29 časť

1.9K 73 29
                                    

Dôležité !!

Ahojte. Chcem sa vás opýtať jednu dôležitú vec. Rozmýšľala som či by ste mali záujem o druhú knihu (pokračovanie). Ak by nebol záujem tak by som chcela napísať novú knihu. Bola by som rada ak by ste mi to napísali do komentárov.

*************************************

Zrazu ku nám začala prichádzať nejaká postava zahalená celá v čiernom. Strašne som sa bála. Neznámy prišiel bližšie a strelil tomu chlapovi poriadnu päsťouku. Chlap má okamžite pustil a spadol k zemi.

Ja som rýchlo vybehla z ulice. Ten neznámy ešte stále bil toho chlapa. Zrazu vybehol z ulice a mieril si to ku mne.

„Nestalo sa ti nič?" opýtal sa ma opatrne. Neviem prečo ale ten hlas mi bol stále povedomý
„Nie ďakujem som v poriadku. Ale ďakujem ti veľmi pekne za záchranu, neviem čo by sa stalo ak by si neprišiel. Ďakujem ti ešte raz veľmi pekne. " povedala som a usmiala som sa naňho

„Prepáč, ale už budem musieť ísť. Možno sa ešte stretneme" povedal a odišiel
„Tak teda ahoj, vlastne môžem ťa ešte o niečo poprosiť. Nehovor to prosím nikomu" to posledné som už musela zakričať aby ma vôbec počul.

Celú cestu domov som rozmýšľala nad tým čo sa stalo. Bolo mi strašne zle a do plaču. Neviem čo by bolo ak by sa tam neobjavil neznámy. Nechcela som už nad tým premýšľať a tak som si to už iba zabehla domov.

Rýchlo som otvorila dvere do domu a vpálila dovnútra. Doma má privítala príjemná vôňa. Rozmýšľala som čo by to mohlo byť. Vošla som do kuchyne a môj pohľad spočinul na Camovi. Musela som sa kusnúť do pery. Vyzeral úžasne.

Pomaly som sa k nemu prikradla a objala som ho okolo pása. Cam to nečakal a zľakol sa. Musela som sa nad ním zasmiať. On sa ku mne otočil a prilepil sa mi na pery.

„Chcel som ťa prekvapiť úžasnou večerou, ale nevyšlo mi to podľa mojich predstáv" povedal
„Nevadí hlavné je, že som tu s tebou" povedala som a pobozkala som ho.

„Baby, choď sa zatiaľ prezliecť a príď dole"
„Okey. Hneď som tu. Inak musím ti niečo povedať, ale to až po večeri nech nezkazím tu príjemnú atmosféru" povedala som a pobozkala som ho.

Cam nás bozk ešte viac prehĺbil a z nežného bozkávania sa stalo dravé. Chytil ma za zadok a ja som obmotala nohy okolo jeho pása.

„Cam... už.... musím.... ísť" povedala som medzi bozkami
„Este....nie.... prosím"
„Bohužiaľ... už.... musím.... ísť" rozhodla som a išla som do izby

V izbe som sa prezliekla a prišla som dole za Camom. Dole ma čakalo obrovské prekvapenie. Cam prestrel stôl a dal nám jedlo.

„Wau" to bolo jediné na čo som sa zmohla, keď som videla tu nádheru. Pomaly som k nemu prišla a pobozkala som ho.

„Rád by som to robil celý čas, ale musíme sa porozprávať, baby" povedal a odsunul mi ako pravý gentleman stoličku.

Nad týmto gestom som sa len musela pousmiať. Cam si všimol ako sa tvárim a tak mi venoval jeho krásny úprimný úsmev.

„Vieš Layla, pamätáš ako sme sa rozprávali o Magcone?"
„Pamätám a chcem vedieť ako si sa rozhodol"
„No rozhodol som sa, že pôjdem"

Povedal a mne sa chcelo plakať. Chcela som ho mať vždy iba pri sebe, ale musela som ho podporiť. Som rada, že sa dostal až tak ďaleko.

„Ježíš Honey to je úžasné, kedy vlastne odchádzaš. Som na teba strašne hrdá, za všetko čo si dokázal "

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now