8 časť

3.9K 134 28
                                    

  Hneď ako sme prišli do izby tak som myslela že má jebne. V strede izby bola len jedna väčšia manželská posteľ.

Nestačí že s tým kokotom musím byť na izbe ale ešte aj s ním spať v jednej posteli.

Obidvaja sme sa na seba pozreli. Ja s odporom v očiach a on s perverznym úškrnom. To ma nasralo.

Vkročili sme spolu do izby a nechali si tam kufre. Vybalili sme sa v naprostej tichosti. Až kým neprišli do izby Lara a Nash. Vyzerali spolu naozaj zlato.

„Ahojte hrdličky” pozravila som ich
„No ahojte, kde ste boli tak dlho. Učiteľka skoro zošalela keď zistila že tu nie ste” povedala Lara

„Hej vieme keď sme prišli do hotela tak nás zjebala” povedal pre zmenu Cameron

„No vieš jeden nemenovaný kokot,” pohľadom som ukázala na Camerona
,„Mal chuť sa kúpať a tak sme skončili obidvaja v jazierku”

Lara s Nashom na to nič nepovedali len vybuchli smiechom. Počas smiechu nás vyrušilo zaklopanie na dvere.

„Čaute, vy dvaja kde ste boli?” opýtal sa Shawn
„Vysvetlite mu to prosím niekto ja na to vôbec nemám náladu opakovať to znova” povedala som

Slova sa ujal Cameron a zopakoval to všetko Shawnovi. Ten na mňa len pozrel pohľadom 'chápen a vôbec ti to nezávidím'.

Takto sme kecali a popritom sme sa s Ceronom vybaľovali. Ostatní si z nás robili srandu a sem tam aj pomohli.

Keď som mala svoje veci vybalené tak som sa opýtala Lary či nemôžme my dve ísť do ich izby sa porozprávať.

Lara ochotne súhlasila a tak sme my dve odišli a nechali chalpcov dá porozprávať.

Izba Camerona a Layly👇👇

S Larou sme sa rozprávali až do začiatku večere kde nám na izbu prišli zaklopať chlapci.

Spoločne sme sa presunuli na večeru kde sme si sadli štyria. Shawn sedel s Kattie a ešte nejakými našimi spolužiakmi.

„Čo myslíte že bude?” opýtal sa Nash
„Neviem ale dúfam že niečo špeciálne keď sme tak dlho čakali” povedal Cameron

„Žiaci počúvajte ma” zrazu skríkla učiteľka

„Mám pre dvoch z vás ich konečný trest a to taký že do konca výletu budete pomáhať v kuchyni po večeri. Každý deň dve hodiny, potom máte voľno”

„To si z nás robíte piču” vykrikli sme s Cameronom naraz

„Collinsova, Dallas ja vás počujem” skríkla za nami
„To je dobree aspoň vieme, že nie ste hluchá” povedala som

Po večeri na ktorej sme mali švédske stoly sme my s Cameronom ostali c jedálni.

„Zdravím vás, volám sa Nathan”

Normálne som myslela že odpadnem. Tak nádherného chlapca som už dlho nevidela. Tak som sa rozhodla že Camerona tak trochu vyprovokujem.

„Ahoj ja som Layla” podala som mu ruku a najkrajšie sa usmiala ako som len dokázala

„Serus ja som Cameron” povedal to a falošne sa usmial

„Tak teraz vám ukážem čo budete robiť, Layla ty budeš so mnou umývať riad a Cameron ty budeš tam s Peterom umývať tiež” vtedy som myslela že skolabujem mala som úžasný plán

Umývali sme asi 1 hodinu. S Nathanom si úžasné rozumieme a skvelo sme sa pobavili.

Najviac ma pobavil Cameronov výraz. Bola v ňom vidieť žiarlivosť. Tak som to povedala aj Nathovi a tak sme sa smiali obidvaja.

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now