KurguMeitene vārdā Y/N dzīvo kopā ar savu draugu Jungkook laimīgi jau ilgu laiku , bet vai tā būs vienmēr? Vai laime nesīs tikai prieku vai arī tomēr bēdas, dusmas, un asaras? Uz šiem jautājumiem atradīsiet atbildes lasot šo stāstu.