-15-

1.7K 195 147
                                    

Gözlerimle önümde dikilen Taehyung'u inceledim. Elinde tuttuğu kalın test kitabı ile samimi bir gülümseme ile bana bakıyordu. Sanırım soru soracaktı ama neden bana soracağını anlamamıştım. Gidip soracağı sorunun dersi ile alakalı bir hoca yerine bana gelmesi şaşırtmıştı beni.

"Merhaba kızlar."

Eun Ji duyduğu sesle her zaman ki gibi salyalarını akıttığı sıradan başını kaldırdı ve bir süre anlamsız gözlerle etrafı inceledi. Sonradan Taehyung'u fark ettiğinde yüzündeki sorgulayıcı ifadenin yerine gülümseme yerleştirip elini hafifçe dağılmış saçlarına daldırdı ve beceriksiz bir şekilde düzeltmeye çalıştı. Onun bu haline göz devirip Taehyung'a geri döndüm.

"Merhaba Taehyung," Gözlerimle elindeki test kitabını gösterdim. "Soru mu soracaktın?"

"Şey aslında Bay Kim'in yanına gitmiştim soruyu sormak için ama çok işi vardı. Bana sana sormamı söyledi." Bir süre düşündükten sonra konuşmaya devam etti. "Birde öğle arasında seni yanına çağırıyormuş. Şu üç hafta sonra olan satranç turnuvası hakkında konuşmak istiyormuş seninle."

Taehyung'un dediği şeyle derin bir nefes verdim. Her yıl okullar arası düzenlenen satranç turnuvasında okulumuzu kimin temsil edeceğine karar vermek için elemeler olurdu. Ben her zaman bu elemelere girmeyi der ederdim ama Bay Kim ne yapıp edip beni ikna eder ve beni o elemelere sokardı. Sanırım yine elemelere katılmam için beni ikna etmeye çalışacaktı.

Taehyung önümüzdeki sıraya oturup konuştu. "Yüzün birden asıldı, bir sorun mu var Yeon?"

Ben tam konuşacakken Eun Ji kahkaha atınca Taehyung ile ona bakmaya başladık. "Bir sorun falan yokta benim şu inek arkadaşım bazı şeyleri büyütüyor. Taehyung biliyorsun ki her yıl okullar arası satranç turnuvası oluyor. Bay Kim'de okulumuzu kimin temsil edeceğini seçmek için elemeler yapacak ve bu elemelere Yeon Seo'nun katılması için ikna konuşması yapacaktır. İkna konuşmasının nedeni ise Yeon Seo'nun her zaman ki gibi bu elemelere katılmama isteği."

"Neden katılmak istemiyorsun peki?" Taehyung'un sorusu karşısında dirseğimi sıraya yaslayıp elimi avucumun içine yerleştirdim. "Taehyung sınavlar bundan sonraki hafta başlıyor. Bundan daha önemlisi ise ben 12. sınıf öğrencisiyim ve bu yıl üniversite hayatım için çok önemli olan bir sınava gireceğim. Vaktimi böyle şeyler için harcamak istemiyorum."

Taehyung anlayışlı bir şekilde kafasını sallarken Eun Ji ise yandan yandan bana bakıyordu. Aslında bu elemelere sadece sınavlar yüzünden katılmak istemiyordum. Bunu Eun Ji'de benim gibi çok iyi biliyordu.

Bu elemelere katılmama nedenim bambaşka birşeydi.

"Peki bu yılı anladımda neden bundan önceki yıllar katılmak istemedin Yeon?"

Taehyung'un azından dökülen ve Eun Ji'nin endişeli bakışlarının üzerimde hissetmeme neden olan soru karşısında bir süre düşündüm. Tamda beklediğim ve beni köşeye sıkıştıran bir soruydu.

"Satranç oynamayı çok sevmiyorum Taehyung. Önceki yıllarda da turnuvanın olduğu sıralar sınav zamanına denk geliyordu zaten."

Taehyung anladığını belli eden mırıltılar çıkardığında derin bir nefes verdim. Kılpayı kurtulmuştum. Bacağımın dürtülmesi ile kafamı sağ tarafa çevirdiğimde Eun Ji gülümseyip göz kırptı. Sanırım iyi kıvırdığım ve Taehyung'un inanmasını sağladığım için beni tebrik ediyordu.

"Zil çalmak üzere Taehyung. Soracağın soruyu gösterde hemen anlatayım hadi."

Taehyung gülümseyerek kafasını salladı ve elinde tuttuğu kalın test kitabından kenarını kıvırdığı sayfayı açıp kitabı bana doğru çevirdi. Yanıma geldiğinde gösterdiği soruyu hemen anlattım. Daha sonrasında teşekkür etmiş ve sınıftan gitmek için tam kapıya doğru ilerliyorduki birden arkasını döndü.

Bana Yardım Eder Misin? || jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin