Prológ

6.9K 251 10
                                    

Seb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seb

"Ale nie. Nelinka konečne priviedla domov snúbenca," pristavil sa pri nás jej brat a rozstrapil jej rukou vlasy.

"Leo," podal som mu ruku a opäť chytil Nelu za pás. Ani neviem, či to mám povolené, dotyky na verejnosti sme nepreberali, ale musíme navodiť dojem zaľúbeného páru.

"Aj ja som bola prekvapená, že skutočne existuje. Len by ma zaujímalo, prečo na ruke nemá snubný prsteň," pokračovala aj Nelina sestra, pričom sa o Nele rozprávali tak, ako keby pri nich absolútne nestála. Naštvalo ma to. Rukou som si prešiel po vačku. Úplne som zabudol na prsteň starej mamy.

"Chcel som počkať do večere, ale keď sme sa tu už všetci zišli, urobím to teraz. Chcem, aby boli naše zásnuby oficiálne aj pred očami tvojej rodiny. Nela Bernhardová, urobíš ma najšťastnejším mužom na svete a staneš sa mojou ženou?" totálne som improvizoval. Kľakol som si na koleno, chytil ju za ruku a predložil pred ňu náš rodinný prsteň. Túto ženu poznám sotva štyri dni a žiadam ju o ruku. Vážne som sa zbláznil.

Nela

V tej chvíli by ste sa nedorezali krvi v mojej tvári. Čo to stvára? Toto nebolo v pláne. Aj keď musím uznať, za ten Barbarin výraz to stálo. Celkom ma tou poznámkou o prsteni zaskočila, na prsteň som pri plánovaní nášho paktu zabudla. Ale odkiaľ ho vzal on? Že by to mal premyslené od začiatku? Nie, improvizoval. Nepoznám ho dlho, ale keď klame, trochu sa mu trasie spodná pera. Stál tu predo mnou na kolene s dokonalým prsteňom zo žltého zlata, posiatym malými diamantami s modrým veľkým topásom zasadeným v centre korunky. Bola to ako scénka vystrihnutá z nejakého presladeného romantického filmu.

"Áno, áno! Jasné, že si ťa vezmem!" zadramatizovala som a pomáhala mu postaviť sa. Seb mi nasadil prsteň a zdvihol ma do náručia. Tuším, že sa ku mne nakláňa a chce ma pobozkať. Rýchlo som si odvrátila hlavu a pobozkala ho len na líce. Vidím, že sa mu uľavilo. Na bozk na pery nie sme ani náhodou pripravení. Všetci nám tlieskajú a moji rodičia nám gratulujú.

Snúbenec na skúšku ✔Where stories live. Discover now