Keď sme sa všetci prezliekli tak sme išli na recepciu a tam sme počkali na Lucasa a Johna.
Boli tu do 2 minút a tak sme mohli vyraziť. Všetci sme sa pozdravili a mohli sme ísť.
Chceli sme si dnešok ešte užiť lebo zajtra začíname chodiť do miestnej školy. Keď sme sa to dozvedeli od učiteľky mysleli sme si že nás jebne.
Cesta nebola bohvie ako dlhá. (Aspoň sme si to mysleli). Kráčali sme hodinu a nás už boleli nohy.
Pomaly sme začali strácať nádej že na tú púť vôbec dôjdeme ale keď sme začuli hudbu a zacítili jedlo hneď sme vedeli že sme správne.
Všetci sme sa na seba usmiali a rýchlym krokom utekali k vstupu. Keď som bola na rade tak ma Cam predbehol s tým že on to zaplatí.
Ja som to samozrejme nechcela prijať ale on to aj napriek tomu zaplatil. Chcela som mu na to niečo povedať ale on nechcel nič počuť.
Po platení sme si vybrali hneď prvú horskú dráhu. Bola strašné veľká a kľukatá.
My s Larou sme ísť nechceli ale chlapci nás prehlasovali. Výhodou bolo že sme nemuseli za nič platiť lebo všetko už bolo v cene.
A tak sme sa postavili do radu a čakali. Keď sme už boli na rade tak sedadlá boli po dvoch. Ja som si sadla s Camom.
Nevýhodou bolo že ja sa bojím výšok čiže to nebolo dobré. Cameron si to asi všimol lebo ma chytil za ruku a milo sa usmial. Ja som mu úsmev opätovala.
Cameron mi chytil ešte pevnejšie ruku keď sme sa pohli.
Bola som taká vďačná že ho mám pri sebe. Bez nejakej podpory by som to nezvládla.
Jazda bola nádherná keďže sme videli skoro celú Barcelonu ale bola hrozna v tom aká bola kľukatá.
Chvíľkami som na pocit že vypadnem zo sedadla. Keď sa cesta skončila tak som si vydýchla úľavou.
Tak a teraz o mojom strachu z výšok vie už aj Cameron.
Keď sme vystúpili tak som sa normálne klepala a tak ma Cam objal. Spoločne sme počkali na ostatných keďže sedeli od nás ďalej.
Všetci boli vysmiaty len ja nie. Dokonca si na mne ani nič nevšimli.
Po ceste na ďalšiu atrakciu Cam zastavil a ja s ním.
„Prečo si zastavil?” opýtala som sa
„Vidíš ten stánok čo keby som ti vyhral toho maca?”
„To nemusíš”
„Ale ja chcem” povedal a ťahal ma k stánkuKeď sme tam došli tak nás pozdravil postarší pán.
„Dobrý deň” povedali sme s Camom naraz
„Dobrý” odzdravil nám„Chceli by sme vyhrať toho maca tam hore” povedal Cam a ukázal naňho
„Nech sa páči, vašom úlohou je zostreliť všetky lodičky. Máte tri pokusy” povedal a milo sa usmialCameron si zobral zbraň a na prvú trefu všetko zhodil. Ja som len prekvapene pozerala
„Nech sa páči a nech má vaša priateľka radosť” povedal a podal nám maca
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?