Aslında bu hafta bölüm paylaşmayacaktım ama hadi gene iyisiniz :3
İyi okumalar...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Odada gerilim hat safhadaydı. Hizmetçi meşrubatları tazelerken kimse hiçbir ses çıkarmıyor, koskoca oda her geçen saniye daha da daralıyordu. Dokuz kişi, ilk kimin konuşacağını bekliyordu.
Cody'nin babası Mr. Pérez kendinden emin halini, hem sesine hem de yüzüne yansıtarak konuya hızlı bir giriş yaptı.
" Bizi evinize kabul etmeniz büyük bir incelik Mr. Demiröz. Bu evliliğin her ikimiz içinde büyük bir avantaj olacağını umuyorum." (türkçe konuşulan kısınmları kalınlaştıracağım)
Aynı ruh halinde olan Ahmet Bey oğlunun şimdiye kadar kendisine hiç karşı gelmediğinin bilincinde olduğu için bu konuda onun fikrini sorma gereği bile duymamıştı.
"Kesinlikle Mr.Pérez. Aynı zamanda kızınızın da refahını gözeteceğiz."
"Bundan hiç şüphem yok."
İki adam etrafında dönen bu konuşma, Eren'i germeye başlamıştı. Ne evliliği? Ne saçmalıyor bunlar? Tarzı sorular beynini dolduruyordu.
Yanında oturan annesine dönmeye bile tenezzül etmeden, duruşunu dikleştirerek, olayı aydınlatma çabasına girişti.
"Ne evliliğinden bahsediyorsunuz?"
Annesi Eren'in bu hali yüzünden rahatsızca kıpırdanarak Eren'e baktı. Öğretilerine saygısızlık biçiminde ona bakmadan konuşan oğluna, açıklayıcı bir şekilde cevap verdi.
"Bay Pérez'in kızı ile evleneceksin. Onların aracılığı ile şirketimiz yeni bir kol kurarak Kanada'ya da açılacak ve sen bu kolun başına geçeceksin, bu yüzden seni oraya yolladık."
Hayatına müdahale edilmesinden bıkan Eren, bunun artık sınırı geçmek olduğunu düşünmeye başlamıştı.
Eren'in siniri gözlerine yansımaya başlamışken, Uras ise büyük bir şok geçiriyordu. Eniştesi ve halası bu kadar ileriye gidemezdi. Ve bu durumu da Eren ölse de kabul etmezdi. Bu olaydan hem kendini hemde kuzenini nasıl kurtaracağını düşünürken bir yandan da Mihael'in salona alınmamasına şükretti.
Gerçi karşısında tam bir afet duruyordu. Hafif kızıl saçları ile çimen yeşili parlak gözleri kendisini televizyon dizisinde gibi hissettiriyordu. Sanki özenle seçilmiş aktörler misali odadaki kimsede bir kusur yoktu. Hizmetçide bile.
Eren sinirle, sesini biraz daha yükseltti.
"Peki benim neden bundan haberim yok!?"
Mehtap hanım, oğlunun bu saygısızlığını daha fazla görmezden gelemezdi.
Sesini biraz daha yükselterek "Çünkü buna gerek yok! Buna biz karar verdik. En iyi olanını biz seçtik, bu yüzden itiraz edemezsin. Ve bana karşı o sesini yükseltme."dedi.
Ortamda artan gerilim ve Eren'in sözleri Ahmet Beyi kızdırmaya başlamıştı.
Mr.Pérez rahatsız olmuş olmalıki şiddetli konuşmanın konusunu bilmek istiyordu.
"Kabalık yapmış olmazsam İngilizce konuşabilir misiniz lütfen?" dedi.
Eren'in iyice gözü dönmüştü. Her sinirlendiğinde yaptığı gibi kaşlarını çatarak, yarım ağızla gülümsedi.
"Tabi efendim,rahatsız ettiysem kusura bakmayın. Bende sevgili annem ile bu evliliği yapmayacağım hakkında tartışıyorduk."
Kaitlyn Eren'i gözlemliyor, annesi ve Uras gözlerini pörtletmiş üçü de olayı şaşkınlıkla izliyorlardı. Cody ise kendi sırasını bekliyordu. En uygun zamanda, kardeşinin evliliğine karşı olduğunu söyleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Free!
Romansa"Büyük bir hataya düşmek ve içinizi kaplayan o pişmanlık.. Zaman asla geri çevrilemez ve ne zaman geri dönüp baksanız o pişmanlığın acı duygusu içinizi kaplar. Her seferinde daha çok incitir, kendinizden tiksinirsiniz yalnızlığa itilir ve olmadığını...