-17-

1.8K 190 240
                                    

"Cidden anlamıyorum ya. Yani, bir insan nasıl da gidip böyle birini sevebilir ki? Etrafındaki bir sürü yakışıklı erkek varken neden gidip ulaşılması zor ve ünlü birine aşık olur? Etrafına bakacaksın kızım. Şu okulda o çocuktan daha yakışıklı kişilerde var. Örnek vermeyi o kadar çok isterdim ki yapamıyor ama. Neyse, dediği gibi etrafına iyi bakarsan bu okulda, o çocuktan daha yakışıklı kişileri bulursun."

Taehyung sonunda konuşmasını bitirdiğinde kollarını göğsünde birleştirip arkasına yaslandı. Eun Ji ona yan yan bakıp derin bir nefes verdi. Daha sonrasında ise hafifçe kıkırdayıp kafasını tamamıyla Taehyung'a çevridi.

"Lee Jong Suk'a ulaşamayacağımı nerden biliyorsun? Hem o gerçekten yakışıklı, karizmatik, kibar, eğlenceli, harikulade biri. Onun gibi birine sevmeyeyimde ne yapayım?"

Taehyung bir süre istifini bozmadan durdu ama sonrasında dayanamamış olacak ki vücudunu Eun Ji'ye çevirip konuşmaya başladı. "Tabi sana sevme demiyorum ama seninkide saplantı durumuna gelmiş resmen. Odanı çok merak etmiş ve bana fotoğrafını et demiştim geçen gün. Keşke demeyeydim. Fotoğrafı attığında şok oldum resmen. Odanda duvar diye birşey görememiştim çünkü heryeri adamın posteriyle doldurmuşsun."

Eun Ji, Taehyung haklı olduğu için birşey diyememiş ve öylece önünde duran krakeri yemeye başlamıştı. Taehyung'da ona son bir kez bakıp Jimin'in elindeki çikolata paketini alıp açtı hırslı hırslı yemeye başladı. Jimin'de Taehyung'a bişey dememiş cebinden çıkardığı yeni bir çikolatayı yemeye başlamıştı.

Bugün toplam iki sınava girmiştik. Bunlardan biri matematik diğeri ise tarih sınavıydı. Bir sözel bir sayısal olduğu için çok kafam karışmamış ve sınavlarım baya iyi geçmişti. Sınavdan önce heyecanlanıp defalarca tuvalete boşuna girmiştim yani. Şükürler olsun ki bugün başka bir sınavımız yoktu. Olanlarıda atlattığım için rahat rahat oturuyordum şuan.

Daha yirmi dakika önce öğle arasına girdiğimizi belirten sil çalmıştı ve Eun Ji ile bahçeye inip çardaklardan birine oturmuştuk. Bizi gören Jungkook, Taehyung ve Jimin'de yanımıza gelmiş, hep birlikte muhabbet etmeye başlamıştık. Muhabbetimiz eğlenceli ve güzel bir şekilde devam ederken Taehyung, Eun Ji'in yanında telefona ilgilendiğini görmüş ve neye baktığını öğrenmek için çaktırmadan telefona bakmıştı. Taehyung, Eun Ji'nin telefonuna baktığında Lee Jong Suk'un fotoğraflarına baktığını öğrenmiş ve az önceki konuşmayı yapmıştı.

Bakışlarım yine ikiliye gittiğinde Taehyung çikolatayı bitirmiş ambalajını atmak için ayağa kalktığında konuşmuştu. "Azıcık çevrendeki insanları bakta onlarında farkına var."

Tam gideceği sırada Eun Ji, Taehyung'un kolundan tutmuş ve onu durdurmuştu. "Bakacağım."

Biz sanki hiç yokmuşuz gibi öylece birbirlerine bakarken yanımda oturan Jungkook kolumu dürtmüştü. Ona baktığımda gülerek ikisini göstermişti. Gülüşüne karşılık verip Jimin'in tepkisine bakmak için kafamı sağ tarafa doğru çevirdim. Jimin'de ikisine bakıp bıyık altından gülüyordu.

Jungkook sesli bir şekilde öksürdüğünde Eun Ji Taehyung'un kolunu bırakmış ve göz temasını kesmişti. Taehyung onun aksine ona biraz daha bakmış ve sonrasında önüne dönüp çöp kutusuna doğru yürümeye başlamıştı.

Aralarında garip bir ilişki vardı.

Hepimiz büyük bir sessizliğe gömüldüğümüzde telefonumu çıkarıp uzun zamandır girmediğim sosyal medya hesaplarımdan birine girip gezinmeye başladım. En sonunda sıkılmış ve telefonumu cebime geri koymuştum. Bakacak çok şeyim yoktu zaten. Hadi onu geçtim telefona bakmak benim için çok eğlenceli değildi.

Bana Yardım Eder Misin? || jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin