2.0 ✓

4.3K 340 36
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmamanız rica edilir! Umarım sizi sevdiğim kadar seversiniz bölümü eheheh.
İyi okumalar öptüm❤️

...

Chaeyoung

Gözlerimi beyaz tavana karşı araladığımda bilinçsizce elimi sol tarafa attım ve hissettiğim boşluk ile yatakta endişe duyguları içerisinde doğruldum.

Doğru ya, bugün pazartesiydi.

Saat sabah 10'a yeni yeni gelirken tekrar bedenimi yatağa bıraktım. Jungkook saatler önce gitmişti zaten, boşuna endişelenmiştim. Yatakta saçma sapan gerilme hareketleri yaparken biri beni böyle görse nasıl olur diye düşünüyordum. Utanç verici pozisyonlarımı bırakıp ayağa kalktım ve belimi kütlettim.

Dans etmeyi bıraktığımdan beri vücudumun ağırlığı iki katına çıkmıştı sanki. Eski dinçliğimi hissedemiyordum. Yaşlanıyor muydum ne?

Bazen kızlar prova odasında dans ederken özenmiyor değildim, ama artık benden geçmişti. Kırk yaşında biri gibi konuştuğumun farkındaydım ama Jungkook sırf bana daha iyi bir hayat vermek adına severek yaptığı işinden vazgeçebiliyorsa, ben de bazı fedakarlıklarda bulunmalıydım.

Belki başka bir spor yapabilirdim? Daha yumuşak ve daha sakin olması tercihimdi.

Oldum olası yoga videolarını izlemeyi seven biriydim, bu oldukça mantıklı bir fikirdi. Üzerimdeki saten atleti çıkarıp kirli sepetine yolladığımda altımdaki şorta da aynısını uyguladım. Suyun ısısını ayarladıktan sonra kendimi soğuk suyun huzuruna çok kaptırmadan kısa bir duş aldım. Üzerime öylesine bir şey geçirip biraz evi toplama kararı aldım. Yatağı düzelttikten sonra çamaşırları renklerine göre ayırdım ve makineye attım. Mutfaktaki kahvaltı bulaşıklarını yok edip, koltuğun yastıklarını sildiğimde işim bitmiş sayılırdı. Mutlulukla gülümsediğimde üst kattan gelen ' bittim ' temalı makine sesi beni oldukça sinirlendirdi. Ayakkalarımı yere vura vura merdivenlerden çıktıktan sonra çamaşırları makineden çıkarıp bir üstteki kurutma cihazına yerleştirdim. Kirli olanları tekrar makineye attıktan sonra işim birkaç saatliğine bitmişti. Kolumdaki saati kontrol ettiğimde bire çeyrek kaldığını gördüm. Üzerimdeki kıyafeti üfleye üfleye tekrar çıkardım ve kot önden düğmeli mini bir etek giydim, üstüne de siyah kolsuz gömleğimi geçirdim. Gömleğin ucunu eteğin içine sokuşturduğumda çıkardığım kıyafetleri yerine astım. Makyaj masama oturduktan sonra ıslak saçlarımı geriye attım. Her günki klasik makyajımı uyguladıktan sonra saçımı kuruttum ve uçlara doğru kıvırdım. Boynuma altın rengi küçük bir kolye taktım. Parmağımdaki yüzüğü düzelttikten sonra parfüm sıktım ve odadan çıktım. Ayakkabılığa asılı çantamı omzuma attım. Evi son kez kontrol ettikten sonra telefonumu cebime koydum ve bilekten bağlamalı alçak, kalın topuklu siyah sandaletlerimi giydim. Oldukça iyi göründüğüme karar verdikten sonra arabanın anahtarını yerinden kaptım ve evden çıktım.

Aklımdaki şeyi gerçekleştirmek adına hızla arabayı sürerken girmem gereken sokağı farketmemiştim bile. Geri geri gelip sokağa girdiğimde sağa park ettim ve arabadan indim. Hızlı adımlarla belediye binasına girdiğimde güvenlik kontrolünden geçtim ve asansörü beklemeye başladım.

İkinci kata çıktığımda danışman masasına yürüdüm.

