30 časť

1.8K 64 6
                                    

   Z riaditeľne sme nešli rovno  do triedy. Dúfali sme, že nás nikto neuvidí.  Po ceste sme si to ešte stihli rozdať na toaletách. Trošku som sa upravila nech si nikto nič nemyslí a ruka v ruke sme išli na koniec druhej hodiny. Zaklopali sme a iba so slovami, že sme boli u riaditeľa sme si išli sadnúť na miesto.

V škole sa toho už ani veľa zaujímavého nestalo. S Camom sme prišli domov a skočili sme obidvaja na gauč. 

"Cam ani nevieš, ako ťa milujem„ povedala som a pobozkala ho

"Inak Layla ty budeš mať teraz narodeniny nie?„ opýtal sa ma Cam

"No áno. Prečo? Dúfam, že pre mňa nič nechystáš. Neznášam prekvapenia.

"Neboj sa honey„ povedal a pobozkal ma. Ja som mu bozky spokojne opätovala, ale túto našu romantickú chvíľu prerušil môj žalúdok, ktorý sa začal ozývať.

"Cam čo by si si dal na večeru?„ zakričala som naňho

"Mne to je jedno. Urob na čo máš chuť„

Ja som sa iba zasmiala a tak som sa rozhodla urobiť nejaký šalát. Nakoniec som spravila zeleninový šalát s kuracím mäsom. Iba som zakričala na Cama a on okamžite pribehol. Spoločne sme sa najedli a rozhodovali sme sa čo budeme robiť ďalej.

Rozhodli sme sa, že sa pôjdeme previezť na bicykli. Dali sme si aj preteky a hádajte kto vyhral. Ja som to totiž nebola. Vyhral Cam a to tiež iba preto lebo ma celú cestu brzdil a chodil predo mnou.

"Cam, ale to nebolo fér. Celý čas si sa predo mňa pchal a nárokom brzdil. Nabudúce vyhrám ja tým si môžeš byť istý„ povedala som a vyplazila jazyk. S Camom sme sa ešte vozili po parky až sme došli na pláž.

A čo sa mu nezrodilo v tej jeho hlave? Rozhodol sa, že je horúco a tak sme sa išli kúpať. Samozrejme sme išli v spodnom prádle. Vôbec mi to nevadilo. Rozbehli sme sa do vody a boli sme v nej až do západu slnka.

"Inak, kedy odchádzame na tour s Magconom?„ opýtala som sa aj keď som nechcela rušiť to príjemné ticho

"No vlastne odchádzame prvý deň letných prázdnin, čiže za nejaké dva týždne.Skôr ako sa spýtaš na ako dlho vlastne ideme tak ideme na pol roka. Samozrejme sa to všetko môže zmeniť a môžme skončiť skôr, alebo aj neskôr„ 

Cam mal pravdu. Akurát som sa to chcela spýtať. Už som začala otvárať ústa aby som sa mohla spýtať ďalšiu otázku no odpoveď prišla aj bez toho aby som musela tú otázku položiť.

"A aby som nezabudol, školu budeme robiť diaľkovo.  Všetky a testy budú diaľkove. Tak to budú mať aj ostatní členovia. Taktiež nás tam bude 10 a s tebou 11, ale nemusíš sa báť nebudeš tam najmladšia. Bude tam aj Nashov brat Hayes. Asi si ho nepamätáš, ale spomenieš si„

10?? Tak to bude ešte zaujímavé. Niektoré dievčatá by skákali šťastím, že bude s 10 chlapcami celý pol rok. Ale ja som sa skôr obávala ako to všetko bude prebiehať. Okamžite som tieto myšlienky zahnala za hlavu a povedala som si, že si to tam čo najviac užijem.

S Camom sme vonku sedeli, až kým slnko úplne nezašlo a nám neuschlo spodné prádlo. Poobliekali sme sa a nasadli na bicykle. Domov sme si už závody nedávali a radšej sme sa príjemne prešli.

Domov sme došli úplne unavení a tak sme sa rozhodli pre spoločnú sprchu, aby sme mohli ísť čo najskôr spať. Svete div sa v sprche sa nič neodohralo a tak sme spoločne zaspali. 

Posledné dva týždne boli rovnaké. Vstávanie, škola, apod...

**** 1 deň pred odchodom na tour ****

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now