***Ráno***
Zobudila som sa celá dolámaná z tej nemocničnej postele. Prekvapilo ma že som tu mala telefón a nabíjačku. Pravdepodobne mi ju doniesla Lara.Dnes má mali brať na nejaké ďalšie vyšetrenie a o 2 dní by som už mohla ísť domov. Staršne som sa tešila ale nechcela som tu nechať Cama samého.
Nemala som datu infúziu a tak som išla za Camom. Výhodou bolo že mal izbu hneď vedľa mňa a tak som si zobrala papuče a župan a mohla som ísť.
Hneď ako som otvorila dvere tak sa mi nahrnuli slzy do očí. Je to neuveriteľné ako sa vám môže svet zmeniť behom sekundy.
Myslela som si že po tom ako sme sa dali opäť do kopy s Camom tak to bude len lepšie a lepšie ale mýlila som sa.
Pomaly som si sadla na stoličku a nechala slxy voľné padať.
„Cam počuješ ma?" čakala som na nejaký signál ale ten neprichádzal.
„Láska musíš sa mi prebrať. Neviem čo budem bez teba robiť a ani si svet bez teba nechcem predstaviť"
Cam na to bohužiaľ nijak nereagoval. Začala som mu rozprávať všetko čo sme si kedy povedali od minulosti po prítomnosť.
Rozprávala by som ďalej ale prišla sestrička s tým že ideme na vyšetrenia. Dopadlo celkom dobre a mňa už poslali na izbu. Samozrejme mi doniesli raňajky ktoré boli na nemocnicu úžasné.
Keď som sa najedla tak za mnou prišla Lara aj chlapci. Rozprávali sme sa o všetkom. O tomto ako som odišla a čo sa stalo potom.
Povedali mi aj o tých drogách a ja som Camovi na sto percent verila že hovorí pravdu. Ďalej sme rozoberali náš vzťah. Všetci vedeli že sa dáme opäť dokopy.
Boli u mňa do večera. Samozrejme za mnou bola Camova mamka a sestra. Rozprávali mi všetko o Camovi. Ja som sa nevedela prestať smiať po tom čo mi jeho mamka rozprávala ako sa Cam keď bol malý obliekal a maľoval ako dievča pretože ho to naučila Sierra.
Takto sa to opakovalo dva dni dokiaľ má nepustili domov.
Keď nastal deň odchodu tak som si rýchlo pobalila veci a utekala za Camom. Bolo nefér že ja som už išla domov a Cam tam musel ostať.
Strávila som tam celý čas až pokiaľ som večer nešla domov. Doma som si vybalila a išla sa osprchovať a s myšlienkou na to nech sa Cam preberie som zaspala.
Sedela som na posteli keď mi tu zrazu volali z nemocnice že sa Camov stav zhoršuje. Ja som sa rýchlo obliekla a utekala do nemocnice. Chcela som vletit do jeho izby ale zadržali má doktori.
Ja som sa ich zbavila a rýchlosťou blesku som tam vletela. Cam sa na mňa iba pozrel a povedal: „Je to všetko tvoja chyba"
Len čo to dopovedal tak okolo neho začali všetky prístroje pípať. Nastalo to najhoršie čoho som sa obávala. Cam zomrel a to len mojou chybou
Fuuu....
Rýchlo som sa strhla na posteli a utešovala sa že to bol len sen. Nevedela som zaspať a tak som si išla zabehať.Našťastie začalo svitať a tak som sa obliekla a išla behať. Behala som hodinu a tak som išla za Camom.
Cam bol stále na tom rovnako. Vlastne ani nie. Ruky čo mal doteraz v pästí mal poveolene a ruku mal roztvorenu.
Znamenalo to že ukázal znak že nás vníma a počuje? Ja som na neho začala rýchlo hovoriť.
Keď som si myslela že to mu asi povolili sestričky tak som prestala a začala som plakať. Zrazu mi niečo stislo ruku.
Ja som sa začala obzerať kto by to mohol byť keďže dvere do izby som nepočula aby ich niekto otváral.
Keďže som nikoho nevidela tak som sa pozrela na Cama. Ten mal otvorené oči a pozeral na mňa.
„Cam" povedala som šokované
„Pán doktor on sa prebral. Cameron Dallas sa prebral" skričala som na celú chodbu. Všetci na mňa pozerali ako na blázna. Ani som sa im nedivila.
Doktori okamžite pribehli a začali sa ho pýtať také tie typické otázky. Doktori ho tam držali ani neviem ako dlho.
Ja som zatiaľ čakala na chodbe no oni ma poslali nech sa idem domov najesť a nech obvolam že sa Cam prebral.
Pozrela som sa naňho pohľadom"robíš si srandu?". On mi len povedal že to myslí vážne a že mám už ísť a doniesť mu nejaké veci.
Ja som bola na doktora taká nasrata. Akože priateľ sa mi preberie a ani sa s ním nemôžme privítať.
No nevadí pomyslela som si a tak som išla pomalým tempom domov. Doma so to všetko povedala Lare a ostatným.
Rozhodla som sa že prv než pôjdem ku Camovej mamke tak že sa osprchujem a najem. Keďže po behu určite nikto nevonia.
Rýchlo som sa osprchovala a utekala ku Dallasovým. Doma našťastie nikto nespal. Keď som im tú radostnú novinu oznámila tak začali plakať od radosti. Camova mamka mu ušla zabaliť nejaké veci a mi so Sierrou sme ju poslušne čakali.
„Som tak strašne rada že ma Cam normálne dievča a nie tie také nafúkane barbiny" povedala mi Sierra
„Ďakujem a môžem sa ťa spýtať na jednu otázku?" opýtala som sa
„Jasné" povedala„Vieš od Nasha som raz počula ako sa s Larou bavia o jednom dievčati menom Mia. Rozprávali sa o Tom ako Camovi zlomila srdce s utiekla do Toronta. Tak či by si mi.."
„Oh jasné. Viem o kom rozprávaš. To dievča sa volá Mia Loren. Bola to Camova najväčšia láska ešte pred tebou ale hnusne ho podviedla z jeho najlepším kamarátom Nathanom"
Sierra by mi toho povedala viac ale zrazu prišla dole jej mamka a my sme mohli ísť do nemocnice.
V nemocnici sme sa všetci stretli pred Camovou izbou a privítali sa.
Zrazu si ich dal doktor na stranu a niečo im začal rozprávať. Ja som to nevydržala a rozbehla som sa do Camovej izby.
Hneď čo má videl povedal
„Ďakujem že si tu so mnou bola celý čas. Vnímal som všetky tvoje slová. Ale mám otázku. Kto si?"Ahojte 💓
Tak dnes znova a opäť nová časť. Síce trošku kratšia ale hádam nevadí. Dúfam že ma neukameňujete za to ako to skončilo.Neverím že to je už 18 časť. Mala som v pláne že kniha bude mať 20-22 časti ale s tými nápadmi čo mám v hlave tak neviem no. Rozmýšľala som že by som napísala tak 20 časti a potom by som napísala druhú knihu o nich. Ale neviem no podľa toho ako by ste chceli.
S láskou Yrakyn953💓
YOU ARE READING
Bad Boy and Bad Girl?!
FanfictionOna Bad Girl... On Bad Boy... Najväčší nepriatelia, ale čo ak jeden školský výlet zmení všetko? Čítaj a dozvieš sa viac ?