Epilóg

1.6K 63 1
                                    

 Človek si často neuvedomuje ako sa mu náhle môže zmeniť život. Ak by mi niekto pred pol rokom povedal, že skončím s Camom pravdepodobne by som ho vysmiala.

Je až neuveriteľné čo sa medzi nami stalo. Od najväčších nepriateľov až po večnú lásku. Možno to teraz bude znieť ako klišé, ale medzi láskou a nenávisťou je len tenká hranica. A my sme toho príkladom.

Nikdy som neverila, že láska môže človeka zmeniť, ale je to tak. Neverila som na pravú lásku, až pokiaľ som si nezačala s Camom. On jediný vo mne dokáže rozprúdiť niekoľko pocitov iba slovami  Milujem ťa.

Stačí iba jeden jeho dotyk  a mne už naskočí husia koža. Stačí iba jedno pohladenie a z neho cítiť všetku lásku. Stačí mi iba jedno jeho objatie a ja zabudnem na všetky problémy, ktoré ma trápia. ON má celé moje srde.

Z celého polroka bolo najhoršie zistenie, kto a čo sú zač moji rodičia. Hnevala som sa na nich a do teraz sa aj trošku hnevám, ale chápem ich. Urobili všetko preto aby sa nám nič nestalo a aby nás ochránili. 

 Všetko čo sa v mojom živote doposiaľ udialo malo nejaký význam. Na čo som hrdá a aj navždy budem je to, ako ďaleko sa dostal Cam. Z obyčajného chlapca, ktorý natáčal videa na YT a vine sa zrazu stala obrovská celebrita.

Vždy som vedela, že to niekam dotiahne a ako vidím nemýlila som sa. Som najšťastnejšie dievča na celom svete. Mám všetko čo by som v živote chcela mať. Lásku a milujúcu rodinu. Všetko sa splnilo. Dokonca sa rodina rozrástla o 6 nových členov. 

Tým myslím Magcon. Poznám ich síce iba jeden deň no všetci mi prirástli k srdcu a som rada, že s nimi budem môcť zdieľať všetko zlé ale aj dobré čo sa v mojom živote udeje. 

"Láska?„ zrazu ma prebral z premýšľania Camov rozospatý hlas

"Áno?„ odpovedala som 

"Čo si tak neskoro hore?„ 

„Rozmýšľala som”

„A k čomu si sa dopátrala?”

„Že som neuveriteľne rada že vás všetkých mám a hlavne teba”













Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now