4 Časť

4.3K 143 12
                                    

„To ste sa jebali že neviete prísť na čas?" opýtal sa nás Cameron
„Vieš nie každý je taký ako ty" odvetil mu Shawn
„Ale Shawn netvár sa že ju nechceš pretiahnuť" uškŕňal sa Cameron
„Nechcem"

Asi 10 min sme kráčali vedľa seba v trápnom tichu kým sme došli k jazeru.

Keď sme tam došli padla mi brada. Vyzeralo to ako v nejakej rozprávke.
Asi som to obdivovala veľmi dlho keď sa už obidvaja stihli vyzliecť a skočiť do vody.

„Layla poď to vody” kričal na mňa Shawn
„Idem ale čakaj” odkričala som mu

Rýchlo som sa vyzliekla do plaviek a utekala za nimi do vody. Chcela som sa trochu predviesť a tak som skočila dokonalú šípku do vody. Chvíľu som plávala pod vodou až kým som usúdila že predvádzania bolo dosť a tak som sa vynorila.

„Ta šipka bola úžasná” pochválil moju šipku Shawn
„Nemyslím si ale ďakujem” odvetila som mu
„Kde zmizol Dallas?” opýtala som sa
„On vôbec niekde išiel? Som si to vôbec nevšimol” odpovedal mi

„Asi pred 10 min som ho videla naposledy”
„Nevadí aspoň mi nezakáže urobiť to čom som chcel urobiť už dlhú dobu” chcela som mu niečo povedať ale jeho pery mi v tom zabránili

Bozkávali sme sa dosť dlhú dobu. Odtrhli sme sa od seba až kým skríkol Dallas.

„Mendes nešahaj na ňu”
„Prečo by som to nemal robiť” uškrnul sa Shawn
„A prečo by si mal?„
„Je to moja a Shawnova vec čo spolu robíme tak prečo ťa to zaujíma?” opýtala som sa
„Jednoducho nechcem aby si si niečo začala s Mendesom to ti stačí vedieť”
„Ešte taký kokot ako ty mi nebude rozkazovať čo smiem s kým robiť”

Nečakala som čo povie, rýchlo som odplávala k brehu kde som sa prezliekla a utekala som domov. Cestou som volala Lare ale tá má stále zrušila. Až potom mi došlo že ona je na rande s Nashom.

Keď som dobehla domov tak ma zastavil John.
„Layla tebe čo sa stalo že si celá mokrá?”
„Alee nič len som bola so Shawnom a Dallasom sa kúpať v jazere” na nič sa ma ďalej nepýtal ale iba kývol hlavou na znak že chápe

Odišla som do izby aby som sa mohla prezliecť a okúpať. Len čo som došla do izby tak ma jeblo. Na mojej posteli si to rozdával Lucas a nejaká na prvý pohľad čistá kurva.

„Možete mi kurva povedať prečo sa jebete v mojej izbe?”
„Ježiš ségra nevyšiľuj toľko veď sa nič nestalo”
„To si zo mňa robíš piču, jebeš sa na mojej posteli s asi nejakou štetkou súdim podľa toho oblečenia na zemi a ty mi povieš že sa nič nestalo?”
„Ja nesom nijaká štetka” vložila sa do toho ta piča

„Okamžite vyaodnite z mojej izby a nech vás tu už nikdy nevidím”
„Veš už ideme a inak máš mega pohodlnú posteľ, asi to budeme robiť častejšie”
„VYPADNITE” to už som kričala od zlosti až John vyletel hore za nami

„Čo sa tu stal...” opýtal sa John
„Si slepý alebo čo, vypadnite všetci z tejto izby a nech ani jeden z vás do nej už neskúsi nikdy vkročiť”

5 min im trvalo kým odišli z mojej izby. Keď odišli rýchlo som si cez internet objednala nový matrac, periny a všetko ostatné. Jedine pri starom ostala konštrukcia postele.

Písalo že to príde až o dva dni. Za ten čas budem otravovať Laru. Neviem čo sa stalo ale ona mi dvihla.

„Lara neuver... Ty plačeš?”
„Nie, to sa ti iba zdá”
„Si doma?” opýtala som sa jej
„Áno”
„Tak do piatich minút budem u teba a všetko mi vyrozprávaš”
„Ok”

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now