S Camom sme si zašli do najbližšej reštaurácie. Objednali sme si jedlo. Obsluhoval nás jeden veľmi pekný mladý čašník.
Mala som pocit, že keby pohľad zabíjal ten čašník by bol pod Camovým pohľadom mŕtvy.
Ja som sa len zasmiala.Objednala som si piña-coladu a na lístočku pri tom som mala napísané:
"Slečna ste veľmi pekná. Keď už nebudete s vaším očividne priateľom zavolajte mi na toto číslo: 0978 567 456"
Musela som to dať prečítať Camovi on sa len hnusne pozrel na toho čašníka a ďalej sa venoval mne. Mala som dojem, že na tomto obede som s Camom prebrala snáď všetko.
Keď už bolo 16:20 odišli sme z reštaurácie a išli sme domov. Domov sme došli za 10 min. Ja som sa išla pripraviť na pláž aby sme sa nemuseli potom ponáhľať a aby na nás dlho nečakali.
Obliekla som si 👇👇👇
Áno veľa ľudí bude hovoriť, že chodím oblečená ako kurva, ale mne sa to tak jednoducho páči.Mám peknú postavu a nemám sa za čo hanbiť. Cez to som si len prehodila obyčajne biele šaty a zobrala plážovú tašku. O 16:45 sme odchádzali z domu.
Na pláž sme došli presne o piatej. Divila som sa aký sme presný. Oproti nám som už videla jeden pár rozvaleny na pláži usúdila som, že to budú oni a tak sme sa tam vybrali.
„No ahojte” pozdravili sme sa im
„Čaukoo. Zložte si veci máme sa o čom rozprávať” povedala Lara„No my s Nashom sme vám chceli povedať, že sa budeme sťahovať a budeme spolu bývať” povedala Lara
Ja som iba na ňu neveriaco pozrela a nevedela som čo povedať.
„Ale nebojte. Budeme bývať blízko vás konkrétne iba asi o 3 domy od vás” povedal pre zmenu Nash.
My sme sa iba zasmiali.
„Čiže to znamená, že Cam ty sa môžeš nasťahovať ku mne a budeme spolu môcť bývať” povedala som„Máš jasne, že ťa samu nenechám” povedal a pobozkal ma
„No a ako ste vlastne dopadli v Chicagu? Lebo ste nám to nejako nepovedali” opýtal sa Nash
„No bolo alebo teda je to ešte viac zakomplikovanejšie ako sa zdalo na začiatku” povedal Cam„Začala to takto.....” povedala som a začala som im rozprávať celý príbeh čo sa dialo, keď sme došli do Chicaga.
Lara s Nashom na nás iba pozerali ako aj bláznov, ale nič nepovedali.
„No tak toto je sila. Čo budeš teraz robiť?” povedala Lara na konci
„To je to, že ani ja sama neviem čo mám spraviť. Na jednu stranu chcela by som s nimi byť pokope ako rodina ale na druhú stranu sa nám vôbec neozvali skoro 4 roky” povedala som a dala hlavu do dlaní„No tak neboj Layla bude to všetko dobré uvidíš keby niečo sme tu pri tebe my. Nemáš sa čoho báť” povedali a ja som sa iba usmiala ako debil
Takto sme sa tam rozprávali dosť dlho až sme sa rozhodli, že pôjdeme do vody. Vo vode sme robili hovadiny ako malé deti.
Ja som už bola unavená a tak som si išla sadnúť na deku a pozorovala som ich.
Rozmýšľa som za čo som si ich to ja zaslúžila. Sú to neuveriteľné a najúžasnejšie osoby ktoré som mohla stretnúť.
Neverila som ako sa z nenávisti dalo spadnúť do takej lásky. Ale ako sa to hovorí. Medzi láskou a nenávisťou je len tenká hranica.
Všetci ktorí to hovorili mali pravdu. My sme boli najväčší rivali na škole a zrazu spolu chodíme a sme do seba zamilovaný. Aspoň v to dúfam.
Premýšľala by som aj ďalej ale z môjho premýšľania má vyrušil Cam.
„Nad čím premýšľaš princezná?” opýtal sa ma Cam a sadol si ku mne na deku
„Nad všetkým čo sa stalo, nad nami” povedala som„Ale nepremýšľaj. Čo bolo bolo. Musíme sa sústrediť čo bude a nie čo bolo. Inak zajtra sa budem ku tebe sťahovať aj ti to samozrejme nevadí”
„Zlatko. Keby mi to vadilo tak by som ťa určite nevolala aby si sa ku mne nasťahoval” povedala som a pobozkala som ho
On náš bozk prehĺbil a takto sme sa tam bozkávali pri západe slnka. Ani sme si nevšimli, že sú už kolo nás Lara s Nashom.
„Hrdličky nechcem vás rušiť ale my s Nashom už ideme aby sme sa zajtra už nasťahovali do svojho. No majte sa zlatíčka ” povedala Lara a spolu sme sa všetci štyria objali.
My sme im ešte zakrývali a ostali sme sedieť na pláži. Rozhodli sme sa, že si pôjdeme po drink ku stánku.
Po ceste sme sa hašterili ako malé deti a podpichovali sme sa. Cesta to bola síce krátka ale neuveriteľne zábavná.
Objednali sme si nejaký miešaný alkoholický drink a sadli sme si za stôl. Urobili sme si množstvo fotiek a videí.
„Inak Cam ozval sa ti Shawn?”
„Hej včera. Zajtra by sme sa mali stretnúť, ale rozmýšľam či ho nepozveme aj s Kattie na návštevu. Čo myslíš?” opýtal sa ma Cam„Jasné skvelý nápad, len zajtra toho máme vyše hlavy tak snáď to stihneme. Musíme ešte ísť po ceste domov nakúpiť lebo nemáme toho veľa na jedenie” povedala som
„Jasné len dopijeme drinky a môžme ísť. A lass platím ja” povedala som
„Okeeey” povedala somRozprávali sme sa ešte so veľa veciach, ale keď sme dopili drinky išli sme si po veci. Plavky mi medzi tým aj vyschli a tak som si na nich dala iba šaty a mohli sme ísť.
Po ceste sme našli iba jeden obchod a tak sme tam išli nakúpiť. Kúpili sme rôzne hovadiny od normálneho jedla, po sladké až po úplne hovadiny ako čelenky, gumičky a pod...
Nákup sme spolu platili spoločne, lebo predsa len bývame už spolu. Domov sme došli ťahšie, lebo sme tiahli každý dve tašky. Ja som mala síce tie ľahšie ale prišli mi rovnako ťažké ako tie jeho.
Doma sme hodili tašky do kuchyne a začali ich vybaľovať vo finále to nebolo až také zlé. Spoločné sme si išli s Camom sadnúť na gauč a pustili sme si Suicide Squad. Obidvaja ten film milujeme.
Keď sa film skončil oči som okamžite zatvorila a zaspala. Cam sa iba zasmial a odniesol ma do izby. V izbe som sa zobudila a išla som sa odlíčiť a pod. Hneď ako som ľahla tak som aj zaspala. Posledné čo si pamätám je ako mi Cam povedal:
„Dobrú noc princezná, sladko sa vyspi. Neboj budem stále pri tebe a ochraňovať ťa pred všetkým zlým. Aj keď by si to zvládla aj sama”
Keď to dopovedal pobozkal ma do vlasov a pritiahol do objatia. Jednu ruku si prehodil okolo môjho pása a posunul na bližšie k nemu.
Ahojte 💜
Neviem či už mám k tomu niečo písať. Ale každopádne budem rada za každý vote ⭐.S láskou Yralyn953 💜💙💜
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?