Bölüm 20

17 5 0
                                    


Linonia gözlerini açtı. Bana doğru bir bakış attı. Ve sonra Beta ve Gama'ya da. Daha sonra korktuğu her halinden belli şekilde annesinin kanadının altına daha çok sokuldu.

b-"Bu Linonia'nın hareketleri bana birini hatırlattı sanki." dedim ve Beta'ya bir bakış attım.

Beta-"Her gün insan görmüyordum. Korkmam normaldi o zamanlar."

Charizard da uyandı. Bu adı ne zaman söylesem poke topu fırlatasım geliyor amk. O da beni görünce yavaş yavaş yanıma yaklaştı. Ve kokladı.

Alfa-"O zararsız biri. Bizim gibi ejderha değil. Türü insan. İsmi de Bir Bine. Benim kardeşim. İsim denilen şey insanlara özgü bir şey. Yani ona Bir Bine dersen sana bakar. Onun yanındayken biz de isimle konuşacağız. Ama daha konuşmayı öğrenmediniz." Boyları küçücük zaten. Muhtemelen ilk Ejderha Diyarı'na geldiğimde Alfa, Beta ve Gama çocuktu. Bunlar ise bebek. Daha sonra Alduin gözünü açtı. Bana doğru baktı. Sonra gözlerini tekrar kapattı. Charizard da yanımda dokunup kaçıyor, sonra tekrar geliyor tekrar dokunuyor ve tekrar kaçıyor. Linonia ise Gama'ya doğru yöneldi, onunla oynamak istiyor herhalde.

b-"Alduin garip davranıyor gibi. Normal mi bu kadar uyuması?" (Hikayenin dışında ama ne zaman bu ismi yazsam içim ürperiyor lan. Tekrar Skyrim oynamak istiyorum.)

Alfa-"Evet. Nedense çok fazla uyuyor. Herhalde enerjisini yeteri kadar toparlamadan çıktı yumurtadan."

Beta-"Yumurtadan en son çıkan oydu zaten. Kardeşlerinden fazla enerjisi olması lazımdı."

b-"Tembel olabilme ihtimali var mı? Ayy" Lan Charizard. Bir dur amk. Dokunup kaçıyon öyle. Ödüm patladı.

Kim-"Kim bilir. Belki de tembeldir." Hemen sesin geldiği yere döndüm. Düşündüğüm gibi. Kim Styla. Hemen ayağa kalktım. Luka huysuz sesler çıkarsa da aldırış etmedim. Gömleğimin içinden çıkıp elimde yerini aldı.

b-"Burada ne arıyorsun?"

Kim-"Aaa. Biz sevgili değil miyiz?"

b-"En son sevgi besleyeceğim iki insandan birisin." Birden yanımda belirdi.

Kim-"O zaman iyi ki insan değilim de rianım." Bana dokununca Luka direk kuyruğuyla eline vurdu. Kim de elini çekmek zorunda kaldı.

Kim-"Ne terbiyesiz bir ejderha. Hiç de size benzemiyor."

Alfa-"Ne istiyorsun?"

Kim-"Ölmeyi istiyorum. Binlerce yıldır beklediğim ölümü. Binlerce yıl boyunca yaşamak ne kadar iğrenç bir şey biliyor musunuz?" Gama direk saldıracakmış gibi bir pozisyon aldı.

b-"Gama. Sakin ol. Senin ölmek istemen umurumda değil. Hem seni nasıl öldüreceğimi de bilmiyorum."

Kim-"Çok basit. Ölüm ve Yaşam diyarına gitmemiz lazım sadece. Ondan sonrasını onlar halleder."

b-"Nasıl gideceğim ki?"

Kim-"Kız kardeşimin kitabını boşuna okumadım. Oraya gidişi biliyorum." Dedi ve eliyle bir işaret yaptı. Daha sonra portal açıldı.

b-"Ejderhaları götürdüğün portal."

Kim-"Evet ama hepsi senin dikkatini çekebilmek içindi."

b-"Kardeşin Miras senin portal açamayacağını söylemişti. Peki nasıl açıyorsun?"

Kim-"Baban sayesinde. Ondan öğrendim."

b-"Miras öğretilemeyeceğini de söylemişti. Yalan söylüyorsun."

Kim-"Aileni öldürmeye çalıştığını da söylemedi. Pek güvenilir biri değil o. Herkese duymak istediğini söyler."

Beta-"Bir Bine. Sakın oraya girme. İçimde kötü bir his var."

Kim-"Ama rahatlatıyor da ayrıca değil mi? Çünkü orada ölümün soğukluğu ve yaşamın sıcaklığı var. Onun için gitmemiz gerekiyor."

b-"Eğer ki o portali geçersem lanetlenirim."

Kim-"Demek kitabı sen de alabildin. Seni ne ile sınadılar kitabı verirken? Yetimi kurtarma ile mi? Yavru kuşu ağaca geri koyma ile mi?" Lan ne diyim kıza. Huriye ile yatmadım diye aldım kitabı.

b-"Seni ilgilendirmez. Luka. Kolumdan in." Ama inmemekte ısrar ediyordu.

b-"Luka. Zorla indirmek istemiyorum. İn kolumdan."

Gama-"O da hissediyor. Oradan iyi şeyler de gelse kötü olaylar daha yoğun."

Kim-"Neden yoğun olacak çünkü tüm evrenlerin toplamında üremeden çok ölüm var. Hadi sevgilim. Beni öldür artık. En büyük hazzımı yaşamak istiyorum." Ejderhalara döndüm ve:

b-"Biliyorum. Korkuyorsunuz. Zaten hissetmişsinizdir ben de çok korkuyorum. Ama bunu yapmalıyım. Siz elinizi kirletmenize gerek yok."

Beta-"Lütfen. En azıdan gitmeden önce bir düşün."

RİAN DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin