***Ráno***
Ráno sme sa zobudili o 8. Chcela som sa postaviť ale niečo mi v tom zabránili. Bola to Camova ruka.„Cam prosím pusti ma chcem sa ísť prezliecť a osprchovať” poprosila som
„Nepustím dokiaľ nedostanem odškodné zato že ma opustíš” povedal a usmial saHneď som pochopila čo tým myslí a tak som sa zohla a poriadne ho pobozkala. To by nebol Cam kebyže náš bozk neprehlbi. Tak sme sa bozkávali boh vie ako dlho.
Keď sme sa odtiahli tak som rýchlo išla do sprchy kde som vykonala rannú rutinu. Dnes sme išli prvýkrát do školy (tejto miestnej) a chcela som urobiť dojem tak som si urobila jemný makeup a obliekla si niečo pekné.
👇👇👇
Namiesto kabelky som si zobrala školskú tašku. A mohli sme ísť na raňajky.
Keď som vyšla z kúpeľne Cam si ma celú premeral pohľadom.
„V tomto nikde nejdeš” povedal mi rázne ale utekali mu kútiky úst
„Prečo” povedala som. Chcela som ho trochu vyprovokovať a tak som sa zohla že si akože zaviažem topánky.
„Presne pre toto” tľapol má po zadku
„Smola ale idem” povedala som a už som išla smer jedáleň.Neskôr došiel aj Cam ale ten hral urazeneho. Ja som sa natiahla že ho pobozkám. V tom si ma vtiahol do náručia a opäť naš bozk prehĺbil.
Ja som sa ešte viac ku Camovi prituliala lebo okolo nás učka a Rebecca. Obidve sa na nás vražedne pozreli. Učiteľka zakašľala aby sme si ju všimli.
„Ale dobré ráno pani učiteľka” povedala som
„Dobre ráno aj vám. Vy ho očividne máte ako vidím” povedala a pokračovala ďalej.Kto by nevedel tak učiteľka a Rebbeca sú mama s dcérou preto sú obidve také hnusne kurvy a harpie.
My sme sa s Camom od seba odtiahli a išli sme si sadnúť. Na raňajkách sme sa zvítali s Nashom a Larou.
Strašne im to spolu pristane.
„Dobre ráno hrdličky” povedala mi Lara
„Aj vám ako ste sa vyspali?” opýtal sa Cam. Lara s Nashom sa na seba pozreli a nám hneď bolo s Camom jasné čo asi robiliVšetci sme sa začali smiať. Nabrali sme si raňajky a v príjemnej atmosfére sme ich zjedli. Rozprávali sme sa o škole do ktorej pôjdeme.
„Žiaci počúvajte ma” zrazu sa postavila tá kurva a začala hovoriť
„No takže dnes je váš prvý sme v novej škole. Prajem vám nech tam rýchlo zapadnete a nájdete si nových kamarátov. Dúfam že sa tam nebudú diať žiadne prúsery“ povedala a pozrela na náš stôl
My sme sa začali smiať. Ona sa na nás iba pozrela ale nič nám nepovedala čo nás prekvapilo.
Po raňajkách sme si išli po tašky a išli spoločne do školy. Keď sme prišli pred školu všetkých prekvapilo to aká bolo moderná a luxusná oproti našej škole.
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?