Crnnn....
S Camom sme sa obidvaja za budili na ten úžasný zvuk budíka. Či sme chceli alebo nie tak sme sa museli postaviť a ísť sa pripraviť. Boli 4 hodiny ráno.Mali sme hodinu na prípravu. Dohodli sme sa že pôjdem ja prvá do sprchy a po mne Cam.
Nechcela som strácať čas a tak som si zobrala osušku a išla som do sprchy.Vo sprche som bola asi iba desať minút aby som ju dlho nezaberala. Po mne išiel Cam a ja som sa medzi tým obliekla.
👇👇👇
Spravila som si k tomu iba jednoduchý účes a namaľovala som sa.Keď vyšiel Cam zo sprchy tak sa mi naskytol pohľad na boha. Stal predomnou iba v uteráku okolo pása a tak krásne ukazoval jeho vypracované telo.
„Ak sa chceš urobiť tak kľudne ale neskôr, lebo teraz nemáme čas” povedal Cam
„Ty si hrozný, ale mohol by si sa obliecť. Páči sa mi tento výhľad, ale to musíme to nechať na inokedy” povedala som sa odišla som do kuchyne.Za asi 10 minút ku mne už prišiel Cam a spoločne sme začali robiť raňajky.
Cam si obliekol👇👇👇
Rozhodli sme sa, že spravíme omeletu. Tou nikdy nič nepokazíte. S Camom sme si spravili aj rôzne fotky a dali sme si to na IG.
Hneď keď sme to dorobili tak došli dole už všetci. Spoločné sme si sadli ku stolu a začali sme sa sa rozprávať.
„Inak Lucas ako sa všetci zmestíme do jedného auta, keď ideme 6?” opýtala som sa
„My sme vám to vlastne zabudli povedať. My s Nashom nemôžeme ísť pretože sme pozvaní k jeho rodičom a vraj musíme niečo veľmi dôležité prebrať” povedala Lara
Ja som iba prikývla a ďalej pokračovala v jedení a popri tom sme sa rozprávali. Keď bolo 4:45 všetci sme si išli umyť zuby, poupratovať sa a obuť sa. O 5 sme už vychádzali z domu.
Do Chicaga nám cesta zaberie dosť dlhý čas a tak som sa rozhodla že si pospim. Lucas s Johnom sedeli vpredu a my s Camom vzadu.
Pohodlne som sa natiahla a hlavu dala Camovi na kolená. On sa len usmial a tiež zavrel oči. Neviem koľko som spala ale muselo to byť dlho lebo som sa zobudila už keď svietilo slnko.
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?