Pohotovo som sa otočila. Prekvapilo ma že za mnou prišiel Nathan.
(Kto si nepamätá tak to je ten s ktorým si opykavali trest)
„Ahoj Nathan čo ty tu?”
„Pýtal som sa prvý” povedal a pousmial sa
„Išla som si prečistiť hlavu ty?”
„Som na tomto rovnako” povedalOpatrne si ku mne sadol a objal ma okolo ramien.
Ja som sa trošku zľakla a odskočila od neho.
„Layla čo sa stalo?” opýtal sa zrazu
„Nechce ťa do tym zbytočne obťažovať” povedala som„Layla ale mňa neobťažuješ. Bude ti lepšie keďže sa vyrozprávaš. Ver mi”
Ja som najprv váhala ale nakoniec som mu povedala čo sa medzi nami stalo.
„Layla mala by si mu odpustiť” povedal po chvíli ticha
„Ja by som aj chcela ale kto mi zaručí že to už znova nespraví? Nikto” povedala som„Layla mala by si to urobiť. Potom už bude neskoro.”
„Nath už si druhý čo mi to povedal”Ďalej sme už nič nehovorili a len sa pozerali na more. Po asi 1 hodine už musel Nath odísť a tak som ostala sama.
Trošku sa ochladilo a už som aj ja išla naspäť do hotela pripravená sa s Camom porozprávať.
„Cam...” povedala som keď som otvorila dvere
No to som radšej nemala robiť. Cameron si to tam rozdával s Rebeccou.„Ty jeden kokot skurveny tak mne si večera hovoril ako to ľutuješ a ako ma miluješ a dnes spravíš toto. My dvaja sme definitívne skončili“
Hneď ako som to dopovedala tak sa mi začali kotúľať slzy po lícach. Rýchlo som ich utrela a utekala za Larou.
„Lara ja to už nedávam chcem ísť už domov” povedala som jej s plačom
„Layla psst. Povedz mi čo sa stalo”„Chcela som sa s ním ísť porozprávať a keď som tam prišla tak si to tam rozdával s Rebeccou” povedala som pomedzi vzlyky
„Layla ja... Neviem čo na to povedať. Ja som si myslela že všetky tie veci čo povedal keď si odišla myslel vážne ale splietla som sa v ňom”
„Ja už to nevydržím. Povedala som že nebudem pre neho plakať ani sa opúšťať ale nejde to. Ja musím ísť domov”
Lara iba prikývla lebo vedela že nebude mať význam má presviedčať. Objala ma a utešovala.
Nakoniec som u nich aj zaspala. Keď som sa zobudila upravila som sa a rozhodla som sa že pôjdem za učiteľkou.
Mierne som zaklopala na jej dvere a povedala:
„Pani učiteľka ja tu už nemôžem zostať. Potrebujem ísť domov”„Layla ale to nemôžeš musíš ostať. Škola ťa neopustí ísť samu domov” povedala
„Pani učiteľka ja vám oznamujem že idem domov a mňa netrápi čo na to povie škola”Povedala som jej a pobrala sa do mojej izby. Dallas ešte spal ale čo ma prekvapilo tak že tu nebola Rebecca.
Rýchlo som si našla prvý let do Los Angeles a pobalila si kufre. Keď som balila posledné kúsky tak sa zobudil Cameron.
„Layla ja” začal
„Cameron dosť. Nepotrebujem nič počuť. A aby si bol rád tak odchádzam čiže si tu môžeš doviesť Rebeccu.” povedala som zobrala si kufre a odišlaEšte som sa išla rozlúčiť s Larou, Nashom a Shawnom. Lara sa tiež chcela vrátiť spolu so mnou ale ja som ju presvedčila aby zostala a užila si výlet.
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?