Elbette ki geçeceğim. Kardeşlerimin tehlikeye girmesine bir daha izin veremem. Gerekirse kendimi feda ederim. Bunu da söylemiştim zaten.
b-"Kabul ediyorum. Geçeceğim portalden. Luka. Kolumdan in." Ne kadar desem de kolumdan inmemekte ısrarcıydı. Birden kolumun ıslandı. Ağlıyordu. Luka ağlıyor. Bir ejderha ağlarken ilk kez görüyordum. Evet Gama kaçırıldığında Beta endişeliydi ama ağlamıyordu. Ama Luka kolumda ağlıyor. Resmen gitmemem için yalvarıyor. Kolumu kendime doğru çevirdim ve Luka'nın kafası artık bana doğru bakıyordu.
b-"Sana ben ne söylemiştim. Geri döneceğim dediğim zaman döndüm değil mi? Şimdi de söylüyorum. Merak etme. Geri döneceğim."
Luka-"Korkuyorum. Bir Bine."
b-"Bak ben de korkuyorum. Korkabilirsin. Bu normal bir duygu. Ama önemli bir anda korkunu yenmen gerektiği zamanlar olur. Aileni koruman için. Bak ben korkmama rağmen gidiyorum. İleride senin de korkunu yenmen gereken durumlar olacak. O zaman ağlayarak çözüm bulamazsın. Korkunun üstüne gitmelisin. İnanıyorum ki sen ileride kudretli bir ejderha olacaksın. Şimdi bizim aramızda ağlayanlara ceza var." Dedim ve gözünü yaladım. Zaten hemen gözünü kapattı ve kanadıyla silmeye çalıştı. Ben elimle gözünü sildim.
b-"Merak etme. Geri geleceğim." Dedim ve Luka da mecburen kolumu bıraktı.
Alfa-"Bir Bine. Lütfen. Kendine dikkat et."
Beta-"Biz senin hep yanında olacağız."
Gama-"Sakın Kim Styla'yı öldürmeden gelme." Gülümsedim.
b-"Merak etmeyin. Geri döneceğim." Dedim ve Kim ile portalden geçtik.
Ölüm ve Yaşam Diyarı aynı annemle konuştuğum yer gibi. Sağ tarafta bebek ruhlar ve sol tarafta yaşlı, genç, bebek karışık ruhlar vardı. Muhtemelen sağ taraf yaşam sol taraf ise ölümdü. Gerçekten de her ırktan ruh var. Daha önce hiç karşılaşmadıklarım bile. Hatta dinazora benzeyen ırklar, elfler, yarasa adamlar, ejderha kafalı insan tipliler... Akla hayale gelmeyecek her şey var.
"Lanetlenmek pahasına buraya geldin Bir Bine."
b-"Biri benimle konuşuyor."
Kim-"O biri dediğin yaşamı ve ölümleri yöneten kişi. Bana ve kız kardeşime ölümsüzlüğümü veren de o."
"Saf bir kalbin var demek. Miras ve Kim Styla'da da vardı. Ama ölümsüzlük saflıklarını değiştirdi. Sen neden geldin? Görebiliyorum. Onları korumak istiyorsun. Ork diyarındakileri, Ejderha diyarındakileri, dünyadaki insanları... Ve Kim'i öldürmek istiyorsun."
b-"Peki nasıl öldüreceğim?"
Miras-"Sakın yapma Bir Bine."
Kim-"Ben de nerede kaldı diyordum. Geldi yine."
Miras-"Bir Bine. Ben de seni zeki biri olarak düşünmüştüm. Ama sen portalden geçerek kurallara ihlal ettin. Lanet ile cezalandırılacaksın."
b-"Bu iş bittikten sonra ne yaparsan yap. Önce almam gereken bir cevap var. Nasıl ölümsüz birini öldüreceğim."
"Onun ölümsüzlüğünü kendin alırsan o artık ölümlü olacaktır."
b-"Tamam o zaman. Ölümsüzlüğünü almayı kabul ediyorum."
"Bu ölümsüzlüğü ondan öylece söküp alamazsın. Önce hak etmen lazım. Onun için de Kim Styla ile dövüşeceksin."
b-"Dövüşmek mi?"
"Ork kuralları ile dövüşeceksiniz. Kazanırsan ölümsüzlüğünü alabilirsin. Ama kaybedersen sol tarafa gidersin." Sol tarafıma baktım. Ölüler var. Yani ölürsün diyor kısaca. Direk söylesene işte ne uzatıyorsun. Off. Sorun yemin ediyorum.
b-"Kim. Bilerek yenilecek misin o zaman bana?"
"Yenilemez. Tüm gücüyle sana saldırması lazım. Eğer kazanırsa ölecek. Kaybederse de ne olacağını görürsün." Birden kendimizi bomboş bir alanda bulduk. Elime birden Koum'un baltası geldi. Tamamdır. Onu yenebilirim. Hissediyorum. Derken fazla hissettim. Onun elindekileri gördükten sonra yenilgimi ilan ettim resmen. Bir elinde Holas diğer elinde de Rolas kabile şefinin topuzu vardı. İkisini beraber mi kullanacak?
b-"Ciddi olamazsın. Rolas ve Holas topuzunu mu kullanacaksın?"
Kim-"Uzun süredir elime almıyordum. Anılarım canlandı. Az ork katletmedim bunlarla. İçlerinde savaş çıkarttıktan sonra yenilip kaçmış gibi yaptım. Birini Rolas diğerini de Holas aldı ama çoktan kabilelerinin içine fesatlık düşürmüştüm. Zaten iki reis öldükten sonra kabileler arasında kavga çıktı. İnanabiliyor musun? Sadece karşı kabilenin şeflerinin ismini yanlış söylediklerini düşündüğü için. Ve bu topuzlar her neslin kanını aldı..."
b-"Anladık. Çok konuşuyorsun. Senin o kadar açmaya uğraştığın savaş benim birkaç cümleme kapandı. Bunu da biliyorsundur. Seni burada yeneceğim. Ve bu topuzlar da onurlarıyla çarpışacaklar artık."
Kim-"Aynı iğrenç orklar gibi konuştun."
b-"Lafı fazla uzatma da başlayalım artık. Daha Luka'ya verdiğim sözü tutup Ejderha Diyarı'na döneceğim. Hadi başlayalım." İnşallah kışkırtmam işe yarar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİAN DİYARI
FantasyHİKAYE OKUMA SIRASI: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA