6 časť

4.1K 141 12
                                    

****o 4 hodiny****
„Fúúú, človek by ani nepovedal koľko to zaberie času" povedala som
„Vážne veď to sme skoro vybaľovali 4 hodiny ale aj tak mi doma ostali nejaké veci, ale tie budem sťahovať neskôr" povedala Lara

„Ok ale teraz poďme premýšľať nad tým ako prerobíme tento dom" povedala som
„Pravda, takže aby sme si to zhrnuli čo všetko by si chcela prerobiť. Myslím konkrétne miestnosti"

„No tak v prvom rade by som chcela prerobiť kuchyňu a obývačku, lebo tie sa mi až tak nepáčia a musela som to nechať tak lebo Johnovi a Lucasovi sa to páčilo. Ale keďže som teraz veliteľkou domu ja tak to bude po mojom"

Potom čo som to povedala sme s Larou uvažovali ako to všetko prerobíme. Pri rozmýšľaní sme si robili nákresy a všetko podrobne plánovali.

„Lara my sme zabudli na jednu dôležitú vec" tresla som sa po čele
„Na čo preboha?"
„No na to že máme zajtra odniesť peniaze do školy takže tam zajtra budeme musieť ísť"

„Ježiš ja som na to úplne zabudla, musíme to nejako vymyslený ja predsa nechcem ísť do školy ale peniaze musíme ísť odovzdať"

„Vieš čo urobíme to tak že ja zajtra pôjdem do školy a odovzdám peniaze za obe" plánovala Lara „marodovala som a tak sa výhovorím že som priniesla ospravedlnenky a dodám ešte že ti bolo zle a tak s tebou ostanem doma" dokončila svoj plán

„Lara, celkom dobre si to vymyslela ale ešte jedna vec"

„Aká?" Opýtala sa
„Čo keď nám povie že keď sme choré tak nikde ísť nemôžeme"

„To už nejak zakecám na mieste o to sa neboj ale teraz pokračujeme v práci"

Zbytok nášho večera vyzeral asi tak že sme spoločne s Larou vyberali farbu obývačky a kuchyne.

Zhodli sme sa na tom že bude ladená do bielo-čierna. Zajtra ju pôjdeme kúpiť hneď potom čo Lara príde zo školy.

Po výbere farby sme sa s Larou pobrali do ríše jednorožcov a víl.
(Ale nie robím si piču do sveta drog a alkoholu)

****Ráno****
Crrrn

„Lara vstávaj máš ísť do školy tak nespi" zahučala som do vankúša
„Bože Layla mne sa nechceee" odpovedala mi

„Lara nejeb ma ja sa na ten výlet teším a peniaze odovzdať musíme„
„Hej, hej už vstávam neboj"

Po tom ako sme sa dorozprávali tak sa Lara išla prezliecť a ja som nám medzitým pripravila raňajky.

Po raňajkách som sa s Larou rozlúčila a ona išla do školy. Dohodli sme sa že keď tam skončí tak mi zavolá ja sa oblečiem a upravím a pôjdeme do mesta.

O 8:45 mi Lara zavolala s tým, že jej to v škole prešlo a že môžeme ísť nakupovať. Z domu sme si zobrali plán aby sme vedeli aké veci musíme a nemáme kúpiť.

Vybrali sme sa teda do najväčšieho obchodného centra v meste kde majú všetko od jedla až po bytové doplnky.

Spoločne sme kúpili farbu a nábytok. Lara si ešte išla dokúpiť nábytok ale do svojej vlastne izby lebo ten v jej izbe sa jej nepáčil.

Presviedčala má aby som si aj ja svoju izbu prerobila a tak som si nakoniec kúpila aj ja nábytok. (Okrem postele, tú mám novú odkedy sa mi tam môj úžasný braček jebal so štetkou)

Po nábytku sme sa presunuli do dekorácií a tie sme ladili do čierno-biela. Občas sme tam kúpili nejaké strieborné doplnky.

Keď sme skončili nakupovanie ktoré nám zabralo 5 hodín tak sme sa dohodli že pôjdeme niekde na obed, ktorý bude ďalej od školy aby nás niekto náhodou nevidel.

Bad Boy and Bad Girl?!Where stories live. Discover now