Vedel som, že jej tým urobím radosť. Vôbec si nevšímala, že spievame pred davom ľudí, celý čas sa pozerala na mňa a usmievala sa. Užívala si to. Preto mám Nelu rád, vedia ju potešiť tie najmenšie veci. Za jej úprimný úsmev by som dal všetko. Ak mám byť úprimný, nikdy som nemal v obľube takéto veci. Bral som sa až príliš vážne. Ale pri nej som ochotný zo seba urobiť blázna na počkanie. Nezaujímajú ma oči iných, jediné, na čom mi záleží, je vidieť ju šťastnú.
Vedel som, o čo sa včera večer pokúšala. Jej ruka na mojom bruchu a vo vlasoch. Už len keď si na to pomyslím, mám chuť vyhodiť na seba vedro studenej vody plné kociek ľadu. Aj včera som musel ihneď zbehnúť do sprchy a spustiť na seba studenú vodu. Potreboval som sa schladiť. Ak by som tam ostal čo i len o jednu sekundu ďalej, neovládol by som sa. A to nechcem. Nechcem, aby si myslela, že na to ideme prirýchlo a že mi záleží len na jednej veci. Nechcem, aby zo mňa nadobudla dojem chlapa, ktorému ide len o sex. Veď sme sa ešte ani len po prvýkrát skutočne nepobozkali, keď k tomu dôjde, chcem, aby si to pamätala ako na kúzelný romantický zážitok.
Pobozkať ju len tak pri pohľadoch jej rodiny, to by si myslela, že len predstierame. A keby som ju pobozkal len tak z ničoho nič v našej izbe, stratilo by to svoje čaro. Stále je to medzi nami čerstvé a nemienim to pokaziť niečím unáhleným. Na to si ju až príliš vážim.
"Vy dvaja ste boli úžasní! Princezná, pamätáš na naše večery trávené pri Hriešnom tanci? Zakaždým si sa rozplývala."
"Samozrejme! Stále si ma vtedy utešoval, že aj ja si určite nájdem niekoho, kto si so mnou zatancuje konečný tanec so zdvíhačkou."
"Tá zdvíhačka sa ti už splnila," skočil som im do reči.
"Čože? Kedy? To nie je fér," otrčil tvár Andy.
"Len minulý týždeň na chate so Sebom," usmiala sa na mňa.
"Máte z toho nejaké video? Vždy sme sa o to pokúšali, ale stále mi spadla z rúk," vysvetľoval mi.
"Nemáme. Bolo to impulzívne rozhodnutie. Seb videl jazero, hodil sa do neho a zavolal ma, aby sme si to spolu nacvičili. A čuduj sa svetu, aj také poleno ako som ja to zvládlo. Vtedy nám to nešlo kvôli tomu, že sme to skúšali hneď naostro bez vody, takže sme obaja skončili s modrinami po celom tele."
"Alebo nám to nešlo kvôli tomu, že si nemala správneho partnera," potmehúdsky na mňa mrkol.
"Teraz je rad na vás, aby ste sa predviedli na pódiu," vyzvala ich dvoch s Patrikom.
"Pochybujem, že náš spev zožaje taký úspech ako ten váš, ale mám chuť si zaspievať, takže Patrik, ide sa," ťahal ho nevoľky za ruku za sebou.
"Nemali sme radšej spievať Perfect Strangers, keďže je to naša pesnička?" drgla do mňa nohou a odpila si slamkou zo svojho prichystaného drinku.
VOUS LISEZ
Snúbenec na skúšku ✔
Roman d'amourStretla ho, keď ho najväčšmi potrebovala. Prišla k nemu ako slepý k husliam. A on mal šťastie v nešťastí, že si vybral práve ju. Z desaťminútovej hry sa stalo predstieranie na celý mesiac. Dokážu svoj naplánovaný pakt priniesť do úspešného konca? C...