Cesta nám ubiehala od tej predchádzajúcej dosť pomaly. Nikto sme sa nezmohli na slová a tak sme si radšej pustili hudbu.
Šoféroval Lucas a John bol na mobile. Ja som bola opretá hlavou o Camovo plece a on si opieral hlavu o tú moju a takto sme zaspali.
Zobudili sme sa asi okolo 16:00 a medzi tým sa stihli už John a Lucas vystriedať. Ja už som nemala nervy na to neznesiteľné ticho a tak som si začala spievať. O chvíľu sa ku mne pridali ostatný a tak sme spolu vytvorili úžasný orchester.
Keď dohrala pesnička všetci sme vybuchli a dostali sme záchvat smiechu. Ďalej sme sa už len rozprávali o tomto čo sa stalo.
Mne trebalo tak trochu na WC a tak sme zastavili na benzínke a všetci sme si išli odskočiť.
Ja som som išla logicky na dámske a chalani na pánske. No zrazu sa dvere otvorili a v nich stal Cam.
Ten pohľad naňho bol božský. Pomaly ku mne prišiel a pritiahol si ma do objatia. Pomaly dvihol moju bradu a pobozkal ma. Ja som mu bozky opätovala a tak vznikla vojna jazykov.
Cam ma pritlačil na stenu a ruky dal popri mojej hlavy na stenu a opieral sa. Moje ruky som mu zaplietla do vlasov.
Cam zrazu jednou rukou smeroval vyššie. Vedela som o čo mu ide ale rozdať si to na WC benzínky nie je to práve orechové.
Ja som rukami pomaly zašla k jeho lemu nohavíc a pomaly išla rukou dole. Keď som už mala ruku na jeho prirodzení ta cítila som ako sa postavil tak som sa od Cama odtiahla a elegantne odišla z WC.
Cam na mňa len prekvapene pozrel a išiel za mnou.
„Toto ti nedarujem uvidíš” povedal a buchol ma po zadku. Ja som sa iba zasmiala a pokrútila hlavou a išla som si sadnúť do auta.
Po ceste som si všimla ako Camovo pekne stojí a tak som sa rozhodla ho trošku vyprovokovať.
Hlavou som si ľahla na jeho kolená a ruky som si dala pod hlavou. "Nechtiac" som sa otrela rukou jeho pýchy.
On sa na mňa len šibalsky usmial a ja som vedela čo bude nasledovať keď dôjdeme domov. Ja som sa iba zasmiala a spokojne zavrela oči. O chvíľu som už bola v ríši snov.
Zobudil má až tlak na chrbte ako má niekto niesol. Podľa hlasu som poznala, že to je Cam.
Opatrne má odniesol do izby a položil na do postele. Asi sa prezliekal a onedlho som už cítila to teplo ktoré z neho vyžarovalo.
Ja som sa iba spokojne usmiala a pritúlila som sa ku Camovi a on na objal rukou kolo pásu. Po pár minútach som už bola v ríši snov.
****Ráno****
Ráno som sa zobudila o 6:00. Na moje pomery to bolo celkom skoro, ale bolo to aj tým, že som spala skoro 14 hodín.Nemala som čo robiť a tak som sa rozhodla, že si zájdem do fitka. Rýchlo som vstala z postele a išla som sa obliecť a naraňajkovať sa.
Obliekla som si👇👇👇
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?