Kapitola 7

3.2K 184 6
                                    

Jeho dotyk bol opojný a môj driek presne sedel jeho veľkým rukám

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeho dotyk bol opojný a môj driek presne sedel jeho veľkým rukám. Toto bol asi najbližší fyzický kontakt, ktorý sme medzi sebou za posledné dni mali. S jeho rukami na mojich bokoch som sa na loptu vôbec nevedela sústrediť, ale na moje prekvapenie som sa konečne trafila do vnútorného priestoru bránky.

"No vidíš, zvládla si to!" utieral si tričkom spotenú tvár a moje oči zliezli pohľadom na jeho vypracované telo. Mal krásne opálené brucho s tehličkami, ktoré by mohol predvádzať ako výstavný kúsok v nejakej galérii, a po ktorom mu stekali kropaje potu. Zahanbene som odvrátila zrak a dúfala, že si moje zízanie nevšimol.

"A stačilo mi na to len nejakých dvadsať pokusov. Je zo mňa hotová futbalistka. Dávaj si na mňa pozor, aby som ti ešte nebola konkurenciou," snažila som sa vtipkovať a zamaskovať situáciu s prezeraním si jeho tela. Bola som už poriadne unavená, teraz mi naozaj bodne masážna vaňa v našej izbe.

"Tvoj optimizmus je nákazlivý. Zajtra všetkým vytrieš zrak," vzal loptu do rúk a krokom sa pohol k môjmu odstavenému autu. Zrejme je už tiež vyčerpaný.

"Zas to netreba preháňať! Aj tak pochybujem o tom, že mi Barbara dovolí hrať. Určite ma zase strčia do brány," sadla som si na sedadlo a naštartovala auto.

"Tak jej to nedovoľ. Máš rovnaké právo ako ona na zúčastnenie sa hry."

"A ty si si dnešný zápas užil? Simonovi si to dal pekne vyžrať. Za tie roky, čo organizujeme tento futbalový zápas, nikdy neprehral."

"Bolo odľahčujúce byť aspoň na chvíľu vo svojej koži," pocítila som vinu. Namočila som ho do tohto všetkého a ani na chvíľu nepremýšľala o tom, aká náročná pre neho táto situácia musí byť. Seb je vážne asi najmilšia a najochotnejšia osoba, akú som kedy stretla. Poslušne hrá môjho snúbenca a pristupuje na všetky moje kraviny.

"Vážne ti ďakujem za všetko, čo pre ma robíš. Asi ťa navrhnem na ocenenie Krištáľové krídlo," nahlas sa zasmial. Vždy trepem somariny a dúfam, že prídu ostatným ľuďom také vtipné, ako mi znejú v hlave. Väčšinou sú to prvoplánové veci, nikdy sa príliš nezamýšľam nad tým, čo poviem.

"Nerád klamem, ale niekedy je lož príjemnejšia. Navyše to, čo medzi sebou máme ty a ja, je vzájomné pomáhanie si. Profitujeme z toho obaja. Ale keď sa tento mesiac skončí, sľúbme si, že našim rodinám povieme, že sme sa rozišli a že sme zrušili zasnúbenie," pozerala som sa na cestu, ale kútikom oka som zazrela Sebov prosebný pohľad. Sťažka som preglgla. Dlžím mu to. Budem musieť skoncovať s týmto klamaním. Moja rodina bude sklamaná a Barbara nadšená, že sa moje zásnuby rušia, ale bolo by kontraproduktívne pokračovať v tomto vymýšľaní si aj naďalej. Je nepravdepodobné, že Seb bude takýto ochotný a zahrá sa na môjho snúbenca pri každom rodinnom stretnutí. Keď sa vrátim do Londýna, musím si dať svoj život dokopy. Musím sa konečne začať správať zodpovedne.

Snúbenec na skúšku ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora