Kapitola 15

3.3K 177 6
                                    

Je zlé, že mi moja hlava na jeho hrudi nepripadá neprirodzene? Aj napriek hlasitej hudbe počujem pravidelný tlkot jeho srdca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Je zlé, že mi moja hlava na jeho hrudi nepripadá neprirodzene? Aj napriek hlasitej hudbe počujem pravidelný tlkot jeho srdca. Seb ma drží pevne, ale zároveň jemne a vedie ma po parkete. Pohybuje sa ladne ako laň, zatiaľ čo ja som drevené nemehlo, ktoré sa len snaží s ním držať krok. V normálnom živote by som nikdy nemala šancu ho získať, nieto z neho urobiť svojho snúbenca. Ale je mi s ním príjemne, každým nadchádzajúcim dňom ho mám radšej a radšej. A to ho poznám len dva týždne. Čo so mnou bude na konci mesiaca? Nemôžem sa do neho zamilovať. Pustila som sa do nebezpečnej hry a Seb mi nezamilovanie sa do neho neuľahčuje, keď je takýto pozorný a galantný. Neviem, čo je reálne a čo robí len kvôli šou. Respektíve s veľkou pravdepodobnosťou je všetko len predstieranie.

"Je ti ľúto, že nie som Johnny, huh?" zadíval sa mi do očí a šibalsky sa usmial.

"To by som ja musela byť Baby a skutočne aj tancovala."

"Veď ti to ide parádne," zakrútil ma a stiahol znovu k sebe.

"Neklam, stúpila som ti už aspoň päťkrát na nohu. Starého psa novým kúskom nenaučíš."

"Ja som si žiadne stúpanie na nohu nevšimol. Vôbec neviem, o čom hovoríš," mrkol na mňa a od ucha k uchu sa usmieval.

"Za tie necelé dva týždne si sa niečomu priučil. Je z teba ukážkový klamár. Akurát neviem, či sa mám z toho ako tvoja učiteľka tešiť."

"Odkiaľ vieš, že som to v sebe nemal už predtým?" frajersky sa uškrnul a vo svetle toľkých závesných lustrov vynikali jeho modré oči ako dva malé diamanty.

"To je síce fakt. Ja ťa tu celý čas považujem za slušného chlapca a ty si popritom rebel, ktorý porušuje jedno pravidlo za druhým," doberala som si ho.

"Ach, mal som ťa pozvať do tanca so slovami "Baby nebude sedieť v kúte". Taká skvelá prepásnutá príležitosť," chytil sa za hlavu.

"Baví ťa uťahovať si zo mňa?"

"Myslím to vážne, stavím sa, že si po tom vždy túžila. Že ma to nenapadlo skôr," stále pokračoval v ľutovaní nevyužitej situácie. Sprvu sa zdalo, že si robí srandu, ale teraz naozaj pôsobí tak, že to myslí vážne.

"Čo by si pomyslela tvoja mama, keby si mi povedal tie slová? Určite by to aj ona považovala za najotrepanejšiu frázu."

"Moja mama by ma pochválila za romantické gesto. To skôr môj zadebnený otec by prevracal očami, už len kvôli jeho výrazu by to za to stálo. Keby sa dozvedel, že som videl Hriešny tanec, asi by ma už nikdy nepožiadal, aby som nastúpil do jeho firmy," žartoval. Takže to nakoniec predsa len nemyslel vážne. Asi skutočne musím prestať byť taký snílek, chlapi ako Johnny Castle neexistujú. Môžem byť vôbec rada, že ma niekto vyzval do normálneho tanca.

"Nie je to tá Hana z minula?" pohľadom som zazrela čiernovlásku z oného dňa, ktorá ma šla roztrhnúť pohľadom, keď zistila, že som Sebova snúbenica.

Snúbenec na skúšku ✔Where stories live. Discover now