NOT: BU BÖLÜMÜ OKUYACAKLARIN BİRAZ SAĞLAM BİR BÜNYEYE İHTİYACI VARDIR.
RReis-"Sonunda gelebildin Bir Bine. Seni ben eğiteceğim."
b-"Sen mi kazandın aranızdaki dövüşü?"
RReis-"Tabiki. Ne sanıyorsun sen beni?"
Koum-"Yalan söylemeniz pek hoş değil Moon Rolas. İkisi de eşit kaldılar."
b-"Eşit mi? Eşit nasıl kalınıyor ki?"
Koum-"İkisi de yorgunluktan bayıldı. Aynı zamanda bayılmadılar ama ayakta kalan olmadı. İkisi de yerdeydi."
b-"O zaman Holas nerede?"
HReis-"Buradayım tabiki. Ben seni eğiteceğim."
RReis-"Tüh uyandı. Ben kazandım savaşı. Sen kabul etsen de etmesen de. Benden önce bayıldın sen."
HReis-"Ben sadece bayılmış gibi yapmıştım. Sonra sen bayılınca gözlerimi açtım."
Koum-"Sizin de yalan söylemeniz hoş değil Maan Holas. Sizi bayağı kaldırmaya uğraştık ama kalkmadınız. 8 kişi taşımak zorunda kaldık sizi." Bu ne lan? Çocuk mu bunlar? Ben kazandım kavgası nedir be.
b-"O zaman ikiniz de eğitin beni?" Reisler birden gülümsedi ve ikisi de aynı anda topuzlarını dik bir şekilde yere vurdular. Ve ikisi de bana doğru eğildi (3 metreler mk. Boru değil.)
HReis-"Dayanabilecek misin peki bu sıska vücudunla ikimize birden?"
b-"Kardeşimi kurtarmak için ruhumu bile katar dayanırım."
RReis-"İşte bu azminin kaybolmaması yararına olacak. Çünkü sizin ırkınızın bir deyimi vardı, Koum söylemişti. Neydi, neydi... Hah. Hatırladım. Hayattan soğuyacaksın." Evet. Şu an gerçekten korkuyorum. Ama korkarak yaşayamam. Kardeşimi korkarak da kurtaramam. Ve bu güce sahip tek kişi ben olduğum için başka da çarem yok. Daha sonra reisler arkalarına döndüler ve aralarında konuşmaya başladılar. Sonunda bir karara vardılar.
HReis-"Hem sana yararlı hem de bize yararlı olacak bir yol bulduk. Bizi takip et."
RReis-"Aslında direk seni dövüşerek eğitecektik ama o kadar cılızsın ki sadece topuzu sallamamızın rüzgarıyla ölürsün. Onun için önce vücudunu hazırlamalıyız." Yürümeye başladık. Gittiğimiz yere doğru yaklaştıkça koku git gide kötüleşiyordu. Bok gibi kokuyor mk. Ceset mi yıkıyonuz burada ne yapıyonuz amk. Anca burası böyle bir şey yaparak bu kadar kötü kokabilir. Sonunda büyükçe bir yapı gözüktü. Ama cidden kokudan bayılacağım. İçeriden "PRRRRRRRRR" "RRRPRRRRR" sesler geliyor. İçeride ne var lan? Hayatımda böyle bir ses duymadım ben. Arada sanki içeride hayvan inliyor gibi sesler de geliyor.
b-"Burası neresi?"
RReis-"Süprizi kaçsın istemeyiz."
Sonunda vardık. Sizin yapacağınız süprizin amına koyayım. Bak amk yazmadım. Direk yazdım. Cidden bu manzarayı gördüğüm zaman keşke ceset olsaydı dedim. Keşke ceset olsaydı da bu manzarayla karşılaşmasaydım. BİLDİĞİN ODADA BOK DAĞI VAR LAN!! Karşımda başka bir ork çatır çutur sıçıyor. Ama öyle böyle değil yani. Sırf o görüntüye bile bayılacağımı düşünürken (kokuyu katmıyorum bile)
HReis-"Senin görevini açıklıyorum. Buraya geleceksin, buradaki ımm... Nazik dille tezekleri şuradaki ımm. Sizin deyişinizle el arabasına koyacaksın. Daha sonra bunları şurada gördüğün ağaçların köklerine ellerinle sıvayacaksın. Böylece ağaçlar beslenmiş olacak, hem de senin vücudun gelişecek. Tuvaletin gelirse sen de buraya sıçabilirsin hahaahhaha" Şaka mısınız lan siz? Ork boku mu taşıyacam? Lan el arabası dediğinin tekerleği kare lan kare. Bir de ağacın altına elimle sıvayacağım öyle mi? Sikerler. Yapmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİAN DİYARI
FantasyHİKAYE OKUMA SIRASI: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA