28 časť

1.8K 71 25
                                    

Obrad bol krásny a nevesta ešte krajšia.
Po obrade sme už išli na hostinu. Všetko bolo normálne a bežné ako každá svadba.

Bola som strašne prekvapená, keď ma Cam vytiahol tancovať. Musím uznať, že tancoval ako boh. Snažili sme sa aby sme nepritiahli pozornosť ostatných.

Predsa len to nie je naša svadba. Keď končila pieseň tak ma Cam otočil a ohol ma. ( Hádam chápete ako to myslím😂😂)

Ďalej sme už iba pomali tancovali a zabávali sa. Popri tanci Cam nadhodil:

„Layla vieš si predstaviť, aké by to bolo, keby že by sme mali my dvaja svadbu?”
„Vedela by som si to predstaviť, ale teraz je to pre nás ešte strašne skoro. Veď máme iba 18-19 rokov” (stratila som sa v tom kto má koľko čiže tvárime sa že majú 18-19)

„Nemyslel som teraz, ale možno raz. Podľa mňa by si bola tá najlepšia nevesta na svete aká kedy existovala”

Ja som sa iba mierne usmiala a pobozkala Cama. Keď už nás boleli nohy tak sme sa rozhodli, že si pôjdeme už sadnúť a niečo aj vypiť”

***** 6:00 ráno (hodina po svadbe) *****

Na svadbe bolo najlepšie ako len mohlo byť. Kľudne môžem povedať, že to bola najlepšia svadba na akej som kedy bola.

S Camom sme si rezervovali izbu v hoteli aby sme sa mohli vyspať a potom už pôjdeme domov.

Hneď ako sme otvorili dvere izby naše prvé kroky viedli do postele, kde sme hneď zaspali.

Zobudili sme sa o 19:00 pozbierali veci, prezliekli sa a išli sme domov. No ešte sme sa po ceste zastavili u Camovej rodiny, rozlúčili sme sa a vyrazili sme.

Domov sme došli asi okolo 9. Už nám celkom aj vyhládlo a tak sme zašli do reštaurácie. Divila som sa, že ešte varia ale tak okey no.

Domov sme prišli o 10. Rozhodli sme sa, že pôjdeme spať, lebo nám došlo, že zajtra je škola. Vôbec sa nám nechcelo ale tak čo už.

Ráno sa nám vôbec vstávať nechcelo, ale premohli sme sa. Spolu sme zišli do kuchyne a naraňajkovali sa. Medzitým sme sa aj rozprávali o dovolenke cez leto.

Nemohla som tomu uveriť ale už za dva týždne bude koniec školy. Keď som dojedla išla som sa namaľovať a obliecť.

Obliekla som si 👇👇👇

Do školy sme sa vybrali pešo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Do školy sme sa vybrali pešo. Veď školu máme asi 20 minút chôdze. Spolu sme sa nasmiali až sme plakali.

Padli dva návrhy na to, kde by sme mohli ísť cez leto. Nevieme sa rozhodnúť či ísť do Talianska, Španielska alebo Paríža.

Dosť sme rozmýšľali či nepôjdeme všade ale uvidíme aké to bude a čo hlavne bude.

Škola prebiehala celkom normálne, až na pár jebnutých komentárov a pohľadov, ale na to sme si už zvykli.

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now