Bölüm XVI | Jigolo mu ki?

213 12 8
                                    

Kardeşim haricinde hiç kimseyi önemsemedim.

Duygularını, isteklerini, fikirlerini ve düşüncelerini…

Fakat Eren farklıydı.

Onu tanımak istedim. Onun hakkında birçok şeyi bilmek istedim.

Ona zevk vermek istedim. Onun bütün yüz ifadelerini bilmek istedim.

Ya da sadece istediğimi sandım.

Ama onun hakkında bir şey istediğim kesindi. Onu becermek istiyordum.

-Cody

 

~Mihael~

Yemek dağıtımından sonra Eren dalgındı. Ne kadar onun ilgisini çekecek konular açsamda sadece “Hım.”, “Anladım.”gibi kaçamak cevaplarla geçiştirmişti. Sonrasında ise çadırda…

Tanrım ah hatırlamak bile utanç verici…

~4 gün önce~

Havanın kararmasından yaklaşık iki saat geçmişti.  Ben bu boş geçen iki saati müzik dinleyerek ve Eren’i hayal ederek geçirmiştim.

Gerçi yanı başımdaydı ama yine de hayal ediyordum. Nasıl hayal ettiğimi de siz düşünün…

Duştan yeni çıkmış Eren, yemek yapan Eren, üstsüz çim biçen Eren, bana serenat yapan Eren…

Eren ise gözlerini çadırın lanet olası kırmızı tavanına dikmiş, bir şeyler düşünüyordu.

Kulaklıklarımı çıkardım ve Eren’e doğru ilerledim. Ona her yaklaştığımda kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor, midem sıkışıyordu. Ah kaç aydır yanımda ama yine de bir şey değişmiyor yine aynı yine aynı.

Eren’in yanı başına oturdum ve ona baktım.

Hala ilgisini çekememiştim.

İlgisini çekmek için başımı çadırla onun arasına koydum. Onun gece kadar alımlı lacivert gözlerine baktım. (yn evet lacivert göz var beyler bayanlar  )

“Hişşşt, ne düşünüyorsun.” dedim fısıltıyla.

Adeta beni delip geçen ve çadırın tavanına bakan gözleri, benim yüzüme odaklandı. Kalbim iyiden iyiye hızlanmış ve yüzüm kızarmaya başlıyordu. Uf bakma bana böyle!

Ya da bak…

Yüzümde ve aşağıya salınan saçlarımda gözlerini gezdirdikten sonra bakışlarını gözlerimde sabitledi. Hala bir şeyler düşünüyordu.

I'm Free!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin