Bölüm 23

18 5 0
                                    

GEZGİNLİĞİNDEN VAZGEÇTİĞİ SONA İNCİ SÖZLÜK TARAFINDAN YAPILAN OYLAMA İLE KARAR VERİLMİŞTİR.

b-"Gezginliğimden vazgeçiyorum Lanete girmeyeceğim."

"Bu yolundan emin misin?"

b-"Evet eminim. Benim yüzümden sevdiklerim yeterince acı çektiler. Daha fazla acı çekmelerini istemiyorum. Onları görmeyerek onlara iyilik yapacağım."

"Peki. Umarım doğru yoldur bulduğun yol."

Miras-"O zaman gidelim Bir Bine. Sen iyi bir insansın. Ama hep hatalı kararlar verdin. "

b-"Eminim babamı koyduğun gibi beni de koymak isterdin. Ama gezginliğimden vazgeçmeyi seçtim."

Miras-"Baban iyi bir adamdı ama hep kafasının dikine giderdi. En son yaptığı Ragon'ları Onag'lardan kurtarmak için portal açtı ve boş bir diyara kaçmalarını sağladı. Ama kendi de o diyara adımını attı. Neden attı bilmiyorum. İsterse kapatabilirdi ama portalini kapatmadı ve kendi de geçti. Sanki laneti istiyor gibiydi."

b-"Peki. Şimdi ne olacak?"

Miras-"Herkesle vedalaşmak için evrensel 12 saat veriyorum sana. Git ve vedalaş. Bu vedalaşmayı hak ettin." Dedi ve kendimi ejderha diyarında buldum.

Alfa, Beta ve Gama hemen yanıma koştu. Annelerinin arkasından da yavrular paytak paytak koşuyorlardı. Luka zaten gelir gelmez üzerime atlamıştı ve kafasını üzerime sürtüyordu. Bu sevinme şekli herhalde.

Beta-"Ne oldu? Anlatsana."

b-"Kim Styla öldü."

Gama-"Lanetin ne oldu?" Luka'ya doğru baktım. O hala kafasını göğsüme sürtmeye devam ediyordu. Neyse ki Luka'nın ve diğer yavruların lanet olayından haberi yoktu.

b-"Size hiç yalan söylemedim. Gezginliğimden vazgeçtim. Sizinle buraya vedalaşmaya geldim. Bana 12 saat verdiler. Daha Ork diyarına da gideceğim. Yani her diyarda 6 saat geçirebilirim."

Beta-"Bir çözümü yok mu? Elimizden bir şey gelmeli."

b-"Elinden bir şey gelmez. Merak etmeyin. Eğer portal açan bir gezgin bulursam hemen sizin yanınıza geleceğim." Alfa neredeyse imkansız olduğunu anlamıştı.

Alfa-"Gitmeni istemiyorum." Ağlıyordu. Annelerinin ağladığını görünce yavrular da korktu ve ağlamaya başladı. Bir Alduin ağlamıyor. O da hala uyuyor.

b-"Aaa yapma öyle ama. Sen bir annesin. Ağlamak sana yakışmıyor. Hem bak. Çocukların da ağlıyor. Acı çekmenize gerek yok. Hem artık ölümsüzüm ben biliyor musunuz? Kim'in ölümsüzlüğü bana geçti. Yani tekrar buraya gelmek için milyonlarca yılım var. Belki siz göremeyeceksiniz ama bu topraklarda üzerinizde dolaşacağım." İlk geldiğim zamana göre bayağı büyümüş. Demek ki ölen ejderhalar da fazla.

Gama-"Neden her seferinde kendini feda ediyorsun?" Sitem eder gibi söylemişti.

b-"Sen benim yerimde olsan yapmaz mıydın? Beni, kardeşlerini korumak için?" Cevap veremedi.

b-"Ahh. Bu kadar duygusallık yeter. Hadi şimdi eğlenelim. Gama. Git bana kırmızı benekli mavi meyveden getir. Bol bol getir. Sizinle olan 6 saatimi o meyveden yiyerek geçirmek istiyorum." Gama hemen uçtu ve gitti.

Luka-"Gidecek misin?"

b-"Evet. Gideceğim."

Luka-"Geri gel." Nasıl söyleyeyim ki ona geri dönemeyeceğimi?

b-"Söz veriyorum gelmeye çalışacağım. Ama geleceğime söz veremem bu sefer."

Luka-"Geleceksin. İnanıyorum."

RİAN DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin