Pravdou je, že som sa naozaj mal nahnevať za tú Nelinu poznámku o svadbe. Nechcel som mojej mame vykladať ďalšie klamstvo, ale jednoducho sa na ňu hnevať nedokážem. Nech sa snažím akokoľvek chcem, neviem na ňu byť naštvaný. Stačí, keď sa na mňa pozrie tými svojimi orieškovozelenými očami a ja sa topím ako zmrzlina v najväčších horúčavách. Žiadna žena na mňa predtým nemala takýto efekt, a to sa poznáme len tak krátko.
Mal by som si od nej držať odstup, možno to hrám až príliš presvedčivo. Teraz vo svojom živote nemôžem mať ženu, musím sa sústrediť na kariéru. Nie som najmladší, keď sa chcem dostať vo futbale na výslnie, nemôžem premrhať tieto roky. Pre futbalistu je vek všetkým, samozrejme, niektorí dokážu hrať aj do štyridsiatky, ale v súčasnej dobe je pole preplnené kopou mladých talentov, ktorí sa predierajú na vrchol už od malička.
"Leo, hral si už niekedy golf?" prekvapí ma otázkou pán Bernhard na zelenom golfovom ihrisku, nie som si istý, čo mám odpovedať. Možno si Nela vymyslela, že jej snúbenec je v golfe perfektný. Budem improvizovať.
"Párkrát, ale nie som v tom príliš dobrý."
"Zase sa snažíš podvádzať tak, ako pri futbale?" štuchol do mňa Simon a podával mi palice z kufra auta.
"Tentoraz hovorím pravdu, naozaj nemám s golfom priveľa skúseností," čo bola pravda. Môj otec ma zo začiatku so sebou brával a objednal mi aj súkromného lektora, ale mňa tento šport nikdy nebavil. Už si ani nepamätám, ako sa správne drží palica a vlastne ani nepoznám princíp hrania.
"Ovládaš aspoň základy?"
"Ani nie."
"Hra spočíva v hraní loptičkou z odpaliska do jamky úderom alebo poskytnutými údermi v súlade s pravidlami," snažil sa objasniť mi situáciu pán Bernhard, ale jeho slová mi veľmi nepomohli.
"Tak sa dajme do toho," predstieral som, že princípu hry rozumiem a presunuli sme sa k odpalisku.
Ako prvý triafal pán Bernhard, ktorému sa podarilo loptičku dostať do jamky už na tretí úder. Je vidieť, že je v tom skúsený. Nasledoval Simon, Daniel a potom prišiel rad na mňa. Ani za svet som sa nevedel priblížiť ani o meter bližšie k jamke. Deväť úderov a nič z toho. Golfista zo mňa zrejme nikdy nebude.
"Hargaš, vážne si neklamal. Naozaj si slabý ako čaj," uťahoval si zo mňa Simon počas krátkej prestávky slúžiacej na občerstvenie.
"Golf nie je môj šialok kávy."
"Aj podľa mňa je to najnudnejší možný šport na svete, ale ako oddychovka poslúži. Všetko, aby som sa dostal z dohľadu hormonálnej Olívie, práve je vo fáze tehotenstva, keď ju na mne všetko rozčuľuje. Už sa neviem dočkať na to, kedy bude tehotná Nela. S ňou si ešte užiješ," leštil si palicu a uškŕňal sa.
"Prečo by mala byť Nela tehotná?"
"Neplánujete spolu deti?" pozdvihol neveriacky obočie.
"Najprv sa musíme zosobášiť, dostavať si dom, až potom by sme mali riešiť deti, nie?"
ESTÁS LEYENDO
Snúbenec na skúšku ✔
RomanceStretla ho, keď ho najväčšmi potrebovala. Prišla k nemu ako slepý k husliam. A on mal šťastie v nešťastí, že si vybral práve ju. Z desaťminútovej hry sa stalo predstieranie na celý mesiac. Dokážu svoj naplánovaný pakt priniesť do úspešného konca? C...