3 Časť

4.6K 158 2
                                    

Potichu som k nim prišla a vystrašila ich. Nash s Larou až naskočili a Shawnovi vypadol mobil z rúk.

To by som nebola ja keby že sa nezačnem smiať. Oni na mňa pozerali ako by som neviem odkiaľ soadla.

„Si normálna?” opýtali sa ma naraz
„Úplne, nikdy som normálnejšia nebola” odpovedala som im
„Ja len dúfam že nebudem mať prasknutý displej” modlil sa Shawn
„Keď áno tak ti ho zaplatím” povedala som mu

On sa na mňa prekvapene pozrel, takým pohľadom že „Collinsová a niečo dobrovoľne zaplatiť„.

Ani ja sama som nevedela odkiaľ sa ta moja ochota zobrala ale čo už, nech si to chlapec váži.

„Lara, nemali sme náhodou ísť von iba my dve?”
„Mali, ale Nash mi volal, že ide so Shawnom von či sa nepridáme”
„Ale mohla si mi to aspoň oznámiť nie? Ale nechajme to už tak, lebo sa ešte pohadáme a to nechcem”
„Ok, kam pôjdeme teraz?”

„Ja navrhujem ísť sa najprv najesť a potom ísť do nákupného centra, čo vy nato?” navrhol Nash
„Súhlasím” povedali sme naraz
„Ale otázkou je, že kde sa pôjdeme najesť” povedala som

„Môžme ísť do tej novej čínskej reštaurácie, čo je tu za rohom” zase navrhol Nash
„Ja nie som proti aspoň vyskúšame niečo nové no nie?” povedala som
„Máš jasné” povedala Lara

Keď sme došli do reštaurácie mali sme šťastie. Akurát ostal posledný stôl pre nás.

Ani nie o minútu k nám prišla čašníčka a dala nám jedálny lístok.
Všetci sme si objednali jesť a začali sa rozprávať.

Keď sme dojedli zaplatili sme a išli sme do nákupného centra. Tam sme sa rozdelili a mohlo sa ísť nakupovať.

Ja so Shawnom sme zamierili do New Yorkeru kde sme si nakúpili tričká,nohavice, mikiny a všetko možné.

Potom sme obehli obchody ako: Lara bags, Takko a Viktoria Secret. Nakoniec sme sa stretli v Starbuckse. Objednali sme si kávu a nakoniec sme sa pobrali domov.

Rozhodla som sa napísať Lare čo znamenal ten dnešok.

Layla-J
Lara-L

J: Ahoj, čo malo znamenať to s Nashom keď som prišla?🤔
L:Ja neviem, proste sme sa rozprávali a zrazu sa začal približovať mne došlo o čo mu ide a tak som sa priklonila k nemu a pobozkali sme sa a práve vtedy si prišla ty😂
J:A čo Shawn?😂🤨
L:On bol na mobile a pravdepodobne niekomu písal
J:Ahaa no nič ja idem lebo som už mega unavená takže dobrú 😘
L: Dobrú 😘😘

Tak to by sme mali, keď tak nad tým uvažujem vážne by som mala ísť spať lebo zajtra musím skoro vstávať lebo je škola.

Pri myšlienke na to že zajtra je škola sa mi chcelo zabiť. No ale keďže nemá na výber tak som sa prezliekla, umyla zuby a išla som spať.

****Ráno****
Ráno som vstala prekvapivo vyspatá. Zobrala som si do rúk mobil a myslela som si že ma porazí. Bolo 7:57.

Rýchlo som vystrelila z postele vybrala si prvé veci čo som mala v skrini
👇👇👇

Raňajky som už nestíhala a tak som si rýchlo zobrala jablko a utekala do garáže po motorku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Raňajky som už nestíhala a tak som si rýchlo zobrala jablko a utekala do garáže po motorku.

Keď som stála pred školou tak som sa pozrela na hodinky. 8:30 akurát zvoní na prestávku.

Pomalým krokom som sa došuchtala ku skrinke odkiaľ som si vybrala veci na druhú hodinu.

Po zazvonení som sa chcela presunúť do triedy no to by mi v tom nemohol zabrániť Cameron.