" Pardon, ben nikah işlemleri için gelmiştim." Kadın gözlüğünü indirip beni süzdüğünde gülümsedim. Yüzündeki ' bu yaşta ne evliliği ' ifadesi oldukça belirgindi.

" 7. Kat ilk sol kapı." Başımla selam verip teşekkür ettiğimde tekrar asansöre bindim ve yedinci kat düğmesine bastım. Yavaş yavaş geçen saniyelerin ardından asansörü hızlıca terkettim ve soldaki ilk kapıyı çaldım. İçeriden gelen gir sesiyle odaya adımımı atmış bulundum.

Bu işten sorumlu olduğunu düşündüğüm adamın yanına yürüdüm ve oturdum.

" Merhaba." Yaşı biraz ileri olan adam bana içten bir gülümseme sundu.

" Merhaba kızım, tarih için mi gelmiştin?" Hızlıca başımı salladım.

" Tek mi geldin?" İşte bu aklıma gelmemişti! Suratım anında düştü.

" Şey evet, ama sürpriz yapmak istediğim için. Zaten en yakın zamanda gerçekleşsin istiyordum sadece bu işleri ben hallediyim, ona da ufak bir hediye olsun istedim." Adam güldü.

" Maalesef ki iki kişi aynı anda olmak zorunda." Dudağımı ısırdım.

" Bu seferlik kıyak geçseniz, yemin ederim zorla evlenmiyorum onu da zorlamıyorum. Baya isteyerek evleniyoruz yani-"

" Tamam tamam, buluruz bi çaresini." İçime oturan rahatlıkla sandalyede dikleştim. Adam bana gerekli belgeleri sayarken ben de not alıyordum. Biraz zor olacaktı ama sonunda Jungkook'un da benim de mutlu olacağım bir şeyi yapmak beni yormazdı..

" Bunları getirdiğin zaman, tarihi de alırsın." Başımı iki yana salladım.

" Ben bunları yarına kadar getirebilirim, biz en iyisi şimdi tarih seçelim." Adam onayladıktan sonra takvimi bana çevirdi.

" Şey acaba, ben pek anlamıyorum bundan. En yakın tarih ne zaman tam olarak?" Adam takvimi bir süre inceledikten sonra bana döndü.

" En yakın tarih 3 ay sonra bugün saat öğlen üç." Hüsranla başımı eğdim. Bu oldukça uzun bir süreydi.

" Çok bekleriz, ben bu tarihi unuturum bile." Biraz düşündükten sonra aklımda beliren fikir ile gülümsedim.

" Haftaya pazar akşam 5 civarı bir nikah var mı?" Adam tekrardan takvimi inceledikten sonra başını salladı.

" Rica etsem, isimlerini ve telefon numaralarını alsam? Bu sizden son isteğim olucak." Adam tekrar güldükten sonra gözlüğünü taktı.

" Bu sana son kıyağım kızım, söylüyorum yaz." Kalemin arkasını açtım.

" +87*********** " isimlerini söylemesini beklerken bu fikir aklıma geldiği için kendimi övüyordum. Bazen cidden kafam çalışıyordu ha! Onlara istedikleri parayı verdiğimde istediğim tarih, ta da benim olacaktı.

" İsimleri de, Lalisa Manoban ve Min Yoongi." Ağzım hayretle açılırken kalem elimden düştü. Adam da şaşkınca bana bakarken ben de hayatımda hiç bu kadar şaşırdığımı hatırlamıyordum.

Ama cidden yuh artık!

...

düzenlendi•

Merhabaaa, Bugün daha 72 olmuş hemen atıyım dedim.

Boş bi bölümdü, olayları biraz ilerletiyim dedim. Canınız sıkıldıysa üzgünüm.

Lalisa ve Yoongi'ye şaşırdınız mı? Valla ben bile şaşırdım. Son anda aklıma geliverdi ehehe

Nasılsınız bu arada?

Umarım beğenmişsinizdir, artık bir kaç bölüm sonra final yapalım diyorum. Bence yeterli, artık olay bulamıyorum :/ gittikçe sıkıcı bir hâl alıcak yoksa

İyi geceler diliyorum, rüyanızda beni görünn❤️

*düzenlenmedi,üzgünüm*

+80 oy yapmak istiyorum eheheh, iyi şanslar!!!!

pinpoint | rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin