-5-

2.1K 189 71
                                    

"Bu kim?"

Taehyung'un parmağını ile Eun Ji'yi göstererek sorduğu soruyu cevaplayacaktım ki Eun Ji benden önce davranmış ve heyecanla konuşmaya başlamıştı.

"Ben Eun Ji, Yeon Seo'nun arkadaşıyım. Sizin kendinizi tanıtmasına gerek yok ben sizi biliyorum zaten." Parmağı ile en başta Jimin'i daha sonrasında da Taehyung'u gösterdi. "Sen Jimin'sin ve sen de Taehyung'sun değil mi?"

Dişlerimi sıkıp sıkıntıyla derin bir nefes verdikten sonra elimle alnıma vurdum. Bu sırada Jimin ve Taehyung gülümseyerek kafalarını sallamışlardı.

Sağ tarafımda oturan Eun Ji kolumu dürtüp kıkırdayarak Jungkook'u gösterdiğinde ona çatık kaşlarla bakmaya başladım. Yanıma gelmesini bu yüzden istememişti işte. Ben zaten utanıyordum birde yetmiyormuş gibi o beni daha fazla utandırıyordu.

"Ben size gelmemenizi söylememiş miydim? Hadi gidin."

Jungkook'un tıslar gibi sorduğu soruya karşılık ikili gülümseyerek olumsuz anlamda kafa salladı.

"Daha yeni geldik Jungkook ne gitmesinden bahsediyorsun. Yemek yiyeceğiz hem daha. Yeon Seo bizde yiyebilir miyiz?"

Gülümseyerek kafamı salladım ve poşetten chopstick çıkarıp Taehyung ve Jimin'e verdim. Tabi poşeti fark eden Eun Ji de bir tane alıp yemeklerden yemeye başladı. Onu kolumla dürtüp gitmesini işaret ettiğimde beni umursamadan yemek yemeye devam ediyordu.

Onunla uğraşmayı boş verip yemek yiyen ikiliye baktım. Yaptığım herşeyi hızlı hızlı yiyorlardı. Baya açıkmışlardı sanırım. Gözümü onlardan çekip Jungkook'a baktım. Jimin ve Taehyung'a sinirli sinirli bakıyordu.

"Jungkook son birkaç gündür öğle araları ortadan kaybolunca nereye gittiğini çok merak etmiştik. Ona nereye gittiğini soruyorduk ama bize söylemiyordu. Bugün en sonunda ısrarlarımız sonucunda söyledi ama."

Taehyung'un söylediği şeyle önce ona baktım daha sonra tekrardan bakışlarımı Jungkook'a çevirdim. Neden benimle buluştuğunu onlara söylemediğini merak etmiştim açıkcası.

Benim içimden geçenleri Jimin sanki okumuş gibi hemen konuşmaya başladı. "Neden bize onunla buluştuğunu önceden söylemedin Jungkook?"

Jungkook kaşlarını çatarak konuştu. "Böyle peşimden geldiğiniz için olabilir mi acaba? Size gelmemenizi söyledim ama geldiniz. Kuyruğum gibi peşimde dolanıyorsunuz."

Jungkook'un dediği şeyle Eun Ji ve ben gülmeye başlamıştık. Jimin ve Taehyung ikilisi ise burun kıvırıp yemek yemeye devam ediyorlardı. Jimin azındakini yutup konuştu.

"Bizim gibi kuyruğun olduğu için çok şanslısın Jeon Jungkook. Bizden yakışıklısını bulamazsın bu dünyada."

"Bulur ki."

Herkes Eun Ji nin dediği şey üzerine dikkatle ona bakmaya başladı. Cebinden telefonunu çıkarıp bir fotoğraf açtı. Daha sonrada telefonu onlara doğru çevirdi.

"Şu yakışıklıyı görüyor musunuz? Kendini benim aşk böceğim olur. Adı Lee Jong Suk. Üçünüzede bin basar o."

Taehyung Ve Jimin telefona dikkatle bakarken bense elimle yüzümü kapattım. Bu kız neden böyleydi ya? Kendini ve beni rezil etmeyi çok iyi beceriyordu cidden.

Taehyung telefonu Eun Ji'ye verip yemek yemeye devam etti. "Ben 'aşk böceğinden' daha yakışıklıyım."

Eun Ji, Taehyung'un dediği şeye aldırmadan hayranlıkla telefona bakmaya devam ediyordu. Birgün akan salyaları yüzünden telefon bozulacak ve tüm fotoğrafları gidecekti. O zaman ne yapacağını çok merak ediyordum.

Bana Yardım Eder Misin? || jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin