Otvorila som dvere ale namiesto mojich úžasných bratov tam stál Cameron...
To snáď nemyslí vážne, pomyslela som si.
„Čo chceš?” opýtala som sa stroho
„Porozprávať” povedal ja som naňho pozerala ako teľa„A o čom by si sa chcel porozprávať. Dala som ti jasne najavo že my dvaja sme už definitívne skončili. Nechápeš tomu?”
„Layla ale ja to nenechám len tak budem o teba bojovať?”
„Si robíš piču? Vedela som že nás bude chcieť Rebecca rozdeliť ale myslela som že budeš mať toľko rozumu a nepoddáš sa jej, ale ako vidím tak som sa dosť mýlila a teraz prosím ťa odíď. Príde mi návšteva”
„Ale ja za to nemôžem. Ona má nadrogovala. Povedal mi to Shawn lebo ju videl. Nasypala mi niečo do pitia. Hovorím ti pravdu tak mi prosím ver”
„Vieš čo Cam horšiu výhovorku si si nájsť nemohol? Ale teraz už odíď”
„Keď mi neveríš tak zavolaj Shawnovi a ten ti to mile rad vysvetlí ako to bolo”
„Premyslím si to a teraz ahoj”Povedala som a zabuchla mu dvere pred nosom. Stále som neverila vlastným ušiam čo som počula. Akože tomu ja mám veriť že ho zdrogovala.
Ale na druhej strane čo ak hovorí pravdu? Uvidím zajtra asi zavolám Shawnovi a porozprávam sa s nim.
Ani nie za päť minút zazvonil opäť zvonček.
„Nepovedala som ti to....” chcela som naňho znova zahučať.Lenže za dverami stali moji bračekovia. Rýchlo som sa im obom hodila do náručia a vyobjimala sa s nimi. Ako neskutočne mi chýbali.
Aj keď sme sa videli asi pred troma dňami ale nevadí.
„Ahojte. Tak neskutočne ste mi obaja chýbali” povedala som a objala ich ešte raz
„Ahoj krpec aj ty nám”
„Aký som ti ja krpec?” povedala somZase sme sa zasmiali.
„Podte už. Navarila som sviečkovú tak hádam vám bude chutiť”„Layla nám vždy chutí čo ty navaríš lebo ty si tá najlepšia kuchárka na celom svete” povedal mi Lucas
Jedli sme a rozprávali sa až sme došli k téme kvôli ktorej za mnou obidvaja prileteli. Veľmi sa mi o Tom rozprávať nechcelo ale premohla som sa.
„Noo začalo sa to tým na púti.....” povedala som im celý ten príbeh a aj dnešok som spomenula ako sa za mnou zastavil
„To je taký kokot. Kde býva? Pôjdem si to s ním vybaviť” začal sa postavovať John.
„John prestaň. Porozprávala som sa s ním. Ale stále som na vážkach či mu mám veriť to čo.i povedal o tých drogách”
„Layla to nijako nezistíš pokiaľ Shawnovi nezavoláš” povedal Lucas
„Keď ja neviem. Bojím sa toho že sa možno dohodli a Shawm mi bude klamať” povedala som úprimne.„Neboj pochybujem že Shawn by to klamal. On je poctivý on by nikomu neklamal aj keď by bola pravda boh vie aká” povedal John
„Ospravedlňte ma idem mu zavolať. Vy dvaja potom upracte riad okej?”
„Rozkaz” povedali naraz.Ja som sa len zasmiala a išla do izby po telefón aby som mu zavolala. Nevedela som čo mu poviem ale musím vedieť pravdu.
Aj keď neviem či by som potom Camovi dokázala odpustiť ale pravdu musím vedieť za každý cenu.
Zobrala som do ruky telefón s vyťukala Shawnovo číslo.
S-Shawn
L-LaylaL: Shawn potrebujem odpoveď na jednu otázku
S: Na akú?
L: Cam mi hovoril o tom Ako ho Rebecca zdrogovala a ty si to vraj videl tak ti volám aby som sa uistila či je to pravda
S: Layla áno je to pravda. Chcel som ti to povedať ešte v ten deň ale ty si hneď utekala na lietadlo a nemala si čas
L: Shawn ja neviem čo mám robiť. Prosím pomôž mi
S: To by si už mala vedieť ty sama. Ale len aby si vedela. Hneď ako si išla na letisko tak Cam prišiel za mnou a začal hovoriť o tom aky je kokot a že všetko pokašľal. Že stratil lásku svojho životaJa som nevedela čo na to Shawnovi povedať. Verila som Camovi aj Shawnovi ale otázkou bolo či by som mu to dokázala odpustiť.
Ale ak to neskúsim tak sa nedozviem pravdu.
S: Layla si tu?
L: Hej hej som len som sa zamyslela. Ďakujem ti Shawn za všetko čo si mi povedal ale teraz už budem musieť ísť. Idem urobiť rozhodnutie ktoré možno dopadne dobre a možno nie. Prosím povedz o všetkom Lare okej?
S: Neboj samozrejme že poviem ale teraz už musím ísť tak Ahoj a drž sa
L: Ďakujem tak ahoj s pozdrav všetkýchPovedala som ako posledné a položila som telefón. Nevedela som čo má to napadlo ale začala som sa obliekať do niečoho normálneho a utekala som do obývačky.
„Layla to kde si sa tak vyparádila?” podpichol ma Lucas
„Idem urobiť vec ktorú budem možno neskôr ľutovať alebo aj nie. A každopádne s tými drogami mi Cam hovoril pravdu.” povedala som a už som sa začala obúvať.Ku Camovi som to mala asi 20 minút cesty a tak som si pustila pesničky aby mi cesta zbehla rýchlejšie.
Nevedela som síce čo mu poviem ale musím mu povedať že mu verím. Pomaly som položila ruku na zvonček a zazvonila.
Čakala som asi 5 minút kým mi niekto otvoril. Myslela som si že to je Cam ale bola to jeho mama.
„Dobrý večer je Cameron doma?” opýtala som sa
„Ahoj. Momentálne nie je niekde na svojom mieste ako tomu on hovorí”
„Aha ďakujem dovidenia”
„Dovidenia”Keď povedala že je na svojom mieste hneď som vedela o čom hovorí. Jeho miesto totiž bola mála lúka s veľkým stromom uprostred a výhľadom na mesto.
Vedela som kde je pretože sme sa raz naháňali keď sme boli menší a ja som si tam cestu zapamätala.
Cesta tam mi trvala ďalších 30 minút. Keď som tam prišla tak nejaká postava sedela na strome a pozerala do blba.
„Cam?” opýtala som sa opatrne
„Kto je to?” opýtal sa stroho
„To som ja Layla môžem?” opýtala som sa či môžem za ním na strom„Áno poď pomôžem ti” povedal a začal mi podávať ruku
„Ja ďakujem. Chcela by som sa ti ospravedlniť za to ako som ti neverila. Je to moja chyba. Ale ja som nevedela čo v tej chvíli mám robiť”„Ďakujem a čo ťa vlastne presvedčilo mi veriť?” opýtal sa
„Rozprávala som sa s Lucasom a Johnom a tí povedala že by som len predsa mala zavolať a Shawnovi a dozvedieť sa pravdu lebo sa budem zbytočne trápiť”„Aha takže ako to je teraz medzi nami. Odpúšťaš mi?” opýtal sa
„Áno odpúšťam. Ale do vzťahu sa hneď hrnúť nemusíme” povedala som„Nevadí hlavne že si mi odpustila a ja budem zaspávať s dobrým pocitom že môžem o moju princeznú bojovať odznova” povedal
Ja som naňho len usmiala a objala ho. On mi objatie opätoval.
„Ako to že si vedela že kde som?”
„Išla som k tebe domov a tam mi otvorila tvoja mamka a povedala mi že si na svojom mieste”„A ako si vedela že kde to to moje nieto?”
„Keď sme boli malí tak sme sa zvykli stále naháňať spolu s Larou, Nashom aj Shawnom s ty si stále utekal tu. A tak sme to pomenovali tvoje miesto. A zapamätala som si trasu”„No ty si mi ale dobrodružka” povedal a obaja sme sa začali smiať. Ja som si oprela hlavu o jeho rameno a on tu svoju na moju hlavu a takto sme pozerali na hviezdy
Ahojte ♥️
Tak ďalšia časť je tu. FunnyViks snáď sa ti bude páčiť. 😍 Viem nie sú úplne spolu ale je to na dobrej ceste. Možno.
Budem rada za každý vote⭐S láskou Yralyn953💓
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?