Bölüm 15

17 4 0
                                    

Geldik yine dünyaya. Semih ile kavgalıyım, Gamze'yi de teselli etmem gerektiğini hissediyorum. (Ana karakteriz ya hırremine ekran kartına) Depoya Gamze'nin yanına doğru yürüdüm. Tam depodan çıkarken karşılaştık. Elinde 2 kasa taşıyordu.

b-"Sen bana şu kasaları ver bakayım" dedim ve ikisini de aldım. Kız taşırken büklüm büklüm kalmıştı. Ork eğitimi saolsun tüy kadar hafifler.

Gamze-"Saol."

b-"Gamze. Sen iyi misin? Yani Semih'ten dinledim..."

Gamze-"O adi şerefsizin teki. Boşver. Konuşmaya değmez. Ben diğer kasaları alayım."

b-"Sen benim tarafı da temizlesene. Ben hallederim kasaları taşımayı."

Gamze-"Emin misin? En azıdan yardım edeyim. Bayağı kasa taşınacak."

b-"Biliyorum. Dışarıda da kasalar vardı. Onlar da içeri taşınacak. Ben hallederim hepsini. Sen şu temizliği benden kurtar da." Cidden yani. Binlerce kasayı tek elimle taşırım ama temizliği yapmam. Sevmiyorum. Temizliğ benim deneyamda yohh. Godum bozuk.

Gamze-"Tamam. Ben hallederim."

b-"Sen iyisin değil mi?"

Gamze-"Semih'i görmeseydim daha iyi olacaktım. Ama şu an idare ederim."

b-"Aranızda olanları Semih'ten duydum. Üzüldüm."

Gamze-"Senlik bir şey yok niye üzülüyorsun ki? Hem ben iyiyim. Sadece o meymenetsiz suratını görünce sinirim bozuluyor. Neyse ben temizliğe başlayayım." Dedi ve uzaklaştı. Ben de depoya indim ve kasaları 4 erli şekilde taşımaya başladım.

Sandığımdan daha hızlı bitti işim. Hatta Gamze'ye temizlikte bile yardım ettim. Her ne kadar istemesem de. Sonunda boş vakite geldik. Yani temizlik erken bittiği için boş vaktimiz var. Semih bir yere oturdu telefonuyla uğraşıyordu. Biz de Gamze ile oturduk sohbet ediyoruz.

b-"Huriye neden bugün gelmedi biliyor musun?"

Gamze-"Sevgilisi sensin. Sen bilmiyorsan ben nereden bileceğim?"

b-"Tamam da bana da söylemedi." Gitsem mi ki yanına? Bilmiyorum. Ama normal karşılamıştı. Belki de içine attı. Ben de normal bir olaymış gibi anlattım ona. Böyle normal kişiler için absürt olayı. Gelmemesi içime kurt gibi oturdu.

Gamze-"Telefonu yok mu kızın arasana."

b-"Onun var da benim yok."

Gamze-"Bende var numarası. Arayım da sana vereyim istersen?"

b-"Valla süper olur." Dedim. Gamze numarayı çevirdi ve aramaya başladı. Telefon belli bir süre çaldıktan sonra konuşmaya başladı.

Gamze-"Nasılsın Huriye?"... "Hasta mısın?"... "Eh be kızım sen de gece gece bu kadar dolaşırsan tabi hasta olursun."... "Bir Bine de yanımda. Telefonu vereyim dur."... "Neden konuşmak istemiyorsun. Yoksa kötü bir şey mi yaptı sana?" O arada kolumu sıkmaya başladı. "Ha. Tamam." Kolumu gevşetti. "Tamam tamam." ..." Oldu hadi görüşürüz." Dedi ve telefonu kapattı. Benimle konuşmak istememesi beni üzdü.

Gamze-"Ne yaptın kıza? Sesi iyi gelmiyordu."

b-"Hasta değil miydi ki?"

Gamze-"Hasta birinin sesi ile üzgün birinin sesi arasındaki farkı anlayacak kadar insan sarrafıyımdır. Şimdi söyle bana. Aranızda ne oldu?"

b-"Sadece kendim hakkında gerçekleri anlattım."

Gamze-"Neymiş hakkındaki gerçek kızı bu kadar üzen?"

b-"Söyleyecek olsam ilk tanıştığımızda söylerdim. Şimdi sana nasıl söyleyeyim? Anlatamayacağım bir şey. Anlatsam da inanmazsın zaten."

Gamze-"Niye inanmayayım? Uçuyorum diyecek halin yok ya."

b-"Uçsam daha inandırıcı olurdu sana o kadarını söyleyeyim."

Gamze-"İster anlat ister anlatma önemli değil. Ama Huriye ile konuş, 2 gün sonra düzgün biçimde gelsin buraya. Zaten haftaya son iş günü. Babası buradan alacakmış onu."

b-"Neden alacak?"

Gamze-"Sence neden? İvanlar'ın kızı kumarhanede mi çalışıyor desinler? Ceza olarak bir buçuk ay gönderdiler bitti. Haftaya da son kez gönderecekler." Dişlerimi sıktım. Neden ki? Neden benimle konuşmak istemedi? Allah'ın çıldıracağım. Şimdi işten çıkıp direk kızın yanına gidesim geliyor. 

RİAN DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin