Deneme kabininden çıktım ve seçtiğim kıyafetlerin yanında Huriye'nin de benim için ayrı seçtiği kıyafetleri alıp dışarı çıktık. Hava kararmaya başlamış. Elimde de bir yığın poşet amk. Kaypak sikecek beni şimdi. Ben eve geçerim diye düşünüyordum ama:
Huriye-"Şimdi ne yapalım?" Ne mi yapalım? Gün batımına karşı domalalım amk. Çok yorgunum. Ama tabi bunu nasıl söyleyeyim? Daha yeni gezmeye başladık. Oysa ben Rian'a gittim, Miras ile tartıştım...
b-"Bilmiyorum. Ne yapmak istersin?"
Huriye-"Sahildeki bir cafeye oturalım mı? Hem acıktım biraz. Yemek de yeriz."
b-"Peki." Neyse ki yemek yemeye gidiyoruz. Diskoya falan da götürebilirdi.
Kafeye geleceğimizi sanıyordum. Ama beni lokantaya getirdi. (Evet şimdi arabayı o sürüyor.) Arabadan indim ve içeri girdik. Lüks bir yer gibi duruyor amk. Takımı elimdeki kıyafetlerin 20 katı olan bir garson geldi ve bizi yerimize kadar ağırladı. Daha sonra me... Menü demeye dilim varmadı. Tepside geldi menü amk. Baktım bari ne alayım diye burada türk lirası kullanılmıyor. Türkçe de kullanılmıyor. Garip garip isimler. Fırına falan gideydik keşke lahmacun yiyeydik diye geçirdim içimden ama vazgeçtim. Bu kızla tamamiyle farklı dünyaların insanlarıyız.
Huriye-"Ben ... bir ıstakoz alayım. Yanına da ..." Tek anladığım şey ıstakoz istediği.
Garson-"Nasıl isterseniz hanımefendi. Peki siz ne alırsınız beyefendi?" Ahret sorusu gibi geldi bu. Resmen ter döküyorum. Ne yesem lan? Burada garip garip isimler yazıyor. Attım tuttu yapacağım.
b-"Ben De lağım alacağım." Huriye biraz gülmemek için kendini tuttu.
Garson-"De laom demek istediniz herhalde." Ebenin amı demek istedim.
b-"Herneyse işte ondan getir." Garson menüyü aldı ve gitti.
Huriye-"Alem adamsın Bir Bine."
b-"Asıl sen alem kadınsın. Ben lahmacun yiyen, dürüm gömen biriyim. Ne işim olur böyle lüks yerlerde."
Huriye-"İlk kez mi geliyorsun böyle bir yere? Süleyman abi seni durmadan getiriyordur diye düşünüyordum." Lan bu kaypak niye herkese cazip insan gibi gözüküyor? Lan sikiyor beni ruhunuz duymuyor amk.
b-"Pek böyle yerleri sevmez Süleyman abi. Genellikle buraları para israfı olarak görür." Sohbetimizin ortasında yemekler geldi. Ortaya yeşillikli ve adını tanımlayamadığım birkaç sebze ile dolu bir tabak, ıstakoz ve birkaç aparetif geldi. Bana da garip bir makarna geldi. Tabağın kenarında da siyah bir şey vardı. Makarnadan büyük bir kaşık aldım ve attım ağzıma. Bir anda içimde bir ejderha doğdu. Amını sikeyim. Nasıl acı lan bu. Suya abandım.
Huriye-"Bir Bine iyi misin? Keşke De Laom söylemeseydin. İçinde Meksika biberi var." Amını sikeyim böyle işin. Yutarken yandım oç. Yemek borumdan geçişini hissettim. Ayıp olmasın diye dışarıya da çıkartamadım direk yuttum. Siyah şey söndürür diye ona abandım.
Huriye-"Bir Bine dur o kadar..." yediğim anda midem ağzıma geldi. Tuvalete koştum. Bütün yediğim yutarken yaktığı gibi çıkarken de yaktı. Böyle restaurant olmaz olsun. Sikti attı beni. Arkamda biri belirdi.
b-"Ha. Bir sen eksiktin."
Koum-"Yanlış bir zamanda mı geldim? Fazla oyalanma. Eğitime devam etmemiz lazım. Zaten işinin yarısında olsan da dünyanda zaman dur..."
b-"Biliyorum Koum. Tamam. Biraz toparlanayım gelirim." dedim ve Koum kayboldu. En azından şu anda oraya gideyim de sinirli gözükmeyeyim. Orada dinlenir buraya geri dönerim. Öfkeme odaklandım ve gittim.
Gözlerimi açtığımda reisler sarhoştu ve hala içiyorlardı. Yani ikisinde de kadehi kaldıracak kafa kalmamış.
b-"Ne oluyor burada?"
Koum-"Hangisinin bünyesi dayanıklı onun için yarışıyorlar. Kazanan asıl şef olacakmış." Yine yani kardeş kavgasına bağladılar. Mükemmel yani. Zaten hiç derdim yok.
b-"Ee. Peki beni neden çağırdın?"
Koum-"Yine ağaçlara sen bakacaksın. Bu sefer merak etme, sulayacaksın."
b-"Yav neden yine ağaçlar? Savaşa şu an çok yakınım. Ejderhaları bulmanın bile yolunu öğrendim. Hala savaşmayı öğrenmek yerine ağaç mı sulayacağım?"
Koum-"Gücün daha yeni yeni oturuyor. Bu antreman ile vücudunu tamamen alıştıracağız. Su depomuz var. Ama bu sefer el arabası gibi tekerleği yok. O depoyu taşıya taşıya ağaçları sulayacaksın.
b-"TEKERİ OLMAYAN BİR SU DEPOSU MU? AMA.. Bu imkansız."
Koum-"Kardeşini kurtarmak istiyorsan en azından bunu yapabilmelisin. Bu sefer süre sınırın da var. 12 saat içinde ağaçların hepsini sulaman lazım. Ve bu eğitim ile gerçek gücüne kavuşacağına inanıyorum. Savaş tecrübesi ise tamamiyle sana kalmış olacak." Rolas araya girdi:
RReis-"Zavanında yavamazs hık aylesini öldüür Kojum (Zamanında yapmazsa ailesini öldür Koum)"
Koum-"Nasıl isterseniz. Reisin emrini duydun. Eğer zamanında başaramazsan o kapının arkasındaki yemek yiyen herkesi katledeceğim. Süren başlamak üzere." Hassiktir. Orospu çocukları. Bir de ben bunlara güveniyorum. Siktirin gidin. Bu iş bittiğinde bir daha Ork Diyarı'na uğramayacağım. Hatta uzun bir süre Ejderha Diyarı'nda kalacağım. Kafamı dinlemek amaçlı. Yine birinin kanadının altında uyurum. Fazla daldım. Sonunda vardım. Koum'un dediği gibi. Kocaman bir su deposu ve tekerleği yok. Toprağı kaldıra kaldıra su deposunu yerde sürmeye başladım...
Kaç saat geçti bilmiyorum. Ama birkaç ağaç kaldı. Kollarım çok acıyor. Ama yapabilirim. Son kalan dermanımla ağaca doğru yürümeye başladım. Yolda giderken bir ağacın köküne takıldım ve düştüm. Orada bayıdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİAN DİYARI
FantasyHİKAYE OKUMA SIRASI: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA