***Ráno***
S Camom sme vstali o 8 a opakovali našu rutinu. Tak prebiehali aj raňajky a celá škola. Po škole sme sa všetci zišli u nás na izbe a rozhodli sme sa že pôjdeme na párty.Keďže zajtra sa do školy nejde lebo bude nejaká trieda písať nejaké dôležité testy a aby sme ich nevyrušovali.
Všetci sme sa obliekli do niečoho pekného lebo ideme do najlepšieho klubu v meste.
Lara mi prišla urobiť makeup a vlasy.Layla a Lara 👇👇👇
Shawn, Nash a Cameron👇👇👇
Keď sme došli do klubu tak nás milo prekvapil. Bol strašne luxusný. Normálne som rozmýšľala odkiaľ na to majú chlapci peniaze.Až potom mi došlo že oni sú vlastne vineri a Shawn je spevák. Keď sme tam vošli tak sa okolo chlapcov začali plaziť dievčatá.
Cam s Nashom na to reagovali asi tak že si nás k sebe s Larou pritiahli a pobozkali.
Ich to ale neodradilo a začali sa okolo nich krútiť. My s Larou sme sa len zasmiali a išli sme si sadnúť. Chalpci išli za nami.
Sadli sme si a začali si prezerať nápojový lístok.
„Počúvajte objednajme si ten veľký tajomný tácok” povedala som
Veľký tajomný tacok to je že vám dajú tácok kde máte rôzne poháriky s alkoholom a neviete čo to je.
„To je dobrý nápad ale jeden nám bude stačiť, nemyslíte?” opýtal sa Shawn
„Alkoholu nie je nikdy dosť. Aj keď ja si chcem pamätať čo sa dnes stane takže s tebou súhlasím” povedala somObjednali sme sa a zanedlho k nám prišiel obrovský tácok plný asi 50 štamperlíkoch. Čiže pre každého 10.
Pili sme a hlavne sme tancovali. Chlapci najprv nechceli ísť a tak sme išli prvé my s Larou. Hneď sa okolo nás začali točiť ostatní chlapci.
Ich to asi naštvalo a tak sa postavili a odohnali tých ostatných. My sme sa len smiali nad ich žiarlivosťou.
Tancovali sme ani neviem ako dlho. Ja som už začala byť unavená a tak som išla na WC sa prebrať.
Na toalete som bola asi 10 minút. Keď som sa vrátila tak sa mi nahrnuli slzy do očí. Videla som Cama bozkávať sa s Rebeccou.
Tá kurva. Uvidí čo jej zajtra spravím. Ani vlastná mater ju nespozná. A čo urobím Camovi to sa ešte uvidí.
Ja nebudem za tu slabú čo sa nebude brániť a preplače celé noci. Rýchlo som utrela slzy a pobrala sa smerom ku ním.
Poklopkala som Camovi po ramene.
„Prepáčte ruším?” opýtala som sa ho
„Aby som pravdu povedala tak áno” odpovedala mi tá kurvaJa som dostala takú zlosť že som jej vlepila poriadnu facku. Ona na mňa len prekvapene pozrela a odišla.
„Layla není to tak ako to vyzerá” začal mi hovoriť Cam
„Je mi jedno ako to je a ako to vyzerá. Mi dvaja sme skončili” povedala som chladným hlasom„Layla prosím” povedal a spadol na kolená. Úplne ma zarazilo že mal v očiach slzy.
„Prepáč Cam ale toto sa nerobí človeku ktorého údajne miluješ” povedala som mu a odišla som.Mám zmiešané pocity. Neviem či som urobila dobre. Mala by som Cama vypočuť čo ak je to pravda že je to inak ako to vyzerá.
„A ako to asi bude? To si až taká trúba že mu to uveríš. Spamätaj sa!” okriklo má moje svedomie
Má pravdu ako inak by to asi bolo. Veď som sama na vlastné oči videla ako ho tá mrcha bozkávala a ako si to užíval.
Vyzula som si podpätky a kráčala smer pláž. Tam som si sadla do piesku a pozerala sa na more.
Zrazu som za sebou počula kroky. Začala som sa báť. Čo keď je to nejaký pedofil a chce ma znásilniť. Pomyslela som si
„Layla si to ty?” opýtal sa zrazu dievčenský hlas
„Lara som to ja” odpovedala som jej
„Som rada že si v poriadku” objala ma„Lara ja prosím nič mi o ňom nehovor” poprosila som ju
„Layla ja ti len chcem povedať keď máš Cama tak rada ako to tvrdíš tak ho vypočuj. ”„Ja...Nemožem” povedala som skoro nepočuteľne
„Ja ťa chápem a tú mrchu asi zabijem keď sa mi dostane pod ruky.” povedala„Layla keď si odišla tak Cameron sa zrútil a začal neuveriteľne plakať” povedala
„Lara prosím nehovor mi to. Ale ja za to nemôžem. To on sa s ňou bozkával a nie ja”
„To je pravda ale mala by si ho vypočuť tak či onak stále si s ním na jednej izbe”
„Veď fakt musím ísť za učiteľkou a povedať nech má preradí na inú izbu. Kľudne aj na chodbe budem spať len nie s ním”
„Layla porozprávaj sa s ním než bude neskoro” povedala mi, objala ma a odišla
Začala som rozmýšľať. Mam sa s ním porozprávať alebo to nechať tak.
V hlave som začala mať plno otázok na ktoré som nemala odpoveď. Čo by sa stalo keby som prišla o 10 minút neskôr. Už by si to tam rozdávali.
Takto som rozmýšľala ešte asi hodinu. Rozhodla som sa že sa s ním porozprávam ale nie dnes.
Z pláže som sa nejako dostala do hotela. Celkom ma prekvapilo keď som prišla na izbu a Cameron ešte nespal.
„Layla prosím vypočuj má” začal
„Nie Cam, aspoň nie dnes” povedala som sa pobrala som sa do sprchyPo sprche som sa celá zničená hodila do postele a rýchlo som zaspala. Bol to divný počcit keďže som nezaspavala s pocitom hrejivosti na srdci.
Ráno sme sa v tichosti vybrali na raňajky. Po raňajkách mi Cam povedal či môžeme ísť na prechádzku a o všetkom sa porozprávať.
Ja som prv nechcela ísť ale nakoniec som súhlasila. Chcela som vedieť pravdu.
„Layla chcem ti vysvetliť ako to bolo”
„Počuvam ťa. Ale ušetrí má toho opisovania no ste sa bozkávali okej?”„Okej. Ako si odišla na WC tak som tancoval sám. Po asi 5 minútach má niekto objal zo zadu. Automaticky som si myslel že si to bola ty a tak som sa otočil a pobozkal som ju. Keď som ju pobozkal zistil som že je to iné akoby som bozkával teba. Chcel som sa odtiahnuť ale ona má nechcela pustiť. Pustila má až keď si prišla ty. To je pravda ver jej keď chceš”
Povedal mi.Ja som si tie slová potrebovala nechať prejsť hlavou a tak som sa otočila a vybrala sa opäť smer pláž.
Tam som si sadla keď tu zrazu na mňa niekto začal hovoriť.
„Čo ty tu tak sama?”Pokračovanie nabudúce.....
Ahojte 💓
Ďalšia časť je na svete. Je kratšia ale to snáď nevadí. Budem strašne rada za každý voteS láskou Yralyn953😘
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?