„Ale ale Collinsová kde tak utekáš?” opýtal sa ma
„Čo teba do toho Dallas” odpovedala som mu
„Mňa je do toho úplne všetko”
„No mňa jebne, povedala by som ti že hádaj kde idem ale to by tvoj malý skurvený mozoček vedel rozmýšľať”
„Ako si to nazvala môj mozog?”
„Nepočul si? Nemám náladu sa s tebou hádať a mimochodom idem na ďalšiu hodinu” to už som nečakala čo odpovie

Počula som ako ešte na mňa skríkol:
„Collinsová ty si taká piča” na to som mu nič už neodpovedala lebo som sa ponáhľala do triedy.

Do triedy som došla ešte pred zvonením. Pokrok Collinsová.

Sadla som si do úplne zadnej lavice a čakala na príchod učiteľa. (Nechcem tu veľmi rozpisovať školu takže prejdem už rovno na obed)

„Ahoj Layla, nešla by si poobede vonku so mnou Nashom a Cameronom?” opýtal sa ma Shawn

„Neviem uvidím ako budem stíhať a hlavne keď ide Cameron tak so mnou nepočítaj” odpovedala som mu

„Bože to pre toho chuja Dallasa nepôjdeš?”
„Presne tak, nemám dnes už náladu na žiadne urážky a podobne”
„Pôjdeš a hotovo o 17:00 buď hotová a ber si aj plavky ideme k jazeru”
„Aha takže do plaviek mám ísť hej? ” ako debil som sa uškŕňala

„Vieš ako som to myslel tak o 17:00 a môžeš brať aj Laru”
„Ok ale nečakaj že ona pôjde lebo ona chce ísť za rodičmi do Barcelony”
„Ale veď je škola”
„Áno je ale ona má ospravedlnenie na 2 týždne čiže uvidím buď ide dnes alebo až zajtra, to ti ešte napíšem tak ahoj”
„Ahoj”

Celá prekvapená som tam ostala stáť asi 5 min kým ma nevyrušila Lara.

„No ahoj ty bitch” pozdravila má
„Hi bitch” odzdravila som jej
„Kedy ideš do Barcelony?”
„Nakoniec až zajtra lebo ma dnes pozval Nash na rande”
„To vážne? Gratulujem, ale počkať Nash mal ísť s nami vonku”
„Mal ale ide so mnou čiže veľa šťastia s Shawnom a Dallasom”
„Haha, rozprávala by som sa s tebou aj dlhšie ale musím ísť domov aby som sa pripravila”
„Jaaj tak čauko moja” povedala mi Lara

Keď som došla domov tak som spadla na pohovku.

„Je niekto doma?” skrikla som do domu
„Jaa, moja milá malá sestrička” odkričal mi Lucas
„Tak dvihni ten svoj veľký zadok a padaj dole do obývačky”
„Ideeem, ale musíš urobiť miesto môjmu veľkému zadku”
„Už máš tak poď”
„Už idem”

Trvalo mu 5 min kým prišiel dole ku mne.

„Už som si začínala myslieť že ani nedôjdeš”
„Prepač ségra ale mal som ešte svoje povinnosti”
„Dobre dobre viac počuť nechcem, a čo som chcela. Jaaj hej už viem o 17:00 idem vonku tak dovtedy či si nepozrieme nejaký film”
„Kde ideš? A môžme ty choď spraviť popcorn a ja vyberiem film”
„Vonku so Shawnom a Dallasom” pri Dallasovom priezvisku sme obaja pretočili očami

Keď som už mala popcorn pripravený tak som išla za Lucasom a čo on nevybral? Samozrejme že horor

„Lucas vieš že ja horory neznášam”
„Práve preto”
„A čo si vlastne vybral?”
„Insidious, má to 4 časti ale to by sme už dnes nestihli pozrieť”
„Ok ale už nehuč lebo to začína”

Po horore som sa bála ísť hore do izby. Keď som ako tak vyšla do izby myslela som si že ma drbne. Bolo 16:48 a ja som nebola ani prichystaná na odchod.

„Laylaaa poď už dole sú tu chlapci”
„Ideem ešte posledný krát som sa pozrela na svoj odraz v zrkadle a utekala dole”

„Wau Layla vyzeráš nádherne” pochválil mi môj outfit Shawn
„Ďakujem ale čo je nádherné na nohaviciach a obyčajnom tričku?”
„Na nich nič ale na tebe áno”
„Tak ďakujem ale teraz už poďme”

Pokračovanie nabudúce....
Ahojte😂
Konečne som sa dokopala napísať ďalšiu časť. Síce je nudná ale tak dúfam že sa bude páčiť 💜
Vaša Yralyn953💙

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now