„Layla ty si už doma?” opýtal sa ma John
„Áno prečo?” odpovedala som
„Potrebujeme s tebou hovoriť, to čo ti teraz oznámime sa ti nebude veľmi páčiť, ale máš na výber dve možnosti”Tomu čo povedal John som vôbec nechápala.
„O čom to hovoríte?”
„Noo.. ide o to že sa musíme presťahovať” ujal sa slova Lucas
„To snáď nemyslíte vážne?” skrikla som na nich
„Myslíme to smrteľne vážne, no ty máš dve možnosti”
„Sem s nimi” vyzvala som ich
„Prva možnosť je tá že pôjdeš s nami do Londýna a tá druhá je že môžeš ostať ale len pod podmienkou, že sa k tebe nasťahuje Lara”Teraz som bola na vážkach ísť s mojimi milovanými bratmi alebo byť bez nich.
„Ja asi ostanem tu, nechápte ma zle, že nechcem ísť s vami ale ja proste nemôžem všetko opustiť”
„Layla ale mi ťa chápeme, nemusíš ísť s nami stačí ak nás raz za mesiac navštíviš”
„A môže sa tu nasťahovať Lara?”
„Máš jasné, predsa nebudeš v tom veľkom dome sama” povedal mi LucasNa to som ich obidvoch objala.
„A kedy odchádzate?” opýtala som sa
„Ideme zajtra o 16:00” povedal Lucas
„Budete mi strašne chýbať”Už ma iba objali a ja som sa pobrala do izby. Hneď čo som vošla do izby tak som volala Lare.
Layla=J
Lara=LJ: Lara?
L: Áno Layla
J: Teraz mi oznamil Lucas s Johnom že sa sťahujú do Londýna
L: A ty ideš s nimi?
J: Mala som možnosť, že pôjdem alebo ostanem
L: A čo si si vybrala?
J: Ostávam
L: To je megaaa
J: To je. Lucas aj John mali nápad. Keďže máme veľký dom a ja v ňom sama bývať nechcem tak sa ťa chcem opýtať či sa ku mne nasťahuje
L: Layla ja neviem je to všetko náručou
J: prosím zajtra o 16:00 odchádzajú a ja tu nechcem byť sama
L: Tak dobre na mesiac to s tebou skúsimPo tom čo sme sa dohodli tak sme sa rozprávali o typických babských rečiach. Takto nám hovor vydržal dve hodiny. Keď som sa pozrela na hodinky tak ma jeblo. Bolo 20:00.
„Lucas máme niečo jesť?” krikom som sa opýtala
„Máme lasagne a sú výborné veď som ich sám robil” odkričal miKeď som počula slovo lasagne tak som vyskočila od radosti a letela do kuchyni. Je to jedno z mojich najobľúbenejších jedál.
„To si mi nevedel povedať skôr?” opýtala som sa keď som došla do kuchyne
„Tak prepáč že som ťa nechcel vyrušovať v hovore” povedal a dvihol ruky nad hlavu.
„Volala som s Larou a príde ku mne bývať” oznámila som mu
„To je skvelé, ale na a teraz jedz” a podal mi tanier s jedlomPri jedle sme sa s bratmi nasmiali ako nikdy. Normálne mi budú chýbať. Pomyslela som si.
Po jedle som sa išla osprchovať s ľahnúť si do postele. Áno už mi prišla.
Ľahla som si a pozerala IG a ešte písala so Shawnom.Keď som zaspavala tak som si spomenula na papier ktorý mám odovzdať podpísaný na zajtra. A tak som si ho rýchle vybrala z tašky a utekala sa Johnom.
Keď som to mala podpísané tak som dala papier do tašky s spokojns som zaspala.
****Ráno****
Crrnnn
To ako vážne?
Zase škola, pomyslela som si. No nič sa nedá robiť a tak musím vstávať.Ako zombie som sa došuchtala do kúpelne a trochu sa skulturnila. Keď som ako tak vyzerala k svetu tak som si išla vybrať oblečenie.
Obliekla som si 👇👇
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Boy and Bad Girl?!
Fiksi PenggemarOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?