"Nela, vstávaj!" objavila sa predo mnou tvár Tracy, ktorá ma verbovala nadránom z postele. Inštinktívne som si natiahla hlavu pod perinu a zavrela oči naspäť.
"Zbláznila si sa? Načo ma budíš tak skoro, lietadlo mi letí až za štyri hodiny!"
"Aha, takže ja som sa zbláznila. A kedy si akože plánuješ zbaliť kufre?" odkrývala mi perinu z hlavy. Je pravda, že som sa ešte nezbalila, ale to len preto, pretože v zhone fungujem najlepšie. Aspoň nemám čas stáť dve hodiny pred skriňou a vyberať si, čo so sebou vezmem a čo nie. Takto len strčím do kufra prvé veci, ktoré mi prídu pod ruku.
"Mám ešte čas. A ak nechceš, aby sa ti niečo stalo, navrhujem ti odísť z mojej izby, vypnúť to svetlo, ktoré mi trhá sietnicu a dopriať mi môj právom zaslúžený spánok," len čo som tieto slová dopovedala, Tracy mi položila ruky na chrbát, strčila ma dole z postele a moje kotúľajúce sa telo pristálo na tvrdej podlahe.
"Ver mi, za toto mi ešte poďakuješ. Vstaň a začni s balením," postavila sa z mojej postele a stála nad mojím rozvaľujúcim sa telom. Vyzerala som asi ako ryba na suchu, ktorá sa klepoce smerom späť do vody.
"Toto ešte oľutuješ, Tracy. Neželaj si ma, keď vstanem z tejto zemi," stále som bola vyvalená na podlahe a moje nohy ako keby nechceli vstať. Som príliš unavená čo i len na to, aby som jej to teraz vrátila.
"Ty si taká drama queen, Nela. Naozaj, ak nezačneš s balením teraz, zabudni na to, že ti budem posielať nejaké veci poštou," s nevôľou som vstala a natrčila na ňu ten najzúrivejší pohľad, aký som v túto rannú hodinu dokázala vymyslieť.
Pre toto neznášam balenie. Zastala som si ku svojej skrini a asi tridsať minút sa na ňu len pozerala. Čo si vziať? Čo si len vziať? Je júl, takže na Slovensku je už určite teplo. Ale možno pôjdeme na hory a to budem potrebovať aj teplejšie oblečenie. Ak ale nepôjdeme na hory, bude mi to len zbytočne zavadzať v kufri. A mám si vziať plavky? A keď áno, tak ktoré? Jednodielne alebo dvojdielne? Nechcem na Seba pôsobiť, že ho zvádzam, ale ak si zoberiem len obyčajné a fádne, Barbara si ma opäť bude doberať a ona bude oproti mne vyzerať ako Pamela Anderson z Pobrežnej hliadky, hoci má dvojičky, zatiaľ čo ja budem nevýrazná šedá myška. To je ale dilema. A čo topánky? Mám si vziať aj nejaké tenisky? Alebo mi budú stačiť len sandále? Ale pre istotu si vezmem aj tenisky, veď sú koniec koncov mojím najobľúbenejším typom obuvi.
"To si zo mňa robíš srandu! Nela, sedíš tu už hodinu a v kufri nič nemáš!" vošla do mojej izby opäť Tracy oblečená vo svojej čašníckej uniforme a našla ma sedieť skľúčenú na taburetke.
"Mám dilemu, neviem sa rozhodnúť, čo si mám zbaliť. Vidíš, kvôli tomu sa balím na poslednú chvíľu!" snažila som sa v nej vzbudiť vinu za jej drastické prebudenie ma, ale Tracy len podišla ku mojej skrini a sama od seba mi začala hádzať veci do kufra.
ESTÁS LEYENDO
Snúbenec na skúšku ✔
RomanceStretla ho, keď ho najväčšmi potrebovala. Prišla k nemu ako slepý k husliam. A on mal šťastie v nešťastí, že si vybral práve ju. Z desaťminútovej hry sa stalo predstieranie na celý mesiac. Dokážu svoj naplánovaný pakt priniesť do úspešného konca? C...