2 Časť

5K 166 24
                                    

Hneď pri vchode nám dávali kelimky s alkoholom. S Larou sme ich vypili na ex. Spoločne sme sa presunuli na tanečný parket a tancovali asi na 5 piesní. Keď sme boli vyčerpané tak sme išli pohľadať ďalší chalst.

V kuchyni sme si vybrali Jacka a Morgana a začali sme piť. Obidve sme stiahli polku fľaše. Keď sme na sebe cítili že sme už dosť opi hoté tak sme sa odobrali naspäť tancovať.

Za Larou prišiel Nash a tak tancovali spolu. Ku mne zozadu prišiel nejaký chalan a tak sme spolu tancovali. Obtierala som sa zadkom o jeho rozkrok a on mi vzdychal do krku. Keď som sa otočila skoro ma porazilo za mnou stal Cameron v celej svojej kráse.

Rýchlo som ho odstrkla a išla som na čerstvý vzduch. Keď som sa spamätala zo šoku tak som išla naspäť do domu po ďalší chlast. Sadla som si na schody a pila Jacka. Zrazu si ku mne niekto prisadol. Pozerala som sa a pri mne sedel Shawn Mendes. On mi ako jediný z ich troch pripadal úplne v pohode.

Chvíľu medzi nami panovalo trápne ticho až kým ho on neprerušil.

„Ako to, že netancuješ?” opýtal sa ma
„Alee tancovala som s Larou a potom s nejakým týpkom, až keď som sa k týpkovi otočila tak som zistila, že to je Cameron. Rýchlo som od neho odišla a išla si po Jacka no a teraz sedím tu ” odpovedala som mu
„A ty prečo netancuješ?” opýtala som sa ho pre zmenu ja
„Nechce sa mi” odpovedal mi
„Tak to musíme rýchlo napraviť, poď”

Chytila som ho za ruku a ťahala ho na parket. Spolu sme tancovali asi na 4 piesne a zrazu sa pustil slaďák. Dala som mu ruky za krk a on ma chytil za pás. Takto sme spolu tancovali celú pieseň a pritom sme si pozerali do očí.

Zrazu sa Shawn začal približovať. Keď už bola medzi nami malá medzera tak som to nevydržala a pobozkala ho. Najprv nechápal ale potom sa pridal.

Bozkávali by sme sa aj dlhšie ale niekto prišiel k nám a odtiahol nás. Pozrela som sa kto to bol a bola som prekvapená keď som zistila že to bol Cameron.

Nechápavo sme sa na neho so Shawnom pozerali.

„Prečo si náš prerušil?” opýtala som sa
„Lebo Shawn je môj kamarát a nechcem aby ho nejaká kurva využila” odpovedal mi Cameron
„Aká som ti kurva. Ja narozdiel od teba chalanov nevyužívam”
„Kurvy každého využívajú, už ma to s tebou nebaví, Shawn poď, nebudeme sa baviť s kurvami”

Cameron potiahol Shawna. Shawn ešte naznačil perami slovo prepáč a išiel za Cameronom. Ja som len nemo pozerala ako Camerona poslúcha na slovo.

Pozrela som sa na hodiny a skoro ma porazilo 4:15 ráno. To som tu tak dlho. No nič musím nájsť Laru a dostať ju domov. Nebolo to ťažké lebo stála s Nashom v kúte izby a oblizovali sa. Rýchlo som k nim prišla a povedala:

„Prepačte hrdličky, že vás ruším ale je 4:17 a my s Larou musíme ísť domov”
„Ja nikam nechcem ísť” odpovedala mi
„Ale ideš, poď” rozlúčila sa s Nashom a mohli sme ísť.

Po ceste domov s Larou 5-krat jeblo, lebo si nechala svoje 10 cm podpätky. Ale to už je jej chýba. Spoločnými silami sme sa dostali ku mne domov.

Problém bol v tom, že mám izbu na druhom poschodí a s Larou by bol boj sa dostať hore a tak som ju poslala si ľahnúť na gauč.

Keď zaspala tak som jej na stolík prichystala tabletku a pohár vody. Po tom všetkom som si musela dať teplú sprchu. Po sprche som sa prezliekla a išla spať.

****Ráno****

Z

obudila som sa treskot z dola. Rýchlo som vybehla z postele a utekala sa pozrieť čo sa stalo dole. Dole ma čakala Rebecca a rozbitý pohár.

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now