Keď sme otvorili dvere tak sme zbadali Lucasa a Johna. Myslela som že ma jebne.
Okamžite som sa im rozbehla do náručia a vybozkávala ich. Tak strašne mi chýbali.
„Čo vy tu robíte?” opýtala som sa ich
„To by sme sa skôr mohli pýtať my” povedal John„My sme tu na výlete zo školou a vy?”
Povedala som
„My sme tu išli na dovolenku odpočinúť si a tak” povedal pre zmenu LucasJa som iba prikývla a spoločné sme išli k baru. Objednali sme si whiskey a mohlo sa začať.
Spoločne sme strávili jeden úžasný večer. Pili sme, tancovali, pili, tancovali a tak dookola.
Keď už bola jedna hodina ráno tak sme sa rozhodli ísť do hotela. Keď sme došli na hotel tak sme sa čo najtichšie snažili dostať do izby.
Kráčali sme schodmi keď tu zrazu Lara spadla a začala sa neskutočne smiať. Ja som sa k nej samozrejme pridala.
Zrazu sme počuli ako niekto kráča za nami. To sme sa už s Larou dali do behu. Dobehli sme len tak tak do izieb.
Chcela som sa bez povšimnutia ísť osprchovať a ísť si ľahnúť ale nevyšlo mi to.
„Kde si bola?” opýtal sa ma Cameron
„Čo teba do toho, nemusím ti tu opisovať každý môj pohyb. A pre tvoju spokojnosť som bola s Larou v bare.” odpovedala som muNa to mi už nič nepovedal a len sa otočil a išiel spať. Ja som sa išla osprchovať a išla si tiež ľahnúť.
****Ráno****
Ráno bolo asi najťažšie zo všetkých. Bolo mi neskutočne zle. Jedinou záchranou bolo že vedľa mojej postele bolo vedro a tabletky.
Nevedela som kto mi to tu dal ale nevadí. Za to ho milujem. Prekvapenie bolo keď som sa otočila a Cameron už v posteli a v izbe nebol.
Rozmýšľala som prečo tu nie je ale na nič som neprišla.
Zrazu sa otvorili dvere do izby a stala tam učiteľka.„Collinsová, vysvetlíte mi láskavo kde ste bola spolu s Parkerovou včera večer?” zazjapala na mňa
„Láskavo tu nehuľákajte a držte hubu. A boli sme v bare. Viete to je taká budova kde je bar a v ňom alkohol, hudba a podobne” odpovedala som jej s pokojom.
„Ako sa mi opovažujete prikazovať čo mám robiť. Mám zavolať vášmu bratovi aby si po vás prišiel?” opýtala sa
„Kľudne. Viete oni sú tiež v Barcelone takže to je jedno a bývajú v hotely oproti.” povedala som
„Slečna vás a slečnu Parker trest určite neminie” povedala a zavrela dvere.
Mala som dojem že mi vybuchne hlava z toho ako zabuchla tie dvere. So zlosťou som hodila vedro do dverí, ale to som robiť nemala.
Vedro nepristálo na dverách ale na Cameronovej tvári. Už som vedela že je zle. Cameron sa na mňa iba zasmial a rozbehol sa do postele.
Nechápala som čo robí ale onedlho som to pochopila. Ten debil ma začala štekliť. Ja som mala pocit že sa pocikám.
„Ca-a-amero-o-on, prestaň” on sa na mňa len usmial a pokračoval ďalej v práci.
Zrazu sa jeho tvár začala približovať. Ja som ostala ako prikovaná a ani som nedýchala.
Hľadeli sme si do očí a spojili naše pery v jedny. Pomaly ich začal dávať do pohybu a ja som ho nasledovala.
Bol to jeden z najkrajších pocitov. Dokonca mam pocit že aj motýliky v bruchu som cítila.
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy and Bad Girl?!
FanficOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?