Hovorí sa, že chlapi v oblekoch sú sexi. No toto slovo ani len z malej časti nezodpovedá pohľadu na Seba v obleku. Vyzerá sakramentsky sexi. Sakramentsky úžasne sexi. Cítim, ako mi z ústnych kútikoch začínajú stekať sliny. Pripadám si ako taký slintavý bernardín. A on predo mnou stojí tak nenútene, s rukami vo vreckách a tým svojim zvodným pohľadom. Ten oblek mu pasuje ako uliaty. Ako keby si pri jeho zhotovovaní vzali do rúk jeho fotku a šili ho presne pre neho. Slim nohavice mu obopínajú jeho perfektné vyšportované nohy, hlavne jeho lýtka vyzerajú extra dobre a biela košeľa na ňom nevisí, nie je mu voľná, sedí mu presne na hrudi ako prilepená.
Včera ma s tým menením tapety prekvapil, moja tvár nie je určená na obrazovku mobilu, ale bolo to sladké. Chcela som mu vrátiť láskavosť naspäť, preto som si vytiahla mobil a zaskočila ho rovnako, ako on mňa včera. A vlastne to bola aj úžasná zámienka pre to, aby som si ho mohla odfotiť. Bola by priveľká škoda, ak by som ho nezaznamenala. Chýbala mu už len mašľa a bol by perfektným darčekom pre celý rod žien na zemi.
"Myslíš, že by som si mal vziať tento?" vyrušil ma zo záludných myšlienok.
"Rozhodne!" zahlásila som s väčším entuziazmom ako by sa patrilo.
"Tak berieme tento. Akú máš farbu šiat?"
"Bledomodrú," nechápavo som odpovedala. Prečo je v tejto chvíli relevantná farba mojich šiat?
"A ešte bledomodrého motýlika," zahlásil návrhárovi a mrkol na mňa.
"Ty myslíš na všetko," zastala som si k nemu a rukou mu uhladila látku na ramenách.
"Patrí sa, aby sme k sebe ladili," zasmial sa pobozkal ma na nos.
Po príchode domov sa nás mama nedočkavo vypytovala, či si bol Seb schopný niečo vybrať, čo sa nezaobišlo bez zákerných Barbariných poznámok, podľa ktorej si Seb vybral dobre len v tom prípade, ak som mu s výberom nepomáhala ja.
"V záhrade nás už čaká cukrár so vzorkami tort. Pustime sa do ochutnávky!" nadšene vykríkla mama, keď dokončila výsluch o vyberaní obleku.
"Aká ochutnávka tort? Veď to predsa nie je naša svadba, len zásnubný večierok."
"Nela, budete tam mať tortu s vašou fotkou a menami, patrí sa, aby ste si vybrali plnku podľa vlastného uváženia," nenechala sa preškriepiť a ťahala ma za ruku do záhrady.
Mala pravdu, v záhrade na nás už čakal cukrár oblečený v bielom kuchárskom rondone a takou tou veľkou čapicou, akú mal Lou v rozprávke Ratatouille. Neodpustila som si smiech, načo toľká teatrálnosť? Je to obyčajný zásnubný večierok. Ako keby ľudí zaujímalo, akú príchuť torta bude mať. Aj tak každý vždy uprednostní čokoládovú.
"Je ti niečo vtipné, Nela?" prísne sa na mňa zapozerala mama, keď som sa pučila od smiechu. Sebovi táto situácia pravdepodobne pripadala vtipná tiež, pretože si zakryl ústa rukou a sklonil hlavu, aby mu mama nemohla vidieť do tváre.
YOU ARE READING
Snúbenec na skúšku ✔
RomanceStretla ho, keď ho najväčšmi potrebovala. Prišla k nemu ako slepý k husliam. A on mal šťastie v nešťastí, že si vybral práve ju. Z desaťminútovej hry sa stalo predstieranie na celý mesiac. Dokážu svoj naplánovaný pakt priniesť do úspešného konca? C...