Kapitola 23

2.9K 185 7
                                    

Už dlho som nebola naštvaná tak, ako po stretnutí so Sebovou vzácnou Agátou

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Už dlho som nebola naštvaná tak, ako po stretnutí so Sebovou vzácnou Agátou. Vlastne, toto je asi po prvýkrát, čo mi vydržala zlá nálada aj do druhého dňa. Považovala som ho za iného. Vravel, že mu na vzhľade nezáleží, kým v skutočnosti je taký istý chlap, ako všetci ostatní. Ide mu len a len o vzhľad. Samozrejme, že taká tvár, ako má Agáta, patrí na obálky časopisov, nie som naštvaná na ňu. Som naštvaná na NEHO.

Dva dni mi tlačil kaleráby do hlavy romantickými gestami so zdvíhačkou a pozeraním sa na meteority, a potom využije prvú príležitosť a stretne sa so svojou ex. Prečo som vôbec taká naštvaná? Veď celý tento pakt je len o predstieraní, nič medzi nami v skutočnosti nie je. Môže sa stretávať s kým sa mu len zachce. Ja nemám absolútne žiadne právo porúčať mu. A hoci aj hlava by chcela prestať na neho myslieť, srdcu neviem rozkázať. Už len pri pomyslení na to, že spolu sedia, rozprávajú, obchytkávajú sa, mi je na zvracanie. Nie som agresívny typ človeka.

Ale pri pohľade na Agátinu tvár som mala chuť vyšklbať jej všetky vlasy. Čo v tejto chvíli asi tak robia? Dostal konečne tie svoje nezodpovedané odpovede? Popravde, po rozchode s Nikolasom som sa tiež často zamýšľala, prečo ma tak urážal. Prečo som mu nebola dosť dobrá. Ale keby som ho teraz niekde stretla, ani by som sa mu nepozrela do očí. Ľudia, ktorí vás zradia raz, po vás budú šliapať do konca života, ak im to dovolíte. Preto nechápem, ako mohol tak rýchlo pristúpiť na stretnutie s ňou. Doteraz som z neho mala úplne iný pocit, pripadal mi ako najlepší žijúci muž na zemi. Asi som si ho skutočne idealizovala.

Avšak, asi odo mňa nie je spravodlivé, keď ho súdim za to, že chce uzavretie. Strávil s ňou viac rokov, ako ja s Nikolasom. Bol odhodlaný ju požiadať o ruku, veľmi ju miloval. Čo ja viem, možno ju aj stále miluje. Možno sa dajú zázračne znovu dokopy a mňa odkopne ešte predtým, ako sa bude konať náš falošný zásnubný večierok. Skutočnosť je, že o ňom vcelku nič neviem. Pred rodinou sa môžeme tváriť ako zaľúbený pár koľko len chceme, ale nie sme si až tak blízki. A ja hlupaňa som si dovolila zaľúbiť sa do neho. Áno, je to oficiálne, Nela Bernhardová sa zaľúbila do svojho predstieraného snúbenca.

Vedela som to už aj včera, keď sme sa pozerali na Perzeídy, ale väčšie utvrdenie o svojich citoch som dostala až po stretnutí s Agátou. Počas celej ich konverzácie som stála v ústraní a zožierala ma žiarlivosť. A potom mi ešte soľ do rany nasypala jeho poznámka o kamarátke. Nechcel, aby vedela, že som jeho snúbenica. Zvykne to bývať tak, že keď sa stretnete so svojimi bývalými, máte tendenciu predhadzovať im pred nos, že niekoho máte. Aj keď ste sami, už len kvôli tomu škodoradostnému pocitu mu to šplechnete do tváre, aby vedel, čo stratil. Aspoň tak to býva vo filmoch. Že by sa za mňa hanbil? Nie, on nie je taký infantilný, alebo je? Veď predsa povedal, že som krásna. Ale pravdepodobne ma asi chcel len utešiť.

"Snažím sa ti dovolať už asi desať minút, zaspala si?" objavila sa po mojom ťuknutí na zelenú ikonku tvár Tracy. Naozaj tu mám od nej štyri zmeškané hovory. Zase som nepočula nič, len svoje myšlienky.

Snúbenec na skúšku ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora